Saanko esitellä lauantain

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tässä se nyt sitten on...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Satuin eilen illalla rouskuttamaan lakrisalia ja otin perään tuikun Laphroaigia. Makuelämys oli niin mainio, että tulee varmaan kokeiltua toistekin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työkavereiden kanssa otettiin hiukan Taliskeria eilen meikäläisen kämpillä. Meni kyllä hiukan vodkaa, kaljaa, black balsamia ja ties mitä muutakin, mutta pääasiahan oli toki syöminen, saunominen, paskanpuhuminen ja paskalle haiseminen.

Aika rapea olotila nyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Mä en osaa enää juoda. Yksin juodessa on tylsää ja kun juo porukassa, tulee aina morkkis, vaikka on käyttäytynyt korrektisti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sain jotenkin niin pienen palkankorotuksen, että vituttaa. Lähden baariin, prkl!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kahdeksas työtunti menee salilla. Kotona onkin tänään vain yksi tyttö, joten haavailen Valioliigamatsin optiosta kotisohvalla.

Työpäivän tekninen onnistuminen oli, kun purettuani Garminin navin softan sain sen exportattua tiedostona, joka aukee Google earthissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Sain jotenkin niin pienen palkankorotuksen, että vituttaa. Lähden baariin, prkl!
Mitaliylennys?
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Sain jotenkin niin pienen palkankorotuksen, että vituttaa. Lähden baariin, prkl!
Mitaliylennys?
Odotin isompaa. Koolla on merkitystä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Sain jotenkin niin pienen palkankorotuksen, että vituttaa. Lähden baariin, prkl!
Mitaliylennys?
Odotin isompaa. Koolla on merkitystä.
No, seuraavassa kehikeskustelussa sitten iso vaihde päälle. Onhan se vittumaista jos vastuu kasvaa mutta palkka ei.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Mitaliylennys?
Odotin isompaa. Koolla on merkitystä.
No, seuraavassa kehikeskustelussa sitten iso vaihde päälle. Onhan se vittumaista jos vastuu kasvaa mutta palkka ei.
No, kuten entinen esimieheni onnitteluviestissään sanoi: "ISOLLA asenteella eteenpäin."
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja elco »

Itse teen kokolailla jatkuvaa työtä palkkani hiilaamiseksi ylöspäin. Parin viime vuoden korotusbudjetti on ollut 2% vuosittain. Itse sain viime vuonna karvan alle 7% ja tänä vuonna vähän enemmän. En ole erityisesti edennyt urallani, mutta näistä hommista joku muu nostaa jossain muualla alle puolet siitä liksasta mitä minä.

Esimiehenä tiedän, että kaverille, joka pyytää, maksetaan enemmän - jos siis ko. kaveri ei ole alisuorittaja. Palkankorotusten kinuaminen on rankkaa työtä ja voin kuvitella, että esimiehelleni se on vielä rankempaa. Pitää kuitenkin muistaa, että pahinta mitä voi tapahtua on, että työnantaja sanoo ei, jos siis perussuoritustaso on vihreällä.

Kannattaa ottaa asia puheeksi, asettaa deadlinet asian korjaamiselle, mennä sinne verotoimistoon tekemään perustutkimus ja jos homma oikeasti ei ala etenemään alkaa uhittelemaan joko poislähtemisellä tai sitten sillä, että lyö firmassa kapuloita rattaisiin sinne, minne oikeasti sattuu (esim. että itse vähentää työpanostaan samalle tasolle kuin muut saman tai enemmän ansaitsevat kolleegat). Ennen uhittelua pitää kuitenkin olla valmis siihen, että työnantaja katsoo kortit.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No, on mulla vuoden saldo reilu 9%, mutta olisin odottanut jotain kympin ja viidentoista väliltä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saanko esitellä lauantain

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vanha jäynä on paras jäynä?Liian suoraan ei kannata goolettaa, ensimmäinen vaihtoehto usein väärä ainakin..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin