Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Muodikkaasti jatkamme vanhojen viikonpäiväketjujen kierrätystä.
Green office hengessä sopii mainiosti. Kympiltä pitäis aloittaa kurssi, mutta puolet on myöhässä Riksussa kaatuneen junan takia. Onneks on Kitinä :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Muodikkaasti jatkamme vanhojen viikonpäiväketjujen kierrätystä.
Green office hengessä sopii mainiosti. Kympiltä pitäis aloittaa kurssi, mutta puolet on myöhässä Riksussa kaatuneen junan takia. Onneks on Kitinä :h:
Kesä tai talvi, VR sukaa. Kertokaas joku hyvä etureisivenytys polvivammaiselle.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Minen ymmärrä sitä haloota siitä että VR skulaa paskasti, ihmekkö se on jos homma kilpailutettiin ja VR Rata taitaa tehdä vajaalla miehityksellä hommia paskoissa olosuhteissa. Ei sitä normi latteperse ymmärrä että sinne vaihteen kimppuun voi olla vähän vaikea joskus päästä ja ei VR:llä ole ratatyöntekijöitä kunnollista resurssia jännittämässä lähtökuopissa himassa että koska sinne pitää lähteä.

Sarjassamme asia mitä on helevetin helppo arvostella kun siitä ei mitään tiedä. Menkää itseenne!

PS: Kaikki lääkärit on huijareita, lentäjät juoppoja ja jakkuun pukeutuvvat naiset lesboja.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nergal kirjoitti:Minen ymmärrä sitä haloota siitä että VR skulaa paskasti, ihmekkö se on jos homma kilpailutettiin ja VR Rata taitaa tehdä vajaalla miehityksellä hommia paskoissa olosuhteissa. Ei sitä normi latteperse ymmärrä että sinne vaihteen kimppuun voi olla vähän vaikea joskus päästä ja ei VR:llä ole ratatyöntekijöitä kunnollista resurssia jännittämässä lähtökuopissa himassa että koska sinne pitää lähteä.
Sarjassamme asia mitä on helevetin helppo arvostella kun siitä ei mitään tiedä. Menkää itseenne!
Minulla on syväkurkku VR:ssä ja homma kusee kaikilla tasoilla, johdosta raiteisiin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vierailtuani uudella työterveyslekurilla niin ei voi kuin todeta, että kaikenlaisia sitä lekureiksi päästetäänkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti: PS: Kaikki lääkärit on huijareita, lentäjät juoppoja ja jakkuun pukeutuvvat naiset lesboja.
Entäs rakennusinsinöörit? :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Puhelimessani aktivoituivat näppäinäänet laitettuani sen lentotilaan. Kidutin kanssalentäjiä aika pitkään ennen kuin vaivauduin tarkastelemaan asetuksia. Tästä voi päätellä, että kitinöinnin sivuvaikutukset ulottuvat jo kolmansiin osapuoliin. Alkaa olla vakavaa.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^^No ne nyt vasta ammattitaidottomia kusipäitä onkin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mitä tuolla etusivun alareunassa lukee? Häh? Mä olisin halunnut oman viikonpäiväketjun :wink:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:Mitä tuolla etusivun alareunassa lukee? Häh? Mä olisin halunnut oman viikonpäiväketjun :wink:
:cheer:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Elääääx noin vanhax?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kiitos kiitos! Sitähän minä olen sorjempi kuin ikuisuuksiin enkä näytä päivääkään yli 40-vuotiaalta.

Ja Huima hiljaa, minä tiedän miten vanha sinä olet!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Eilen FB:ssä olin saanut yhteydenoton joltain wanhalta harpulta, joka kysyi, olenko minä se NN, joka oli hänen luokallaan yläasteella. Kyseinen muija ei herättänyt mitään muistikuvaa, en kerta kaikkiaan muista koko tapausta. Tunnustin kuitenkin olevani sama tyyppi (tiesin, että hän ei ole sekoittanut mua, koska hänen kavereissaan pari mun tuntemaa tyyppiä).
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti: Ja Huima hiljaa, minä tiedän miten vanha sinä olet!
17?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

^27
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Sun viestisi on runoutta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin