Poltettu-grillattu-poltettu-grillattu Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Poltettu-grillattu-poltettu-grillattu Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Poltettu-grillattu-poltettu-grillattu Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saakutin liitot. Kenen hemmetin imbesillin varpusenraiskaajan päähän on pesiytynyt ajatus, että tänään pitää joillain olla lyhyempi työpäivä? Muutenkin jo saldo paukkuu miinuksella.

Ärrimurri B-mies.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Poltettu-grillattu-poltettu-grillattu Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Eduskuntaan valitsemamme kansanedustajat ovat säätäneet lait. Oikeuslaitos vain tulkitsee niitä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Poltettu-grillattu-poltettu-grillattu Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Eduskuntaan valitsemamme kansanedustajat ovat säätäneet lait. Oikeuslaitos vain tulkitsee niitä.
Mutta tulkitseeko oikeuslaitos säädettyjä lakeja haarukan löysimmän vai kireimmän pään mukaan?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Poltettu-grillattu-poltettu-grillattu Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eduskuntaan valitsemamme kansanedustajat ovat säätäneet lait. Oikeuslaitos vain tulkitsee niitä.
Mutta tulkitseeko oikeuslaitos säädettyjä lakeja haarukan löysimmän vai kireimmän pään mukaan?
Noille varmaan REHAB kahdeksan vuotta on ihan hyvä? Neljäkin varmaan korjaa asiaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Poltettu-grillattu-poltettu-grillattu Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bluntly kirjoitti:Saakutin liitot. Kenen hemmetin imbesillin varpusenraiskaajan päähän on pesiytynyt ajatus, että tänään pitää joillain olla lyhyempi työpäivä? Muutenkin jo saldo paukkuu miinuksella.

Ärrimurri B-mies.
Meillä tämä oli ihan firman päätös. En ole ikinä kuullutkaan aikaisemmin tämmöisestä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Poltettu-grillattu-poltettu-grillattu Torstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Kävin hermoratatutkimuksissa ja koska kestin sen kuin aikuiset konsanaan, palkitsin itseni jäätelöannoksella.
Ois ollut kiva jäädä keskustaan pörräämään mutta kerpele kun olen luvannut saunottaa tänään ystin ja sen muksut. Mulla on kevätfiilis ja aurinkokin paistaa :)
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Poltettu-grillattu-poltettu-grillattu Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kävin vetäsee vitosen sprintin murtsikassa. Enempään ei oikein pysty kun kahteen kuukauteen ei ole treenannut ja pari päivää on taas viettänyt sängyn pohjalla flunssassa. Nyt minttukaakaota ja saunaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Poltettu-grillattu-poltettu-grillattu Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Motivaatiomekko tilattu! Tosin viimeksikin raskauskiloja tiputtaessa testasin ostamiani housuja vasta ku olin liian pieni niihin... Nyt ei ole koosta kyl kiinni, vaan enemmän siitä, miltä mekko näyttää...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Poltettu-grillattu-poltettu-grillattu Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pitäs tehdä melkein 4 tuntia työhommia, koska ens vko lomaa.
Ja heti loman jälkeen kurssipäiviä.
Ei yhtään kiinnostais, mut kai pakko, ettei kurssien jälkeen kuaaale kuorman alle.
Plääh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Poltettu-grillattu-poltettu-grillattu Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vastaa Viestiin