Persejaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

McJanne kirjoitti:Jee! Uudet douppingit on postissa!
Olisin voinut mainita aikaisemmin, että Crack on huomattavasti toimivampi ratkaisu kuin N.O.Explode. Eikä okseta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ai niin. Paskempi (sulle).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Johnny Winter

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Bluntly kirjoitti:Ai niin. Paskempi (sulle).
Tässä kohtaa sanon, että taas mua vedätetään, tai sitten olen vain aina uskonut ruskeasilmäisesti suklaapuuron voimaan. Onneksi on salibandy. Taitoon ei tartte edes suklaanappeja.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Johnny Winter kirjoitti:Onneksi on salibandy.
Kuis puuhelmet?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Täffän pihassa rikotaan taas Suomen lakia, lipputangossa roikkuu Ahvenen maan lippu, vieraiden valtioiden lippuja ei saa roikkua tangossa ellei vastaavassa asemassa roiku vieressä Suomen lippua?
Jos taas ajatellaan Ahvenenmaan asemaa vain pelkkänä maakuntana, asiaa voidaan katsoa hiukan toisin silmin, mutta siinä se roikkuu Ahvenenmaan lippu kuin valtiolippu sillä maakuntalippua enemmän heilutetaan tamgossa maakunan alueella, ei vieraassa maakunnassa Suomen alueella. Jos Ahvenen maalaiset haluavat olla niin erikoisia niin annetaan vaikka ryssän haltuun koko Ahvenenmaa..
Kohta heiluu täällä Romanian ja Bulgarian lippuja valtoimenaan?
Pyyhin Netikettiin..
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Tiedossa tyttöjenilta!
Pyjamanhousut, toppi, villasukat, läjäpäin karkkia ja keksiä pakattu. Mukana myös hiusvärimömmöt ja tehohoidot, kynsilakka, kylmägeeli ja kipulääkkeet :D
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sola kirjoitti:Tiedossa tyttöjenilta!
Pyjamanhousut, toppi, villasukat, läjäpäin karkkia ja keksiä pakattu. Mukana myös hiusvärimömmöt ja tehohoidot, kynsilakka, kylmägeeli ja kipulääkkeet :D
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=87256
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^No noinhan se on paitsi et me ollaan paljon kauniimpia ku mitä toi kuva antaa ymmärtää ja et meillä on oikeesti hauskaa :]
Tyynysotaa me ei harrasteta.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Suomi näytti kyllä parhaat puolensa tänään. Parasta täällä on siis se, kuinka hyvin kaikki toimii ja kuinka paljon luottoa on ihmisten välillä. Tätä ei välttämättä tajua, jos on elänyt koko elämänsä Suomessa.

Case oli siis, että myin ja ostin asunnon tänään.

Ensinnäkin, käsirahat maksettiin viime viikolla molempiin suuntiin parin sähköpostin perusteella: kun hinnasta oli päästy sopuun sähköposteissa niin ostaja maksoi minulle viisi donaa ja kun vastaavasti pääsin ostokohteesta sopuun niin pistin käsirahan eteenpäin myyjälle. Ihan länsi-euroopassakin moinen toiminta edellyttäisi käyntejä notaarilla yms superbyrokratiaa.

Sitten hommasin lainatarjoukset. Paras tarjous voitti ja ainoat homman liikkeellepanoon uudessa pankissa dokumentit olivat sähköpostissa lähetetty palkkakuitti ja isännöitsijäntodistus. Muualla euroopassa saa oikeasti myydä itseään, että ylipäänsä pääsee pankin asiakkaaksi - täällä asiakkaaksi ryhtyminen toimii nopeasti, asiallisesti ja mutkattomasti. Katsoivat sentään ajokortit kun menimme fyysisesti tänään paikalle

Ostajan pankissa nykyinen pankkimme oli möhlinyt ja osakekirjan mukana oli tullut ohjeistus maksaa "kauppahinta" pikana Tapiolaan. Tosiasiassa avokilla oli noin 8% kauppahinnasta lainaa jäljellä ja minulla ei yhtään. Jos homma olisi mennyt munille niin uuden asunnon osto olisi lykkääntynyt kun rahat olisivat menneet Tapiolaan. Yhteyshenkilö ei ollut paikalla, joten soitin asiakaspalveluun. Suomessa on suorastaan ällistyttävää, miten paljon valtaa call centerin kulilla on ja miten paljon vastuuta ko. kuli pystyy ottamaan. Puhelimessa pankkihenkilöt neuvottelivat oikean Tapiolaan siirrettävä summan ja homma eteni. En usko, että missään muualla maailmassa olisi onnistunut, että panttilomakkeen ohjeistus olisi saatu puhelimessa puhuttua sadasta kahdeksaan prosenttiin; muualla ko. päätös olisi vaatinut kulin pomon pomon pomon hyväksynnän ja vitusti aikaa.

Sitten ostamaan omaa kämppää. Pankkivekseli tiskiin, ohjeistin post-itillä aika monimutkaisen rahajaon viskaalille, että näin jaetaan rahat yhteiseltä pankkivekseliltä.

Lisäksi just alkoi loma! Ylihuomenna tropiikkiin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sola kirjoitti:^No noinhan se on paitsi et me ollaan paljon kauniimpia ku mitä toi kuva antaa ymmärtää ja et meillä on oikeesti hauskaa :]
Tyynysotaa me ei harrasteta.
Älä huijaa. Tietenkin tyttöjen pyjamabileissä harrastetaan tyynysotaa yläosattomana. Sitten mennään yhdessä suihkuun jossa autetaan muita pimpankarvojen trimmauksessa ja lopuksi hierotte vartalovoiteita toistenne alastomiin kehoihin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olisko tänää xättikännit? Dave? Tix?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

McJanne kirjoitti:Täytyy kyllä myöntää että minä ja kilon palautusjuomapussi näytämme hirrrrrmu pieniltä tuon neljän kilon rotehiiripussin rinnalla :D
Pakkailin tuon 7kg palkkaripussin ämpäriin juurikin. En uskaltanut vielä maistaa, mutta jo haju oli aika amerikkalaista unelmaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Olisko tänää xättikännit? Dave? Tix?
En oo kumpikaan mutta saatan vierailla! (Jos jaksan tästä eka alkoon.)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mummotunneli vai Jason Bourne?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Persejaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kitinächat.
Vastaa Viestiin