Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Ei pitäis kirjoittaa näistä tänne, ei pitäis, mutta mä en näköjään pystykään pyytään miestä ulos, kun tuntuu, että se välttelee mua fb:n chatissa. En kestä. Vedän perseet.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja Gat »

musta muumio kirjoitti:Ei pitäis kirjoittaa näistä tänne, ei pitäis, mutta mä en näköjään pystykään pyytään miestä ulos, kun tuntuu, että se välttelee mua fb:n chatissa. En kestä. Vedän perseet.
Pyytäiskin naiset joskus ulos. Kai se tarkoittaa, että silloin harkitsette myös antamista? Minä (jos ei kitinäyritelmiä lasketa) pyysin viimeksi naista IRL ulos vuosia sitten sen ihanan Sari-karjakon tapauksessa. Kun niiden varasto oli vielä mun tiloissa. Oikeastaan ainoa kerta (edit: eikun toinen, eka oli kassatyttö Reetta), kun olen rohkaistunut moista suoraan livenä kysymään. Sari vastasi arvoituksellisesti: "Kiitos mutta ei kiitos. Olen jo käynyt treffeillä jos ymmärrät mitä tarkoitan". Minä käsitin vain, että pakit tuli taas ja että että oli varattu. Vaikka siinä saattoi olla muutakin informaatiota. Sitten olin pitkään poissa ja muutaman kuukauden päästä takaisin tullessani pihalla kävi vieras karjakko. Kysyin että missäs se Sari on. No, "Sari jäi äitiyslomalle". !!!!!!!!

Tuo on minulle ennätys! Olen tietämättäni yrittänyt iskeä raskaana olevaa naista! Ei se silloin näkynyt. Niin että Musta muumio ota nyt selvää ettei se sun mies jo ole raskaana toiselle tytölle. Tai siis öh..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja annepa »

Aloin ihmettellä, että miksi mulle ei ollut maksettu lomarahoja talvilomalta. Kyselin ja palkkis vastasi. Palkkiksen mukaan olen vaihtanut lomarahat lomaksi. Itse en ole ollut tästä tietoinen, ilmeisesti olen ollut hirveessä humalassa tätä vaihtoa pyytäessäni enkä ole edes hyväksyvää vastausta saanut, mutta kyllä se mulle käy :D

Näääin hyvin täällä toimii asiat. Voi perkele....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Poitsu meni eka kertaa sporalla kouluun yksin. Oon toivonu tätä jo pitkään. Kuulemma aikoo mennä yksin huomennakin. YESH!! Bileet! Oletan tän optimistisesti lisäävän mun vapaa-aikaa jatkossa. Tai opiskeluaikaa ainakin :roll:


Prepare for the worstest.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vähän laiska, paska ja saamaton olo. Nokkavuotaa ja ääni vähän kadoksissa. Siksi kai en osaa päättää ruokinko ruhoani kinkkukiusauksella vai chilikanalla.

Jos musta ei kuulu niin olen tuupertunut hankeen matkalla kauppaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Keuhkokuume. Hyvää Pääsiäistä mulle :evil:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja saira »

Nyt alkaa salilla olla ihan kivaakin. Ei enää hiivi seiniä pitkin ujona, vaan uskaltaa tehdäkin jotain. :wink: Hyvä olo!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Palelee!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ahistaa!
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Manaaja

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei se mitään, norellahan tuo korjaantuu.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Kottarainen kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Ahistaa!
Kui?
Rahaa ja aikaa on liian vähän ja poikasella menossa piinaavan hankala vaihe. Ja oon jutellut jonkun aikuisen kanssa naamatusten viimeksi tammikuussa.

Kaupan kassoja ym. porukkaa ei siis lasketa tohon.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Ahistaa!
Kui?
Rahaa ja aikaa on liian vähän ja poikasella menossa piinaavan hankala vaihe. Ja oon jutellut jonkun aikuisen kanssa naamatusten viimeksi tammikuussa.

Kaupan kassoja ym. porukkaa ei siis lasketa tohon.
Ihmettelen sun vahvuuttas. En tiedä, miten itse kestäisin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:
Kui?
Rahaa ja aikaa on liian vähän ja poikasella menossa piinaavan hankala vaihe. Ja oon jutellut jonkun aikuisen kanssa naamatusten viimeksi tammikuussa.

Kaupan kassoja ym. porukkaa ei siis lasketa tohon.
Ihmettelen sun vahvuuttas. En tiedä, miten itse kestäisin.
Sitä venyy aika huikeisiin suorituksiin kun ei vaan ole vaihtoehtoa. Kestäisit sinäkin jos olisi pakko.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikon kasvatusvihjeet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:
Rahaa ja aikaa on liian vähän ja poikasella menossa piinaavan hankala vaihe. Ja oon jutellut jonkun aikuisen kanssa naamatusten viimeksi tammikuussa.

Kaupan kassoja ym. porukkaa ei siis lasketa tohon.
Ihmettelen sun vahvuuttas. En tiedä, miten itse kestäisin.
Sitä venyy aika huikeisiin suorituksiin kun ei vaan ole vaihtoehtoa. Kestäisit sinäkin jos olisi pakko.
Näinhän sitä sanotaan. Äitinikin sanoi, että etukäteen ajatellen olisi sanonut, että ei koskaan selviäsi oman lapsensa itsemurhasta, mutta kun muuta vaihtoehtoa ei ole, niin selvisi.

Mutta tosiasiahan on, että kaikki eivät kestä kaikkea. Mutta hatunnosto niille, jotka kestävät.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin