Lorttolauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Johnny Winter kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Sinä se jaksat aina huolehtia mun huolehtimisista. Kiristääkö pipo?
Tää keissi huutaa Huiman interventioita! Palstan oma Fuhrman, virsikirja on auki, silloin pitää laulaa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Johnny Winter

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Sinä se jaksat aina huolehtia mun huolehtimisista. Kiristääkö pipo?
Tää keissi huutaa Huiman interventioita! Palstan oma Fuhrman, virsikirja on auki, silloin pitää laulaa!
Mä olen enemmän huolissani siitä, että Urpiainen on mennyt omien sanojensa mukaan avaamaan paskanjauhannan ilman mitää merkittävää syytä. Tässä on koira haudattuna!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Sinä se jaksat aina huolehtia mun huolehtimisista. Kiristääkö pipo?
Tää keissi huutaa Huiman interventioita! Palstan oma Fuhrman, virsikirja on auki, silloin pitää laulaa!
Itse voin osallistua terapiaan Espoolaisen koulukunnan suosittamalla metodilla;

Päätä liikutellaan n ½ Hz:n taajuudella vertikaalisuunnassassa n 20 asteen liikelaajuudella ja n 30 sekunnin välein päästetään suusta hiljainen "mmhh" ääni.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Johnny Winter kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Sinä se jaksat aina huolehtia mun huolehtimisista. Kiristääkö pipo?
Musta tuntuu, että sä oot turhautunut urallasi, koska et pääse toteuttamaan luonnollista kyttäys- ja kontrollitarvettasi duunissas, pitää sitten palstalla. Mietis jos hakeutuisit:

http://www.polamk.fi/
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Tuli vain mieleeni, että kansanopistojen pitäisi järjestää koulutusta kerrostalokyttäämisestä. Olen hiukan pettynyt mummojen tämänhetkiseen tasoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:^ Tuli vain mieleeni, että kansanopistojen pitäisi järjestää koulutusta kerrostalokyttäämisestä. Olen hiukan pettynyt mummojen tämänhetkiseen tasoon.
Jos sussa ei vaan oo mitään kytättävää :twisted:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Johnny Winter

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

So Hard kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Sinä se jaksat aina huolehtia mun huolehtimisista. Kiristääkö pipo?
Musta tuntuu, että sä oot turhautunut urallasi, koska et pääse toteuttamaan luonnollista kyttäys- ja kontrollitarvettasi duunissas, pitää sitten palstalla. Mietis jos hakeutuisit:

http://www.polamk.fi/
Mitäs keskittyisit huolehtimaan vain omistasi?

Odotas nyt kuitenkin sekunti... Nythän sä yrität huolehtia musta? VITTU MÄ EN OO SUN!!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen kyttääjien lemmikki, lappusia ilmestyy ilmoitustaululle satunnaisesti. Esimerkkinä muutama topikki:

- auto ei ole aivan keskellä ruutua
- lämmityspiuha roikkuu tolpasta
- roskikseen viety sinne kuulumatonta tavaraa
- aamusuihku kestää yli 2 minuuttia
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Olen kyttääjien lemmikki, lappusia ilmestyy ilmoitustaululle satunnaisesti. Esimerkkinä muutama topikki:

- auto ei ole aivan keskellä ruutua
- lämmityspiuha roikkuu tolpasta
- roskikseen viety sinne kuulumatonta tavaraa
- aamusuihku kestää yli 2 minuuttia
:jee:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tuli vaan mieleen että millä tavalla on edes etäisesti mahdollista käydä suihkussa alle 2min? En edes saa munia pestyä tuossa ajassa vaikka pienet munat onkin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Johnny Winter

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Nergal kirjoitti:Tuli vaan mieleen että millä tavalla on edes etäisesti mahdollista käydä suihkussa alle 2min? En edes saa munia pestyä tuossa ajassa vaikka pienet munat onkin.
Kalju, karvaton ja lämmintä vettä tulee heti kun hanasta kääntää. Helppoa kuin lapsen teko.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Uskosin että kaljulle ja karvattomalle on lapsen teko aika vaikeaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:Uskosin että kaljulle ja karvattomalle on lapsen teko aika vaikeaa.
Kaljuistahan kilpaillaan! Ainakin tällä palstalla!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Johnny Winter

Re: Lorttolauantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Nergal kirjoitti:Uskosin että kaljulle ja karvattomalle on lapsen teko aika vaikeaa.
Tossa Uskossa on hyvä pysyä.
Vastaa Viestiin