Pääsiäissuunnitelmia?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ensimmäinen joka sanoo ennalta päättämäni sanan saa papukaijamerkin!

Ollaan su lähdössä perheen kanssa Tallinnaan, yksi yö siellä. Muuten ei mitään erityistä. Sohvalla makaamista siis.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Ensimmäinen joka sanoo ennalta päättämäni sanan saa papukaijamerkin!
Ilotalo?


Ei suunnitelmia.
Manaaja

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Papukaija.

Lähden ulos syömään kaveriporukan kanssa. Siinä ihan tarpeeksi sosialisointia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Maalle. Sunnuntaina pilkkikisat. Verkot vois laittaa kalaa pyytämään perjantaina. Ja yllättäen puujuttuja keskiviikkook tai torstaihin asti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:Ja yllättäen puujuttuja keskiviikkook tai torstaihin asti.
:lollero:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Muna!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Muna on vaan haave, ei suunnitelma. Kerts oon dieetillä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Muna!
close but no sigar!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tarkennetaan, että kyseessä on sanaliitto.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Muna!
close but no sigar!
:(
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ajattelin raapia palleja, siivota parvekkeen ja toteuttaa vihdoinki tietsikkapöydän rakentelun häiritsemällä mähdollisimman paljon naapureita sirkkelin ja jyrsimen kombolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En tiedä onko davella mielessä suklaamuna, pääsiäismuna, munarikas munansaanti vai mikä, mutta anna nyt urpsulle silti papukaijamerkki. Rikkaalla lääkärillä on varaa antaa köyhälle humanistille.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Yks seinä pitäis maalata. Ja siirtää kirjahylly paikasta A paikkaan B. Lähinnä ajattelin ulkoilla koiraeläinten kanssa ja siivota parvekkeen, kellarin ja vaatehuoneen kun kerrankin on aikaa. Ja lomailla, tiätty!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aloitin pääsiäisen jo tänään, hammaslääkärillä. Ihan turha visiitti. Lisäksi työnsin jo nyt lammasta uuniin, lauantaina ajelen alkukotiin toiselle lampaalle. Ja ehkä vähän pashaakin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ajattelin ottaa yhden pienen kännin, kesto alustavien suunnitelmien mukaan kaksi päivää. Krapulapäivän uusi nousu, tuo kaiken kekseliäisyyden ja luovuuden ylin olotila, on jäänyt pelkäksi haaveeksi jo pitkään ja nyt aionkin toteuttaa tämän sisäisen lapsuuteni unelman. Sitten joko päivä toipumista tai tämän viivästäminen vielä uudella nousulla, tämän jälkeen kuitenkin viettämään viikon lukulomaa ennen loppukevään tenttikarnevaalia.

Daven haikailema pääsiäisvekotin on suklaamulkku.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Meen tekemään lampaasta jotain hyvää isälle, siskolle, veljelle. Piti jo viime vuonna äidin toivomuksestä viettää pääsiäinen perheen kesken rauhassa mutta sehän meni puihin kun äiti joutu poikkeen acutassa aamusta ja ilmoitti että pääsee lääkärin käynnin jälkeen pois joskus aamu klo10 aikaan, tehtiin ruuat valmiiksi ja odoteltiin äitiä sairaalasta aina klo22 asti koska acuta oli unohtanut äidin tyhjään huoneeseen ja hänen huutoihin ei ollu kukaan havahtunut.

Syötiin sitten iltapalaksi hivenen kuivanutta lammasta ja mikrossalämmitettyjä perununoita.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

NuoriDaavid kirjoitti: :lollero:
Se on omaisuudenhoitoa ja liikuntaa samassa paketissa !1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ensin siivoan vähäsen, aloitan jo tänään. Ei mitään suursiivousta, vaan pikkasen pölyjen pyyhkimistä, moppausta ja sen sellaista.
Huomenna jatkan siivoilua ja illalla on grillikauden avajaiset. Vaikka puukkoja tulis taivaalta, niin huomenna grillataan, perkele!
Lauantai on lepopäivä, voisin vaikkapa ommella punaista samettista kevättakkia ja kylvää siemenet kesää varten. Jos huvittaa.
Sunnuntaina on koko päivän kestävät bakkanaalit. Kaverit tulee syömään, juomaan ja saunomaan. Luvassa on valkosipulikeittoa, lammasta, valkosipulipottuja, pashaa ja juustoja. Ainaki.
Maanantaille ei ole mitään suunnitelmia. Pitää toipua bakkanaaleista, että jaksaa tiistaina töhin.
Tässä sivussa pitää toki hoidella normaalit asiat, kuten koiran kanssa touhuaminen. Jos lauantaina ja maanantaina on hyvä ilma, niin voisi tehdä pitempääkin lenkkiä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Voi kili! Päätin lähettää hetken mielijohteesta hesarin sivuilta pari pääsiäiskorttia. En valinnut erikseen kortin kuvaa, joten matkaan lähti oudon näköinen jeesustelukortti pääsiäisen ilosanomasta. Onneksi ehdin lähettää sen ainoastaan veljelleni, joten suurta vahinkoa ei ehtinyt tapahtua ja hän todennäköisesti laittaa kortin aiheen vain kieroutuneen huumorintajun piikkiin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei voittoja tällä kierroksella.

Tavoiteltu termi oli "munien maalaus".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Oisit pyytänyt kauniimmin !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei voittoja tällä kierroksella.
Tavoiteltu termi oli "munien maalaus".
Tuo tuli kyllä mieleen vihjeestä, mutta koska olen laiska p*ska, en kirjoittanut ketjuun.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suunnitelmat uusiksi.

Syön punaista lihaa, juon väritöntä juomaa ja katselen ties kuinka monetta kertaa samoja leffoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Ensimmäinen joka sanoo ennalta päättämäni sanan saa papukaijamerkin!
.
Uusi haaste.
Suklaamunien antiin pettyneenä ostin montaa eri sorttia. Sitten löysin niitä lisää. Kassalla huomasin kasanneeni vankkureihin aivan liian monta suklaamunaa. Ostin kuitenkin. Arvatkaa montako. Lupaan ajatella oikein arvannutta seuraavan kerran kun masturboin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Pääsiäissuunnitelmia?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Maanantaina aattelin mennä ruatsiin risteilee, perjantaina olen lapissa, lauantaina matkalla stadiin autolla. Eikait tässä muuta, viikon olen jo lapissa ollut.
Vastaa Viestiin