Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jihaa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tänään tärpättiä käkättimeen! Voi tätä onnen päivää!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Koirat nukkuivat koko yön! Unikoulu siis toimii. Jei!
Johnny Winter

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyykkäilin eilen, mutta tänään jumissa onkin torso häntäluusta kallon alareunaan.

No kahvia naamaan ja kohti viikonloppua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »


Olin jo varma että hesarissa on koiranpaskakeskustelu menossa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:

Olin jo varma että hesarissa on koiranpaskakeskustelu menossa.
No mielenkiinnoltaan samaa luokkaahan tuo olikin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti:No mielenkiinnoltaan samaa luokkaahan tuo olikin.
Aivan. Ihan sama koliseeko koiranketju vai puuhelmet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Katsoitteko eilen?

http://www.iltalehti.fi/viihde/20120322 ... 5_vi.shtml


Huikeaa viihdettä. Kalinainen on kyllä niin järkyttävän tyhmä kana ettei mitään määrää. Katson kyllä jatkossakin. Repeily on taattu.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Huikeaa viihdettä. Kalinainen on kyllä niin järkyttävän tyhmä kana ettei mitään määrää. Katson kyllä jatkossakin. Repeily on taattu.
Ei pystynyt. Tuota "tyhmiä julkkistyrkkyjä kameran eteen" -formaattia tulee niin paljon, ettei mikään niistä jaksa kiinnostaa. Jos siellä nyt joku eeppinen komediallinen kohtaus tulee, eiköhän se juutuubista löydy..
Universaali disclaimer.
Johnny Winter

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Ootte te sellasia huikeita huuliveikkoja. Tykkäätte mielummin vahdata kun isot pojat painii varusteet päällä jäällä. Homoa, sano.

Kuva
Johnny Winter

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

No nyt kun oikein aloin ajattelemaan tota kumilätkän perässä luistelevaa possea, niin homojahan ne kaikki on. Kaappihomoja. Aivan välttämättä haluavat ottaa miestä laitaa vasten, mutta turvallisesti varusteet päällä, ettei vaan kukaan tajuaisi mistä on kyse. Tässä on pakko olla jotain samaa kuin Davessa ja ovenkahvoissa. Onhan niiden tietenkin treenattava itsensä kuntoon jotta vastusta kiinnostuu. Että on se sillä tavalla urheilua.
masa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Johnny Winter kirjoitti:No nyt kun oikein aloin ajattelemaan tota kumilätkän perässä luistelevaa possea, niin homojahan ne kaikki on. Kaappihomoja. Aivan välttämättä haluavat ottaa miestä laitaa vasten, mutta turvallisesti varusteet päällä, ettei vaan kukaan tajuaisi mistä on kyse. Tässä on pakko olla jotain samaa kuin Davessa ja ovenkahvoissa. Onhan niiden tietenkin treenattava itsensä kuntoon jotta vastusta kiinnostuu. Että on se sillä tavalla urheilua.
Kannattaa varoa kirjoittamasta palstalla tuollaista tekstiä. Sinut diagnosoidaan hyvin nopeasti kiukkuiseksi ja ärhäkäksi.

Ja vielä painotuksena: en sano että olet tai olisit tehnyt mitään, vaan sitä että millainen vaikutelma minulle on keskusteluista tullut.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Johnny Winter kirjoitti:No nyt kun oikein aloin ajattelemaan tota kumilätkän perässä luistelevaa possea, niin homojahan ne kaikki on. Kaappihomoja. Aivan välttämättä haluavat ottaa miestä laitaa vasten, mutta turvallisesti varusteet päällä, ettei vaan kukaan tajuaisi mistä on kyse. Tässä on pakko olla jotain samaa kuin Davessa ja ovenkahvoissa. Onhan niiden tietenkin treenattava itsensä kuntoon jotta vastusta kiinnostuu. Että on se sillä tavalla urheilua.
Eiks sulla ole töitä jota pitäis tehdä??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:Katsoitteko eilen?

http://www.iltalehti.fi/viihde/20120322 ... 5_vi.shtml


Huikeaa viihdettä. Kalinainen on kyllä niin järkyttävän tyhmä kana ettei mitään määrää. Katson kyllä jatkossakin. Repeily on taattu.
Joo..
Väärin tapettu, kun kana tapetaan niin sitä tartutaan jaloista kiinni ja pyöritetään heti, kana menee tajuttomaksi eikä dekapitaation jälkeen paljon lentele, patioleirillä joskus tapoimme pari kanaa kirveellä ja hyvältä maistui..

Ehkä viidakko on liian voimakas sana tapahtumapaikalle "viitakon tyttösissä", koska paikkahan on selkeä eucaleptys kasvatuspusikko josta tullaan tekemään sellua..

Olihan mukana pari aikaansaavempaa tyttöstä, selkeää vaimoainesta!

Hennä on niin pissis, toistaidoton loisihminen, lisäksi siideripossu.

Mutta kyllä eilisen paras ohjelma oli "Kätevä emäntä" kuitenkin..

http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/tv/1450068

Varsinkin 16:00..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Uudet tuotteiden annoskalorimerkinnät ovat kyllä huvittavia. Karkkia ja sipsejä myydään mm. 25g kalori-ilmoituksena etukannessa. Hain juuri henkilöstökuppilasta kahvin kanssa nautittavaksi Royalin. Se painaa 42g. Kannessa on ilmoitettu annoksen (25g) tuotetta sisältävän 134 kaloria. Royalhan koostuu neljästä osasta ja kahdestatoista palasesta, enkä kyllä edes pitkällä matikallani saa ositettua patukkaa 59,5% (25/42) annoskokoon. Toinen kysymys on, miksi tämä ärsyttää minua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Johnny Winter

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

NuoriDaavid kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:No nyt kun oikein aloin ajattelemaan tota kumilätkän perässä luistelevaa possea, niin homojahan ne kaikki on. Kaappihomoja. Aivan välttämättä haluavat ottaa miestä laitaa vasten, mutta turvallisesti varusteet päällä, ettei vaan kukaan tajuaisi mistä on kyse. Tässä on pakko olla jotain samaa kuin Davessa ja ovenkahvoissa. Onhan niiden tietenkin treenattava itsensä kuntoon jotta vastusta kiinnostuu. Että on se sillä tavalla urheilua.
Eiks sulla ole töitä jota pitäis tehdä??
No älä nyt tolleen. Onhan siihen ovenkahvaan pakko tarttua.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Toinen kysymys on, miksi tämä ärsyttää minua.
Mua ärsyttää ihan sama. Ei kukaan syö sipsejä tai suklaata 25 grammaa kerralla! Ei edes jos ostaa Pätkiksen, KOSKA SE PAINAA 18 GRAMMAA!!!!111 Jos haluaa kaloreita laskea, niin se onnistuu (minun mielestä) helpoiten niillä /100g -tiedoilla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

annepa kirjoitti:Jos haluaa kaloreita laskea, niin se onnistuu (minun mielestä) helpoiten niillä /100g -tiedoilla.
+1
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Royalin.

Vieläkö totakin on saatavilla.

Kun masa muutti vuonna 81 perheineen faijan kotitaloon, asusti siellä vielä silloin faijan äiti. Kun muorin teki mieli herkutella, masa haki viereisestä Piirroon kaupasta muorille vihreää Royalia ja keskikaljaa 2 pulloa 10 vuoden ikäisenä ja monet kymmenet kerrat sen jälkeenkin. Matkassa mulla oli muorin kirjoittama paperilappunen jossa luki: Myykää pojalla kaksi pulloa keskiolutta. T: Hanna XXXXX

Ostin ostokset tilille ja sitten raahasin ostokset kotiin ja muori naatiskeli Royalinsa keskioluen kera. Keskiolueeseen oli vielä lisätty kaksi lusikallista hineo sokeria, koska se oli ilman sitä niin kitkerää.

Olutmerkkiä en enää muista.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Toinen kysymys on, miksi tämä ärsyttää minua.
Mua ärsyttää ihan sama. Ei kukaan syö sipsejä tai suklaata 25 grammaa kerralla! Ei edes jos ostaa Pätkiksen, KOSKA SE PAINAA 18 GRAMMAA!!!!111 Jos haluaa kaloreita laskea, niin se onnistuu (minun mielestä) helpoiten niillä /100g -tiedoilla.
Ma luulen että noissa on joku sovittu tai säädetty standardi - ei kyse ole siitä, että mikä on todellinen annoskoko vaan siitä, että tuotteita voi vertailla ravintoarvoiltaan. Ehkä joku tukeva tantta saa paremman mielen kun lukee 25 gramman vertailuja, niin ei tartte mieltää sitä että kun rohmasee koko levyn naamariin, siitä tulee NIIN paljon kaloreita yäk!
Universaali disclaimer.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mä meen tänään treffeille :ohyeah:
Huomenna lätkämatsia kaverin luona, ehkä jokunen olutkin.
Vielä kun tää räkäily loppuis, niin sit menis ihan jepa 8)
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:Mä meen tänään treffeille :ohyeah:
Muista Sekaisin Marista -leffan ohje!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Toinen kysymys on, miksi tämä ärsyttää minua.
Mua ärsyttää ihan sama. Ei kukaan syö sipsejä tai suklaata 25 grammaa kerralla! Ei edes jos ostaa Pätkiksen, KOSKA SE PAINAA 18 GRAMMAA!!!!111 Jos haluaa kaloreita laskea, niin se onnistuu (minun mielestä) helpoiten niillä /100g -tiedoilla.
Ma luulen että noissa on joku sovittu tai säädetty standardi - ei kyse ole siitä, että mikä on todellinen annoskoko vaan siitä, että tuotteita voi vertailla ravintoarvoiltaan. Ehkä joku tukeva tantta saa paremman mielen kun lukee 25 gramman vertailuja, niin ei tartte mieltää sitä että kun rohmasee koko levyn naamariin, siitä tulee NIIN paljon kaloreita yäk!
No niin varmaan on, mutta voihan niitä vertailla sillä /100g -tiedollakin. Eli standardi on pöljä. Tukevia tanttoja ei tarvitse tällä lailla manipuloida.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Hain juuri henkilöstökuppilasta kahvin kanssa nautittavaksi Royalin. Se painaa 42g. Kannessa on ilmoitettu annoksen (25g) tuotetta sisältävän 134 kaloria. Royalhan koostuu neljästä osasta ja kahdestatoista palasesta, enkä kyllä edes pitkällä matikallani saa ositettua patukkaa 59,5% (25/42) annoskokoon. Toinen kysymys on, miksi tämä ärsyttää minua.
Olikos sulla sittenkään sitä pitkää matikkaa? Mutta kiitos aamun nauruista!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin