Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:No niin varmaan on, mutta voihan niitä vertailla sillä /100g -tiedollakin. Eli standardi on pöljä. Tukevia tanttoja ei tarvitse tällä lailla manipuloida.
No olisihan se hassua, että 42 gramman paketissa olisi merkitän siitä, että paljonko kaloreita 100 grammaa tuotetta sisältää? Jos haluaa vertailla 100 gramman tietoihin, niin kertoo sitten neljällä.

Se määrä suklaata joka Suomessa vedetään itsepetoksen voimalla nassuun kuukaudessa luultavasti veisi energiamäärällää useamman kantoraketin kuuhun. Kyllä tanttojen itsemanipulaatiolla on ihan sosiaalinen tilaus.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Varasin ajan niihin lapsettomuustutkimuksiin. Sain ajan toukokuulle, eli yllättävänkin pian, kun kyseessä on yths enkä usko tämän olevan kiireellisyysjärjestyksessä ykkösenä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Varasin ajan niihin lapsettomuustutkimuksiin. Sain ajan toukokuulle, eli yllättävänkin pian, kun kyseessä on yths enkä usko tämän olevan kiireellisyysjärjestyksessä ykkösenä.
No hyvä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Ma luulen että noissa on joku sovittu tai säädetty standardi - ei kyse ole siitä, että mikä on todellinen annoskoko vaan siitä, että tuotteita voi vertailla ravintoarvoiltaan.
Kyllähän sitä itsekin veikkaa valistuneesti jotain tämän suuntaista, mutta on se silti huvittavaa. Ostat 42g suklaapatukan ja etukannen ainoa ravintoarvo on liitetty annoskokoon, joka ei millään logiikalla ole kenenkään annoskoko. Ilmottaisivat vaikka koko tuotteen kalorimäärän tai puolikkaan tuotteen kalorimäärän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Ma luulen että noissa on joku sovittu tai säädetty standardi - ei kyse ole siitä, että mikä on todellinen annoskoko vaan siitä, että tuotteita voi vertailla ravintoarvoiltaan.
Kyllähän sitä itsekin veikkaa valistuneesti jotain tämän suuntaista, mutta on se silti huvittavaa. Ostat 42g suklaapatukan ja etukannen ainoa ravintoarvo on liitetty annoskokoon, joka ei millään logiikalla ole kenenkään annoskoko. Ilmottaisivat vaikka koko tuotteen kalorimäärän tai puolikkaan tuotteen kalorimäärän.
Koko tuotteen kalorimäärä + /100g kalorimäärä ois hyvä yhdistelmä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Harvemmin tulee puskista mitään uutta musiikkia joka kolahtaa kympillä. Road tripin saldona Blood For Blood niminen tanssi- ja soitinyhtye, toimii kuin puurolla täytetty sukka päin pläsiä.

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Royalin.
Vieläkö totakin on saatavilla.
Punasta Royalia ainakin.

Skidinä se oli suurta juhlaa, kun faija tuntui tykkäävän tuosta ja siihen pääsi sitten osingoille. Nykyään se ei ole niin erikoista, kun parempaakin suklaata on saatavilla.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Tuli torjuntavoitto kehityskeskusteluissa. Pyysin 10% ja tuli 4% minkä päälle autoedun luokan korotus, mikä meinaa noin toista 4%:a rahana.

Edelleenkään ei ole kahta monitoria.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Johnny Winter kirjoitti:Davessa ja ovenkahvoissa
=D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Tuli torjuntavoitto


Etkös sinä toivonut potkuja jo jossain välissä?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Tuli torjuntavoitto kehityskeskusteluissa. Pyysin 10% ja tuli 4% minkä päälle autoedun luokan korotus, mikä meinaa noin toista 4%:a rahana.

Edelleenkään ei ole kahta monitoria.
Kun kasvan isoksi, mun tavoitteena on olla yhtä viileä - mutta kahdella monitorilla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai tuo olisi parempi kuin meikäläisen neljä monitoria, mutta huono palkka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koko viikko ilman olutta ja keskiviikkona vatsataudin tahtiin kotona toipumassa ja nukkumassa vahvotun yön jälkeen puoli päivää, puolet ulkoisesti mahasta hävisi kun laihduin päivässä 3,5 kiloa, olen hankkinut kahden päivän syömisellä ja juomisella kilon takaisin.. Hyvä että jaksoi raahata itsensä töihin eilen nimittäin väsymys oli sitä laatua..
Sori, eihän tämä ketään kiinosta. Kehtasi pomo naljailla että niin se paino laskee panemalla(aika asiaton kommentti esimieheltä, mutta se onkin melkein insinööri), ainakaan neljään kk ei ole ollut edes mahdollisuutta moiseen(puuttuu kyky lyhyempiin set uppeihin, enkä ole avioerolapsi)..
Oluen puutteen jaksaa korjata hädin tuskin tänään, toista ei tänäänkään..
Ei muuta kuin suoraan dösästä Bruuweriin, sovitaan vaikka 16:45 itseni kanssa, päivä tulee täyteen 16:30 mennessä..
Bruuwerissa on kotimaisen oluen viikot ja muittenkin panehtimoitten oluita hanassa.. Continental Roast Porteria voisi maistaa jos on ollut hanoissa tilaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Mä meen tänään treffeille :ohyeah:
Muista Sekaisin Marista -leffan ohje!
En aio noudattaa!
Tosin olen kyllä tätä naikkosta jo parisen kuukautta tapaillut, joten treffit ehkä voi antaa väärän kuvan :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumiz kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Mä meen tänään treffeille :ohyeah:
Muista Sekaisin Marista -leffan ohje!
En aio noudattaa!
Tosin olen kyllä tätä naikkosta jo parisen kuukautta tapaillut, joten treffit ehkä voi antaa väärän kuvan :D
Hukkaan heitettyä aikaa if not?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mua naurattaa ihan kamalasti, vara-auton siirtoluvan on allekirjoittanut Heli Pippi :lollero:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

So Hard kirjoitti:No olisihan se hassua, että 42 gramman paketissa olisi merkitän siitä, että paljonko kaloreita 100 grammaa tuotetta sisältää? Jos haluaa vertailla 100 gramman tietoihin, niin kertoo sitten neljällä.
Ei tossa mun mielestä ole etäistäkään logiikkaa, kun annoskoko ei kerran voi olla mikään oikea annoskoko miten tuotteen voi jakaa, ja joka tekee siten käytännössä mahdottomaksi jäljelläolevan annoksen/tuotteen kokonaiskaloreiden laskemisen. Silloin vertailu on kaikista helpoin tehdä per sata grammaa, joka on yleinen mittastandardi ruokatuotteille.

Omasta mielestäni alle 100g paketeissa myytävissä tuotteissa pitäisi aina olla merkittynä sekä kcal/100g että kcal/tuotteen kokonaispaino. Yli 100g myyntierissä myytävillä tuotteilla taasen riittäisi hyvin se pelkkä kcal/100g. Joku kcal/25g on ihan paskanhaistatusmerkintä jossain tuotteessa joka painaa 37g, eikä tee minkäänlaista järkeä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kaikki toimii! Viikko ylimääräiseen palkalliseen lomaan, paperiylennys, lisää liksaa, uusi asunto ja kevättä pukkaa.

Vittu joo!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon katsonut nyt kaksi satunnaista jaksoa tuota Iholla- sarjaa. Oon tullut siihen tulokseen, että Reino Nordin on mulkku.


edit. Korjasin sen nimen.
Viimeksi muokannut exsu, 23.03.2012 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^Kumma juttu tosiaan, että Reino on niin yök ja Siiri niin nam.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin