Homofobia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Homofobia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Siinä totuus teille? Jos itselläni on taipumusta niin homot eivät sitä ole ainakaan todenneet. Minusta on vain hauska herjata homoja. Mitenkä on kohdallasi?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Homofobia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nibafobia: tunnistaa itsessään nibahtavia taipumuksia ja säikähtää niitä.

Nibafobia on tutkimusten mukaan yleisintä ihmisillä, jotka itse ovat tunteneet vetoa samaa sukupuolta oleviin, mutta joilta autoritaariset vanhemmat ovat sellaiset tuntemukset kieltäneet.
Tutkimuksia on tehty yhteistyössä Rochesterin ja Essexin yliopistoissa Englannissa sekä Santa Barbaran yliopistossa Kaliforniassa, kertoo Science Daily -lehti.
"Henkilöt, jotka pitävät itseään heteroseksuaaleina, mutta jotka psykologisissa testeissä osoittavat tuntevansa vahvaa vetoa samaan sukupuoleen, saattavat pitää nibaja ja lesboja uhkaavina", koska nämä muistuttavat heitä heidän omista taipumuksistaan, kertoo tutkija Netta Weinstein.
Psykologian professori Richard Ryan lisää, että monissa tapauksissa kyse on ihmisistä, jotka ovat sodassa itsensä kanssa ja jotka kääntävät sisäisen konfliktinsa ulospäin.
Lisävaikutuksensa fobian muodostumiseen on tutkimuksen mukaan sillä, jos henkilö kasvoi autoritaarisessa perheessä, jossa nibaseksuaaliset taipumukset oli jyrkästi kielletty.
Tutkijoiden mukaan löydökset voivat auttaa selittämään, millainen dynamiikka on nibaihin kohdistuneiden viharikosten taustalla ja miksi monet nibaja kiivaasti vastustavat aktivistit ovat itse jääneet kiinni nibasuhteista
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Homofobia

Viesti Kirjoittaja Niba »

En olisi uskonut että lääkärin paperit narrannut hemmo vaipuu kuitenkaan ihan näin alas? Huolimatta urastaan tuo yksilö edelleen on selkeästi osoittanut menneisyydessä taipumuksiaan? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Homofobia

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Homofobia

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on yks kaveri, jota kaikki "lesboilut" ällötti. Sit se ihastui tyttöön, ja perusti sateenkaariperheen. Vielä siinäkään kohtaa en tosin saanut sitä puhuttua Setan bileisiin, koska "Yäk! Siellä on jotain homoja".
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Homofobia

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Homofobia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ride kirjoitti:Itse en tunne kuin miehiä, jotka potee homofobiaa. Onko semmoisia naisia edes olemassa?
Kyllä vähemmän valveutuneiden kansojen kuten virolaisten joukossa sellaisia on, varmasti kapeakatseisten uskonnollisten naisten joukossa näitä lienee myös suomalaisten joukossa, sillä kun katselee pienestä reiästä niin katse tarkentuu huomattavasti?

En kuitenkaan laskisi suomalaisia naisia nyt niin paljon paremmiksi kokonaisuudessaan kuin muita naisia?
exsu kirjoitti:Mulla on yks kaveri, jota kaikki "lesboilut" ällötti. Sit se ihastui tyttöön, ja perusti sateenkaariperheen. Vielä siinäkään kohtaa en tosin saanut sitä puhuttua Setan bileisiin, koska "Yäk! Siellä on jotain homoja".
Onneksi ei ihastunut sinuun?
Viimeksi muokannut Niba, 11.04.2012 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Homofobia

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mulla on pahanlaatuinen fobia sellaisia ihmisiä kohtaan, joita häiritsee tai ärsyttää muiden ihmisten parisuhdeasiat.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Homofobia

Viesti Kirjoittaja exsu »

Niba kirjoitti: Onneksi ei ihastunut sinuun?
Mä en taida olla oikein sen tyyppiä. :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Homofobia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kiukkutipu kirjoitti:Mulla on pahanlaatuinen fobia sellaisia ihmisiä kohtaan, joita häiritsee tai ärsyttää muiden ihmisten parisuhdeasiat.
Eikö homo ole homo vaikka ei parisuhteessa olisikaan?
Ihmistä ja seksuaalista suuntausta ei voine erottaa toisistaan.
Vai onko ihminen sitä mitä on, vain seksiä(penetraatiota) tai esileikkejä harrastaessaan?
Vaikka et henkilökohtaisesti seksistä välitäkkään? En minäkään ole kohta puoleen vuoteen välittänyt.
Viimeksi muokannut Niba, 11.04.2012 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Homofobia

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^Mä muistelen, että oisit ehkä vähän liian tyttömäinen sen makuun :D


EI NIBA, kun eksun aiempi viesti!!11
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Homofobia

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:^Mä muistelen, että oisit ehkä vähän liian tyttömäinen sen makuun :D


EI NIBA, kun eksun aiempi viesti!!11
Sä taas huolimatta kaikesta, olet ihan liian tyttömäinen mun makuuni! ;)
Eikä mun tarvi "muistella"..
Viimeksi muokannut Niba, 11.04.2012 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Homofobia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ride kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mulla on yks kaveri, jota kaikki "lesboilut" ällötti. Sit se ihastui tyttöön, ja perusti sateenkaariperheen. Vielä siinäkään kohtaa en tosin saanut sitä puhuttua Setan bileisiin, koska "Yäk! Siellä on jotain homoja".
:D Asenne kohdillaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin