Pitkäperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Munarikasta Pääsiäistä!

Jos alottaisi sen pyykkäämällä ja siivoamalla... Ja väliin vähän töitäkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Samoilla mennään. Päivän tavoitteena 4 koneellista pyykkiä, siivottu parveke ja kappaleiksi pistetty hyllykkö.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Jei, mä pääsen taas iki-ihanan isosiskon kyydillä kirppikselle. Se onkin ainut paikka mistä mä raaskin ostaa nyt vaatteita kun tuli elämäni ekaa kertaa mätkyjä :(
Mulle suuri summa eli nelisensataa ja kyllä, siihen joudun jo nyt alottaa pikkuhiljaa säästämään rahaa. Vtu.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mätkyä tuli 127€, joka korjaanunee hyvin toiseen suuntaan kunhan otetaa huomioon työmatkat, täysmääräinen kotitalousvähennys ja jne.

Joku tunti siivousta, pyykkäystä ja muuta kotityötä. Iltapäivällä auton keula kohti mökkiä. Sunnuntaista alkaen lomalaiselle luvassa aurinkoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Selkä meni rikki toissa päivänä. Välillä se on lähes kivuton, välillä tuntuu, ettei pääse liikkeelle kun on hetken aloilaan. Lääkkeet jeesaa vähän. Eniten ärsyttää, kun ei voi tehdä muuta kuin venailla, että tää tästä vetreytyisi.

Pikkukoira kävi eilen ekoilla rokotuksilla. Oli reipas tyyppi, ei edes huomannut piikkiä. Samalla haastattelin lääkäriä tuon isomman koiran leikkaamisesta. Tähystystä ei kuulemma alle 10kg:n koirille edes tehdä, joten avoleikkaus on ainoa vaihtoehto. Pitänee varailla toukokuulle aika.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla hajoaa PÄÄ!!!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta matkaan. Kaipa sateessa koko matkan. Toisaalta pysyn paremmin ajovireessä sen paremmin mitä pahempi keli on :)
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Skyrimin kaikki questlinet hakattu läpi, pahishommat roguella ja muut magella. Koskahan tulis lisäcontenttia. Kai se pitää siirtyä Mass effectiin sitten.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei tämä nyt ihan nappiin mene. Vasta koneellinen pyykkiä pesty, paahtopaisti lipesi hivenen ylikypsäksi, saatu pakit, soosia loiskati matolle ja haavakin tuli.

Taidan ottaa ihan pikkuisen väritöntä viinaa kun eilen olin kiltisti holittomana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tein pienen kahvi-inviksen ja huomasin hukkuvani kahviin. Sinänsä ikävää, sillä en juo kahvia. Tulkaa kahville!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos saa tuoretta voipullaa kyytipojaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

It's A perfect Match! Naikaa kun pulut, eikun saamakot vai puputko se oli?

Sain juhlallisen Mätkyn Kaksituhattayhdeksänsataayhdeksänkymmentäviisi euroa, aika hyvin alta 30 tuloilla.. Oon ollu aika paha, pitää saada jotain veroneuvontaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Vittu mä oon Gattis. Tää juttu pitää nyt kertoa päätökseensä. Oltiin porukalla baarissa. SE tais lähteä kahden blondin kanssa pois. Mä oon yksin.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

musta muumio kirjoitti:Vittu mä oon Gattis. Tää juttu pitää nyt kertoa päätökseensä. Oltiin porukalla baarissa. SE tais lähteä kahden blondin kanssa pois. Mä oon yksin.
Et sitten tainut kysyä kuten ehdotin ?
Olisi voinut olla eri lopputulema tai ainakin asia selvä aiemmin.

Puhun kokemuksesta. Vietin pitkäperjantain ladyn seurassa, joka kysyi.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Helvetin muusikot! Exällä stuodiosessio, pyys mua polttaan muutaman cd:n sinne kuunneltaviksi ku ei alkuperäisiä raaskinut sinne ottaa. Soittokämpältä piti olla kahdeltatoista kyyti exälle ja rummuille, kahden pintaan soitti mulle josko voisin heittää. Neljän jälkeen pääsin liikkeelle, enpä saanu exää enää kiinni. Puoli kuudelta soitti, et studiosessio oli tältä päivältä ohitse, mut jos voisin tuoda cd:t läheiseen kuppilaan. Kopiot vein, alkuperäiset pidän tallella, saa ne myöhemmin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

BrianW kirjoitti:
Et sitten tainut kysyä kuten ehdotin ?
Kun en keksinyt niitä sanoja enkä ihan suoraan kehdannut. Vastaisuuden varalle, kertokaa, mitkä ne sanat on, jooks?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

musta muumio kirjoitti:Vastaisuuden varalle, kertokaa, mitkä ne sanat on, jooks?
Lähetäänkö meille nussimaan?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Pitkäperjantai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Tänä viikonloppuna oli rättixet ja edellisen kerran yötä valvottaessa mentiin sen kämpille, muttei voitu nussia, kun mukana oli yks ylimääräinen korsolainen, jonka yöbussit oli menneet.
Vastaa Viestiin