Tosi sulde sunnuntai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Aion maata sängyssä KOKO päivän perse homeessa. Sweet. Toivottavasti joku tulis välillä ruokkimaan ja kääntämään mua etten vallan näänny ja saa makuuhaavoja.

Jos Ninni ois viä tääl, toivottaisin hänelle hyvää huomenta ja itselleni yötä. Ei vaan varmaan tarvii unista haaveilla ihan hetkeen; 5 kuppii kahvii klo 4-5 ei tainnu sittenkään olla idea ihan parhaasta päästä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Jatkan tätä, ettei pelkästään Niban avaukset jää voimaan ja totean, että sinulla tuntuu olevan aika persoonallinen tuo vuorokausirytmi. Minä lähden lenkille aurinkoiseen aamuun.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kauheesti hommaa olis, jos viitsis tehdä. Pitäis ottaa suksiboksi pois, kaivaa tytön skootteri varastosta, maksaa laskuja. Iltapäivällä sorvaamaan.

Viimeksi mainittu on pakollinen, muut vaatii inspiraation.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Kauheesti hommaa olis, jos viitsis tehdä.
Niin paljon pilluja mutta vain yksi muna, sanois Petri.

Kuvitelkaa, että varasimme juuri syyskuulle matkan Mallorcalle. Hiukka kliseistä ja vyölaukkujunttia, mutta minkäs teet, kun speksit oli kunnossa. Toukokuussa täytyis käydä Tukholmassa. Enempää ei tuon pikkuisen kanssa uskalla.

Tän päivän kruunaa joku muumieventti Villilän ostarilla, jee!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Joku kattonu Putousta.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, eilen henkistä tukea, tänään ensihuoltoa. No, vois olla huonompikin koko perheen harrastus. Onneksi huominen ensiapuryhmän tapaaminen peruttiin, saa edes hieman huoahtaa. Muutenkin ollut ihan mukavan leppoisa(?) paluu arkeen mammalomalta Amsterdamista, tälle viikolle tuli täydet työpäivät, tytölle pissatulehdus ja kahvakuulakurssi alkoi. Ja viikonloppu harrastuksen parissa. Tai siis alkoi mulle, ku olin sen eka kerran muualla... Jos ensi viikolla sit aloittaisi sen salilla käymisen ku ohjelma ollut jo kaksi viikkoa valmiina odottamassa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Muah.

http://www.hs.fi/kotimaa/Verovaroilla+t ... 5558058204

Kaveri on puhunut paskaa miljoonista käyttäjistä, polttanut 2,4 miljoonaa fyrkkaa josta 400K veronmaksajien rahaa etupäässä maksamalla itselleen liksaa ja yhtiön tulot 82K.

Vois kysyä tekesiltä, millä perusteella tämmöisellekin paskanpuhujalle on annettu yhteiskunnan rahaa pumpattavaksi omaan fikkaan?
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti: Vois kysyä tekesiltä, millä perusteella tämmöisellekin paskanpuhujalle on annettu yhteiskunnan rahaa pumpattavaksi omaan fikkaan?
Tekes pitäisi ajaa alas heti. En ymmärrä mitä hyötyä kilpailukykyisen tai kilpailukyvyttömän yrityksen tukemisesta voi olla?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
Vois kysyä tekesiltä, millä perusteella tämmöisellekin paskanpuhujalle on annettu yhteiskunnan rahaa pumpattavaksi omaan fikkaan?
No mutkun Tarjakin tykkäs!

"Tammikuun lopussa ilmestynyt Apu-lehti hehkuttaa Muxlimia kritiikittömästi ja kertoo sivustolla olevan 25 miljoonaa käyttäjää.

Todellisuudessa Muxlimin kävijämäärä on ollut paljon pienempi.

Helsingin Sanomien verkkosivujen kävijämääriin erikoistuneiden asiantuntijoiden mukaan Muxlimin kävijämäärä on ollut alle 200 000 kävijää viikossa
"

Toimittajat ovat laiskoja ja kirjoittavast asioista, joista eivät ymmärrä mitään. Jos olisi viitsinyt, niin olisi voinut vähän selvittää riippumattomista lähteistä noita kävijämääriä. Mutta ei tämä tietenkään ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kuin näin käy.

Pet Shop Boysien Neil Tennant kertoi, että koska oli entinen toimittaja niin tiesi toimittajien laiskuuden. Siksi hän kirjoitti itse bändistä sen aloittaessa valmiita juttuja ja antoi niitä toimittajille. Julkaisivat sellaisinaan :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Pet Shop Boysien Neil Tennant kertoi, että koska oli entinen toimittaja niin tiesi toimittajien laiskuuden. Siksi hän kirjoitti itse bändistä sen aloittaessa valmiita juttuja ja antoi niitä toimittajille. Julkaisivat sellaisinaan :)
No näin hyvä lehdistötiedotekin tehdään. Valmista tavaraa copypastettavaksi, otsikon voi keksiä uusiksi.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Olen ollu reipas tänään. Pessy huushollin ikkunat, kuurannu lattiat, pelannu pleikkaa Kakaran kaa ja kokannu. Nyt on aika koomata sohvalla. Kakaralla on hurja yskä ja olen lääkinny sitä lämpimällä hunajavedellä. Milloinkahan sama tauti iskee meikäläiseen? Hunajavettä en kyllä juo. Yök.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Musta kahvi ja Pätkis :dream: ...ja huomenna takas töihin...lomalle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäis taas pakata reissuun, ja aina sama ongelma. Mitä mä haluan pukea päälleni?! Nyt on jo mekkovalinta tehty tiistain dinnerille, mutten osaa valita kolmien korkkareiden väliltä. P*rkele!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ajettu 260km ja katsottu potilasta, hoito etenee kuin tanssi, kaksi askelta eteen ja yksi askel sitten taaksepäin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tosi sulde sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:Kauheesti hommaa olis, jos viitsis tehdä. Pitäis ottaa suksiboksi pois, kaivaa tytön skootteri varastosta, maksaa laskuja. Iltapäivällä sorvaamaan.

Viimeksi mainittu on pakollinen, muut vaatii inspiraation.
Laskut maksoin ja töissä kävin. Boxi ja skootteri hoitamatta. Tosin luntakin sataa, eli skootteri saa pysyäkin vielä varastossa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin