Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Trafi.fi Ja tietty puhelimella tuolta kysyen ssat oikeamman rahamäärän matkaan kuin arvaten :)
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja Sola »

Täällä mitään lumikenkiä tarvita!
Aurinkokin paistoi niin nätisti kun tulin töihin, kevät on täällä :]

Iloani sumentaa vaan tää järkyttävä flunssa. Mietintämyssy on nyt päässä että lähdenkö töistä kotiin vai en. Olispa jo torstai.
masa

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja masa »

McJanne kirjoitti: Pitäs varmaan Vulgankin autovero maksaa lähipäivinä, mutta kun se hemmetin autoverolappu on hukkaantunut jonnekin, mistähän nekin maksutiedot kaivas näppärästi :C

Siitä tulee ajokieltoilmoituslappu kotiin. Maksat sen sitten. Niin mä olen tehnyt monta kertaa, kun ei huvita maksaa ko. maksua ajoissa.
masa

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Kysyn maanantaiketjun puolelta, että miksi autossa ei saa olla irroitettavaa vetokoukkua? Salmiakin mukana tuli (se savonlinnalainen, oliko) Kovil?

Minä en halua siksi irroitettavaa koukkua, koska sen asentaminen paikoilleen on usein kovin tympeää puuhaa. Uutena se menee nätisti paikoilleen, mutta käytön myötä se likaantuu, hapettuu, ruostuu ja menee muuten vaan siihen malliin että se on vaikea saada paikoilleen.

Mulla on yks irroitettava ollut ja sen jälkeen vaan kiinteitä.
Viimeksi muokannut masa, 03.04.2012 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ei mulla ole ollut noissa juurikaan asennusongelmia. Liekö sitten syy pari kertaa vuodessa tehdyn perusteellisen liitospintojen rasvauksen.
Nykyinen Bosalin valmistama (jota myydään moneen automerkkiin ns alkuperäiskoukkuna) on kyllä tarkka ruosteen ja lian suhteen. Mutta nekin jutut oppi pitämään kunnossa yhden 5 minuuttia kestäneen pintaruosteen poiston jälkeen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja annepa »

Voi perkele! Muutenkin on töissä vaikeaa, niin vielä liiton pj alkaa vaikeuttaa tilannetta totuudenvastaisilla kommenteillaan. Vituttaa. Olisi nyt ensin vaikka soittanut asianosaisille luotoille ja selvittänyt asian oikean laidan, mutta ei!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja aasi »

Toimistolla on harjoittelijana pieni, erittäin tumma, oikeastaan suorastaan musta, intialaisnainen. Hiukan nolottaa, kun meinaan säikähtää aina kun se onnistuu huomiota herättämättä kävelemään johonkin lähelle näkökentän katveessa ja käännyn katsomaan. Jokin siinä vaan on kun hämärässä ensin erottaa vain isot valkoiset silmänmollukat, ja sitten vasta huomaa muut kasvonpiirteet.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:Toimistolla on harjoittelijana pieni, erittäin tumma, oikeastaan suorastaan musta, intialaisnainen. Hiukan nolottaa, kun meinaan säikähtää aina kun se onnistuu huomiota herättämättä kävelemään johonkin lähelle näkökentän katveessa ja käännyn katsomaan. Jokin siinä vaan on kun hämärässä ensin erottaa vain isot valkoiset silmänmollukat, ja sitten vasta huomaa muut kasvonpiirteet.
Razzisssti!1111
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja masa »

Onko tuleva perjantai ja maanantai vapaapäiviä? Torstai duunia?
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

masa kirjoitti:Onko tuleva perjantai ja maanantai vapaapäiviä? Torstai duunia?
Joo?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja masa »

jaaha, Mitähän sitä sitten pyhäpäivät tekisi.. Paskan lumisade kun ei oikein voi katollekaan mennä..


Jos sittten vaikka saunaa paneloimaan tai jtn.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

aasi kirjoitti:Toimistolla on harjoittelijana pieni, erittäin tumma, oikeastaan suorastaan musta, intialaisnainen.
Mitäs hemmettiä? Juuri kuvauksen mukainen olento esiteltiin juuri täälläkin. Tietääkseni emme ole kuitenkaan samassa toimistorakennuksessa (tai edes kaupungissa).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lisää lunta koneeseen, onneksi vanhaa alla niin ei ehdi sulaa niin nopeesti pois! :lol: :wink:

Nyt sai temberelaisetkin oman kolarisuman! Ja aamulla jatkui kolarointi, hei haloo mikä teitä pirkanmaalaisia vaivaa ette osaa ottaa keliä huomioon? Tai sit vaan ootte niin huippukuskeja? :wink: :lol: :lol: :lol: Kolariin on matkaa..

Mulla on vaan sellanen sievä pieni tumma pitkätukkainen virolaistyttö siivoamassa, saatiin vanhat huuhkikset pihalle kun L&T voitti syystä tarjouskilvan. ei se osaa edes suomea vain hei ja moi..
Viimeksi muokannut Niba, 03.04.2012 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

aasi kirjoitti: Jokin siinä vaan on kun hämärässä ensin erottaa vain isot valkoiset silmänmollukat, ja sitten vasta huomaa muut kasvonpiirteet.
Jep, oikein kiva tapa tehdä ensivaikutelma uuteen naapuriin on myös silmin nähden pelästyä, kun pimeässä rappukäytävässä kohtaa valkoiset silmänmunat.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Itseäni häiritse noissa irroitettavissa koukuissa kuin se että koukkua ei saa pitää autossa kiinni muutakuin hinatessa. On tilanteita jolloin sitä ei niin mielellään ole repinyt vesi/räntäsateessa irti.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Mulla on liikaa vapaa-aikaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei ne Joensuussakaan ole sen fiksumpia

Tulkaa tänne? Täällä jaetaan RAHAA.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja saira »

Niba kirjoitti:Lisää lunta koneeseen, onneksi vanhaa alla niin ei ehdi sulaa niin nopeesti pois! :lol: :wink:

Nyt sai temberelaisetkin oman kolarisuman! Ja aamulla jatkui kolarointi, hei haloo mikä teitä pirkanmaalaisia vaivaa ette osaa ottaa keliä huomioon? Tai sit vaan ootte niin huippukuskeja? :wink: :lol: :lol: :lol: Kolariin on matkaa..

Mulla on vaan sellanen sievä pieni tumma pitkätukkainen virolaistyttö siivoamassa, saatiin vanhat huuhkikset pihalle kun L&T voitti syystä tarjouskilvan. ei se osaa edes suomea vain hei ja moi..
Hei, sentään me kaikki selvittiin hengissä täällä tundralla...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja aasi »

^ Tuskinpa vain, tuttu valitteli hetki sitten samaa ja jonkin ajan päästä toimi taas.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja saira »

Pelottavaa. Huomasin tänään, että FB:iin on tullut ryhmä, nimeltä
Ei hyssyttelyä pedofiileille-kaikki tiedot julkisiksi. Ei hyvä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja saira »

^Onnea!! :cheer:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pelkkä lumi ja kylmä ei tee tundraa pitää olla vielä ilman puuvartisia kasveja.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jes, joku on päässyt jäseneksi harrastuskerhon hallitukseen. Oiskohan sitten seuraavat 3494595 viestiä palstalle koskien omaa nilkkapotkuharrastusta kun ei kerran vielä tähän mennessä ole.

[ / NIINKU VITTU SARKASMI ]
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistaina pistellään lumikengät jalkaan

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oho, hymähdin Jannen jutulle. Pitää ryhdistäytyä.
Vastaa Viestiin