Touhutippatorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Not
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ainkin touhu! Tänään kakkuhommien käynnistelyä, kunhan saa nää työt ensin alta pois.

Oon menossa lauantaina juhliin, joiden teemana on after ski. Mitä mä puen pälleni? Oon ollut viimeeksi hiihtokeskuksessa ehkä 10-vuotiaana, kaakao ei maistunut mintulle ja laskettelu oli paskaa. Mieheltä saan lainaksi laskettelulasit, mutta mitä niiden kanssa? Apua!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Ainkin touhu! Tänään kakkuhommien käynnistelyä, kunhan saa nää työt ensin alta pois.

Oon menossa lauantaina juhliin, joiden teemana on after ski. Mitä mä puen pälleni? Oon ollut viimeeksi hiihtokeskuksessa ehkä 10-vuotiaana, kaakao ei maistunut mintulle ja laskettelu oli paskaa. Mieheltä saan lainaksi laskettelulasit, mutta mitä niiden kanssa? Apua!
Afterskissä tietty hiihtohaalari ja monot.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Eilen ei automurto vituttanut mutta tänään vituttaa. Saatanan narkki-roisto-lurjus-köyhä-romani-manne-puli-baltti ja muuten vaan paskapäät. Haluaisin tappaa teidät kaikki heti nyt.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Afterskissä tietty hiihtohaalari ja monot.
Mä luulen, että mulla tulee vähän hiki siellä saunatilassa.

Ajattelin tämän henkisiä trikoita: http://www.newyorkcouture.net/Photoshoo ... hoot12.jpg

ja jotain neuletta + pipo ja ne lasit. Ja ehkä säärystimet.
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti: Oon menossa lauantaina juhliin, joiden teemana on after ski. Mitä mä puen pälleni?
Afterskissä tietty hiihtohaalari ja monot.
hmm. Hiihtohaalareita on käytetty viimeksi 80-luvulla. Koska sä Dave oot viimeksi käynyt rinteessä?

Urheilukerrasto alle. Hyvin istuva T-paita ja laskuhousut päälle, niin on tyyli hanskassa sisätiloihin. Kari Traan -vaatteet tuntuu olevan tällä hetkellä kova sana vaimoväen puolella. Vallankin laskukerrastot. Niitä tai sen tyylisiä kun hankit niin ei mene pahasti pieleen. Alekorit tosin saattaa etelässä olla jo tyhjiä.
Viimeksi muokannut Vagabondo, 12.04.2012 9:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Johnny Winter

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Maa järisee ympäri palloa. Maailmanlopun meininkiä. Missä on Petri ja ennustukset? Ja voiko järistykset johtua suihkarien vanoista? Isoa aaltoa odotellessa...
masa

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ride kirjoitti:varkaan pudottaneen pari yhteenteipattua levyllistä pameja auton lattialle.

Nää ei tiputtaneet kuin katkenneen moranpuukon paikalle. Kytät vei mennessään ja sanoivat että on joku isompi aalto liikeellä nyt.

Alkaa pikkuhiljaa kyllä vituttamaan tää paskasakin elämän rahoittaminen. Tää oli nyt kolmas kerta kun paskasakki käy varkaissa ja aina se on loppupeleissä minä joka siitä kärsii eniten.

Sivulasin tilasin juuri ja tänään pitäisi käyttää auto vahinkoarvioinnissa. Taidan viedä kalleimpaan mestaan ja nostaa korvausrahat suoraan käteen. Ehkäpä tällä kertaa voisi päästä jopa omilleen kun itse tekee lasinvaihdon.. Jatkossa pidän kyllä hiacen ovet lukitsemattomina.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti: Oon menossa lauantaina juhliin, joiden teemana on after ski. Mitä mä puen pälleni?
Afterskissä tietty hiihtohaalari ja monot.
hmm. Hiihtohaalareita on käytetty viimeksi 80-luvulla. Koska sä Dave oot viimeksi käynyt rinteessä?
Vastahan se oli Koiviston presidenttikaudella!

No oikeesti jotain 2-3 vuotta sitten.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ride kirjoitti:
exsu kirjoitti: ja jotain neuletta + pipo ja ne lasit. Ja ehkä säärystimet.
Ihanat trikoot. Mulla olis varmaan after skissä kainalosauvat ja tekokipsi jalassa.
Hei tuohan on hyvä idea! Sauvoja ei taida löytyä, mutta kipsin vois rakentaa. :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Ainkin touhu! Tänään kakkuhommien käynnistelyä, kunhan saa nää työt ensin alta pois.
Samikset! Tosin mulla käynnistyi jo eilen hortensioiden tekemisellä.
exsu kirjoitti:Oon menossa lauantaina juhliin, joiden teemana on after ski. Mitä mä puen pälleni? Oon ollut viimeeksi hiihtokeskuksessa ehkä 10-vuotiaana, kaakao ei maistunut mintulle ja laskettelu oli paskaa. Mieheltä saan lainaksi laskettelulasit, mutta mitä niiden kanssa? Apua!
Moonbootsit! Bula! Vaihdat samalla vuosikymmentä mutta mikä sen hienompaa!
Viimeksi muokannut Vesper, 12.04.2012 9:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^^Meillä olis sauvat mutta ei taida ennättää sulle mitenkään :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Pitää katsoa, jos kirpparilta löytyisi jotain sopivaa rekvisiittaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

exsu kirjoitti: Hei tuohan on hyvä idea! Sauvoja ei taida löytyä, mutta kipsin vois rakentaa. :D
Oon kuullut että niskatuki on kipsin kanssa kuuminta hottia.
Johnny Winter

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

aasi kirjoitti:Oon kuullut että niskatuki on kuuminta hottia.
Oon kuullu, että varatuilla naisilla toi nostaa avo-/aviomiehen itsetuntoa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olis hauska jekku meikata vielä musta silmä. Siellä on kuitenkin porukassa sopiva kokoonpano sossuja, terkkareita ja turvakotityöntekijöitä.
masa

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:
Oon menossa lauantaina juhliin, joiden teemana on after ski. Mitä mä puen pälleni?
Taidat olla sukua mun vaimolleni. Tosin vaimoni olisi alkanut miettimään asiaa vasta lauantaiaamuna. Mikäs kiire tässä..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mut oon vastapainoksi suunnitellut samojen bileiden kakkuja jo pari viikkoa! Prioriteettijärjestys on tärkeä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

masa kirjoitti:
Ride kirjoitti:varkaan pudottaneen pari yhteenteipattua levyllistä pameja auton lattialle.

Nää ei tiputtaneet kuin katkenneen moranpuukon paikalle. Kytät vei mennessään ja sanoivat että on joku isompi aalto liikeellä nyt.

Alkaa pikkuhiljaa kyllä vituttamaan tää paskasakin elämän rahoittaminen. Tää oli nyt kolmas kerta kun paskasakki käy varkaissa ja aina se on loppupeleissä minä joka siitä kärsii eniten.

Sivulasin tilasin juuri ja tänään pitäisi käyttää auto vahinkoarvioinnissa. Taidan viedä kalleimpaan mestaan ja nostaa korvausrahat suoraan käteen. Ehkäpä tällä kertaa voisi päästä jopa omilleen kun itse tekee lasinvaihdon.. Jatkossa pidän kyllä hiacen ovet lukitsemattomina.
Däämn, ikävä kuulla että tuommoista käynyt. Meillä pohjois-haagassa asuessa kun autoon murtauduttiin sen 4 kerran, niin alettiin jättämään ovet auki, ja laitettiin siihen suoraan lappu kojelaudalla että " Olet viides kaveri joka murtautuu tähän autoon, kolleegasi ovat vieneet jo kaiken viemisen arvoisen joten älä vaivaudu" Sitten vielä pari yritti kuiteskin, niin hommasta tuli vähän koomisempaa ku oli tuo viisi vedetty yli, sitten kuusi :D

Näin erään kerran autossa lapun joka oli kans vissiin lähteny muutaman kerran " Pyydän, älä varasta tätä autoa. Jos tarvit kyytiä niin soita minullle numeroon xxx xxxxxxxx, niin heitän sinut, mutta älä varasta autoani että pääsen töihin tällä viikolla. Kiitos"
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oli ammunnat ja tasokoe. Negatiivitauluihin ei yhtään reikää ja A-tulos :cheer: ...sitä paitsi sain puhaltaa aamuruuhkassa kollegan pilliin :kaksi littipeukkua:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Haemaeraemies kirjoitti: Olet viides kaveri joka murtautuu tähän autoon, kolleegasi ovat vieneet jo kaiken viemisen arvoisen joten älä vaivaudu" Sitten vielä pari yritti kuiteskin,

Suunnittelin myös kirjoittaa tussilla sivuikkunan peittävään muoviin jotain nasevaa, mut kelailin sitten että eihän ne reppanat osaa varmaan edes lukea tai sitten ymmärrä suomea.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: Suunnittelin myös kirjoittaa tussilla sivuikkunan peittävään muoviin jotain nasevaa, mut kelailin sitten että eihän ne reppanat osaa varmaan edes lukea tai sitten ymmärrä suomea.
Kuva
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Loma lähenee loppuaan, vielä huominen.
Reilun viikon takaisella vatsataudilla oli positiivinen vaikutuskin - näläntunne on liki kadoksissa -> paino tippunut yli 5kg tuossa ajassa. Juhannukseksi tiukassa rantakunnossa :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin