Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huh, viiden päivän lekottelun jälkeen on vaikeuksia palata arkeen. Näemmä on myös stressi, sillä unihommeit on nyt vähän rauhattomia. Täytyy illalla asentaa pimennysverho, jos siitä olis jotain apua...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vuorossa koneilla päristelyä. Jokseenkin koko päiväksi.
Toivottavasti mönkkäri ei uppoa liian pahasti hankeen.

Miksi pimennysverho/t?
Mua ei ainakaan auringonpaiste haitaa, kunhan nukuttaa riittävästi. Ulkoliikunta taas tuo riittävän unen tarpeen ja hyvän+sikeän unen - ainakin itselleni.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi asentaa kiskot pimennysverhoille ettei reunoilta tulisi valovuotoa sekä makkariin että olkkariin. Tarttis varmaan teetättää semmoiset jossain amiksessa, että saisi sopivat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:Miksi pimennysverho/t?
Mua ei ainakaan auringonpaiste haitaa, kunhan nukuttaa riittävästi. Ulkoliikunta taas tuo riittävän unen tarpeen ja hyvän+sikeän unen - ainakin itselleni.
Miksi edes kysyt asiaa? Meillä esmes lapsilla ja omassa makkarissa pimennysverhot. Etkö ole muka kuullut, että valoisuus korreloi hereillä oloon. Ei tuo liikunta poissulje pimennysverhon tarpeellisuutta yleisesti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Muksun huoneeseen oli pakko asentaa pimennysverho, muuten se iloisesti herää auringon kanssa samaan aikaan. Talvisin ei niin haittaa mutta ei ole kovin iloista herätä kesällä puoli neljältä aamulla :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Johnny Winter

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Mielestäni ulkoilen ja liikun ihan riittävästi että Pulkkiksen standardi toteutuu, mutta siitä huolimatta joudun jo hyvissä ajoin keväällä ottamaan pimennysverhot käyttöön riittävän yöunen saavuttamiseksi. Mun sisäinen kello ei ole säädetty tälle leveysasteelle. Mun sisäinen kello synkkaa päiväntasaajan kanssa = yöllä on pimeetä ja päivällä on valoisaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pitkästä aikaa meni joku noreen. Siitä on vuosia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ratkaisen pimeysongelman silmalapuilla tai siis nukkumasuojalla, jos menen liian myöhään nukuksimaan ja pitää silmien levätä, en oikeen mitenkään pysty kuukahtamaan illalla ajoissa mitä väsyneempi olen sitä vaikeampi on nukahtaminen.. paradoksi....

Ai niin silloin kun miehellä ei ole maista , keksii hän muita asioita päänsä menoksi..

Hurmoshenki kaikissa asioissa on kuitenkin pahasta, on sitten kysymys vaikka silitettävistä..
Viimeksi muokannut Niba, 10.04.2012 10:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitkästä aikaa meni joku noreen. Siitä on vuosia.
Kato. Joku muukin sai tarpeekseen lakanoista.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kävin hierojalla kolmannen kerran peräjälkeen. Kun aiemmassa elämässä on käynyt hierojalla yhteensä 4 krt, on selän ja niskan tuntuma kyllä huikea tällä hetkellä. Niskat ei pauku, lapaluiden väliä ei jumita ja koko selkäruoto tuntuu olevan kuin narua rautakangen sijaan. Tästä pitäisi vissiin tehdä joka viikkoinen vakiojuttu.

Mitäköhän tapahtuisi jos alkaisi käymään ihan kokovartalohieronnassa..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitkästä aikaa meni joku noreen. Siitä on vuosia.
Sama vika :?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitkästä aikaa meni joku noreen. Siitä on vuosia.
Sama vika :?
No ei kait nää Lumian listasijoitushehkutukset nyt noin kauheita oo :pliis:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Johnny Winter

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Jos täältä jonkun muun kuin Niban tai Arskan noraa, niin joutuu lukemaan Davea tai Perttiä. Pahan akseli!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Johnny Winter kirjoitti: Davea tai Perttiä. Pahan akseli!
Pertin ymmärrän, mutta kerropas nyt kaikille, mikä sinua Davessa niin rotevasti risoo?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti: Davea tai Perttiä. Pahan akseli!
Pertin ymmärrän, mutta kerropas nyt kaikille, mikä sinua Davessa niin rotevasti risoo?
Kun se ei tee töitä, kitinöi vaan! :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Kun se ei tee töitä, kitinöi vaan! :)
Taitaa olla sitten helpompi norata kaikki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Hassua. Pertti ei ärsytä mua ollenkaan, välillä vähän huvittaa kyllä. Se on jotenkin niin peripikkukaupunkilainen (miks mä olen vahvasti sitä mieltä, että pertti on Nummelasta???). Daven kohdalla oikeastaan sama. Se on samanlainen kuin mun veljeni; keski-ikäistyvä jäärä, joka käy vanhetessaan aina vaan itsepäisemmäksi ja konservatiivisemmaksi ja jankkaa ja jankkaa :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

McJanne muistuttaa raijasivua. Tajusin vasta, taidan olla hidas.

Kai puvun kanssa voi käyttää jo kesämallin kenkiä vai onko siinä joku siivu sääntöä?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti: jankkaa ja jankkaa :D
En jankuta!!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti:Kai puvun kanssa voi käyttää jo kesämallin kenkiä vai onko siinä joku siivu sääntöä?
:think: En ole tainnut ikinä käyttää puvun kanssa talvikenkiä..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^On ollu vähän pakko, kesätassuissa lipokas pohja ja viitsinyt ottaa riskiä että flippaan arkun kanssa voltin. Ajattelin elää uskossa että Porin uskovaiset osaavat hiekoittaa polkunsa ja huitasta käsämallilla paikalle.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Joo, ei lekkerikengillä kyllä jäisillä reiteillä paljoa viitsi kulkea.

IMO käy vaikka mustat kumisaappat, kunhan ne on puhtaat ja siistit. Joku muotiporo on varmaan eri mieltä, mutta mitä niistä.
Johnny Winter

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti: Davea tai Perttiä. Pahan akseli!
Pertin ymmärrän, mutta kerropas nyt kaikille, mikä sinua Davessa niin rotevasti risoo?
Totta puhuakseni ei mikään. Niitä on kivä tökkiä. Daven kunniaksi on pakko sanoa, että sillä on paksuin nahka mitä työttömällä valelääkärillä olen ikinä havainnut olevan.
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Koska tämä vähän naurattaa itseänikin niin pakko jakaa, muija käski rakentaa tämmösen --> http://puutarha.net/artikkelit/8943/hyo ... intiin.htm

Miehän rakennan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin