Kerjäläiskeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/roman ... 91388.html

Kyl on hianoo kun on hianoo. Huomenta silti!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Positiivista asiassa on se, että ovat suurimmaksi osaksi Helsinkiläisten vaivoina.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään työpisteelle vähemmänkiirhtiessä bongattu 13, olisikohan 300 aika alimitoitettu luku. Tosin työmatkani kulkee strategisten kerjäyspisteiden kultasuolessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kesärajoitukset :h: Harmi vaan että aamun ajoitus oli niin paska, että nopeus oli jatkuvasti alle talvirajoitusten. Ja oon vähän down, kun pallokuusen pallo on mennyt särki :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jokohan sitä viikonloppuna uskaltaisi vaihtaa kesätassut alle niin saisi vietyä lastin vanhoja huonekaluja kaverille poltettavaksi kun ei niitä kukaan näytä huolivan.

Menee muuten taloyhtiön parkkipaikat uudelleenarvontaan. Jostain kumman syystä epäilen, että meikäläisen käteen jää Musta Pekka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

masa kirjoitti:^ Positiivista asiassa on se, että ovat suurimmaksi osaksi Helsinkiläisten vaivoina.
Olen ootellut että koska joku härmän pelastaja alkaa leikkimään vigilantea ja kerjäläisiä rupeaa löytymään ojan pohjilta reikä niskassaan.

Ehkä se auttaisi asiaa..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Haemaeraemies kirjoitti:Ehkä se auttaisi asiaa..
Helpoin ja paras lääke näin aluksi olisi, ettei kukaan antaisi heille jeniäkään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Ehkä se auttaisi asiaa..
Helpoin ja paras lääke näin aluksi olisi, ettei kukaan antaisi heille jeniäkään.
Niin, kuka niille sitä rahaa antaa? Itse kaivan kuvettani ainoastaan niille, jotka rehellisesti tulevat sanomaan miten asia on: että kaljan tarttis, kauhea darra painaa. Edellinen kaveri tuli suoraan putkasta ja vitutti kuulemma kovasti, ois kiva saada tasoittava tölkki. Pakkohan se oli miehelle pistää kun noin rehellisesti tulee.

Kaikki muut yleensä valehtelee siitä mitä aikovat rahoillani ostaa. Rehellisyydestä voin maksaa muutaman euron.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hiukan on fiilis, että kerjäämistä teetetään mummoilla vain kulissitoimintana harhauttamaan suuren yleisön huomio hämärähommista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Hiukan on fiilis, että kerjäämistä teetetään mummoilla vain kulissitoimintana harhauttamaan suuren yleisön huomio hämärähommista.
Olet selvästikin persupropagandan uhri.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Hiukan on fiilis, että kerjäämistä teetetään mummoilla vain kulissitoimintana harhauttamaan suuren yleisön huomio hämärähommista.
Jaa-a. Mitäs hyötyä kilikalimiehille on siitä, että kansa vaahtoa kadunkulmissa kerjäävistä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Hiukan on fiilis, että kerjäämistä teetetään mummoilla vain kulissitoimintana harhauttamaan suuren yleisön huomio hämärähommista.
Jaa-a. Mitäs hyötyä kilikalimiehille on siitä, että kansa vaahtoa kadunkulmissa kerjäävistä?

Kansa on kääntänyt katseensa sivuun kun kilikalimies irrottaa katedraalin katosta kuparit ja karkaa paikalta sun 27 vaihteisen kanssa.
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Varasin ja maksoin katsastuksen netissä, jolloin sain 11€ alen, hinta 57€. Minkä hintaisia muualla Suomessa arvon kitisijät?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Johnny Winter

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

masa kirjoitti:^ Positiivista asiassa on se, että ovat suurimmaksi osaksi Helsinkiläisten vaivoina.
Tässä on työn merkeissä päässyt suhaamaan noita kaupunkeja läpi orastavan kevään aikana ja kokemuksen perusteella julistan ongelman levinneen merkittävästi myös muihin kaupunkeihin. Turussa en päässyt edes korttelin verran jalan, kun jo törmäsin ensimmäiseen pahvimukiin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Minkä hintaisia muualla Suomessa arvon kitisijät?
Olikohan 38€ ilman kaasuja ja autoliiton alennuksella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Johnny Winter kirjoitti:pahvimukiin.
Ainakin Tampereella on tätä paskasakkia ollut koko talven ehkä 10-15 kerralla. Lämmetessä tulee lisää, ja niitä leirejä on sitten keskustassa tai tuntumassa riesana myös. Vituttaa jo valmiiksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Minkä hintaisia muualla Suomessa arvon kitisijät?
Olikohan 38€ ilman kaasuja ja autoliiton alennuksella.
40 nurkilla olivat täällä myös ilman kaasuja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ride kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja oon vähän down, kun pallokuusen pallo on mennyt särki :/
Siis lahdentien pallokuusen palloko? Kokonaan rikkikö? Höh.
Just se.

http://www.ess.fi/?article=367138
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Oon ajanut Lahteen ehkä kiljoona kertaa, enkä oo koskaan noteerannut mitään pallokuusta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Oon ajanut Lahteen ehkä kiljoona kertaa, enkä oo koskaan noteerannut mitään pallokuusta.
:shock:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Oon ajanut Lahteen ehkä kiljoona kertaa, enkä oo koskaan noteerannut mitään pallokuusta.

Olet siis nukkunut koko matkan ja jumala on ohjannut autoasi. Selkeätä PFB-kamaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mitenhän pitäisi suhtautua tälläiseen kuvitteelliseen tilanteeseen, jos mulle olis tullut postiluukusta allekirjoitettavaksi taloyhtiön hallituksen pöytäkirja viime yönä (?). Ja lisähämmennystä tuottaisi se, että ko. kokous olisi ilmoitettu pidetyn tänään (?) klo 16.30 ja olisin itsekin ollut siinä paikalla. Ja mukana olisi ollut lappu, että palautus torstaina.

Ei mulle, mutta kaverille kävi tällänen!!11

Dear Eki, kuinka toimisit?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Oon ajanut Lahteen ehkä kiljoona kertaa, enkä oo koskaan noteerannut mitään pallokuusta.
Olet siis nukkunut koko matkan ja jumala on ohjannut autoasi. Selkeätä PFB-kamaa.
Se on yksi maailman tylsimmistä pätkistä ajaa. Ei varsinaisesti houkuta maisemien katseluun.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerjäläiskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Dear Eki, kuinka toimisit?
En ainakaan pistäisi nimeäni siihen.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin