Parhausperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä avasin viikkiksen. Oho.

Aamu alkoi kotona paskasti, mutta kotoa poistumisen jälkeen hienosti. Hämeenkadun patsaat oli koristeltu kivasti, tuli hyvä mieli. Lisäksi keskustorin Coffee House oli taas avautunut, ja sieltä sai 1,5 eurolla aamulatten, mikä on hyvä, koska viereinen Wäinölä on taas poistanut niiden aamukahvi - 50% tarjouksen.

Kohta paltsuun, sitten pari tuntia töitä ja sitten tyttöjen juttuja Nowiksen kans. Jei!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tilannekeskusraportti tehty ja esitetty. Mitä vittua sitä loppu päivän tekisi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Väsyttää.

Nukuin vain 6 tuntia, liian vähän mulle.

Tein eilen elämäni ensimmäisen google-kalenterin. 4 kaverin ryyppyviikonlopun suunnittelu on liian vaikea rasti pelkästään sähköpostilla, kun kaikki perheellisiä ja matkustavat ympäri palloa.

Google-kalenterin teko onnistui ongelmitta, mutta en saanut sen synkkausta Lumiassa toimimaan. No, onnistuuhan se selaimellakin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:4 kaverin ryyppyviikonlopun suunnittelu
Mitä on agendassa, jos saa kysyä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:4 kaverin ryyppyviikonlopun suunnittelu
Mitä on agendassa, jos saa kysyä?
Yksi yö meillä, seuraavana päivänä helikopterilla tai pikalaivalla Tallinnaan ja yöksi takaisin Helsinkiin kaupungille.

Perhe evakkoon.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tallinna onkien kieltämättä keski-ikäisten tohtorien tarpeita vastaavampi paikka kuin Oulu.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:Tallinna onkien kieltämättä keski-ikäisten tohtorien tarpeita vastaavampi paikka kuin Oulu.
Täytyy olla kiltisti :paavi:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Heräsin yöllä migreeniin, otin lääkkeen. Heräsin aamulla, otin lääkkeen, lähetin tytön kouluun ja menin takaisin nukkumaan. Puoli tuntia sitten heräsin, otin vielä yhdet lääkkeet, nyt sellainen olo ettei päivä menekään sängyssä. Voittajafiilis! :roll: Keskiviikon saleilu meni kun heräilin edellisenä yönä likan kanssa, kun kuulemma pehmolelut kiistelivän, toinen kiusas toista, joten oli pakko huolehtia. Ja tän päivän saleilu tässä. Jee...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:helikopterilla
:ohyeah:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:helikopterilla
:ohyeah:
Copterline ei lennä keskikesällä, eli saattaa vaihtua katamaraaniin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Täytyy olla kiltisti
Se mikä tapahtui Tallinnassa, jää Tallinnaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu kirjoitti: paskasti
Frankie Blue Eyesilla oli käynyt pikku vahinko? :D

Happy Puppy and Cake Day meille! :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Hah, en saanu ostettua röökiä kaupasta ku ei ollu papereita mukana. Mies joutui hakeen sit neuvonnasta mulle askin. Ei siin mitään, ihan kohteliaisuutena otin. 35 tulee täyteen parin viikon päästä... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

nowaysis kirjoitti:
exsu kirjoitti: paskasti
Frankie Blue Eyesilla oli käynyt pikku vahinko? :D
Joo, Frank the Tank on hankikakkaaja, ja nyt kun ei löydy hankia, niin ulos ei voi kakata lainkaan. Sisälle sitten voi ihan mihin vaan.
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ride kirjoitti:Mun ei tartte varsinaisesti suunnitella ryyppyviikonloppuani, vedän taas muutaman siiderin kalsarikännit illalla himassa, kuten joka perjantai. Mut eipä ylity suurkäytön rajat sentään.
Tänään saattaa olla tsätissä sutinaa :jouden:

Tai sitten ei. Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ride kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Tänään saattaa olla tsätissä sutinaa :jouden:
Tai sitten ei. Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
Pari kertaa oon käynyt tässä sätissä katsomassa, siellä on saanu sutinoida ihan yksinään kyllä. :D
Perjantaisin tai lauantaisin saattaa olla jotain. Ainakin minä ja pulkkis keskustelemassa autoista ja moottorisahoista.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Johnny Winter

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Ai tollasesta setistä ne nartut innostuu? Jos mukana on vielä Janne ja lakanajumppa, niin missä silloin mennään?
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

NuoriDaavid kirjoitti:Väsyttää.

Nukuin vain 6 tuntia, liian vähän mulle.
Noob.

Mä nukuin viisi tuntia. Se on kaksi tuntia enemmän kuin sitä edeltävänä yönä. Eipä sikäli, tehot kieltämättä katoaa nopeasti. En vaan osaa mennä nukkumaan aikaisemmin, akuutti väsymys iskee iltapäivällä ja menee sitten ohi, nukuinpa päikkäreitä tahi en. Illalla ei väsytä, vaikka olisin valvonut viikon. Nyt kuitenkin reilun tunnin tirsoille ennen improiluja.

Leikin tänään päivällä erityisluokan opettajaa, mikä on kuulkaas aika vittumaista puuhaa. Keskittymiskyvyttömiä kakaroita viilettää seiniä ja kattoja pitkin ja jo neljä tyyppiä samassa tilassa on logistisesti liikaa. Koska tykkään vetää kaiken äärimmäisyyksiin tai vaihtoehtoisesti jättää kokonaan vetämättä, otin vastaan pestin saman porukan paapojana myös huomenna, jolloin korvaavat helatorstaita.

Aloitin samaan syssyyn taas aktiivisemman liikunnan, vedin luonnollisesti senkin täysin överiksi. Reiluun vuorokauteen on jo mahtunut vajaa 70km fillarointia ja tunnin sählytreeni. Huomenna taas kolmisenkymppiä pyörämarssia ja vkloppuna vielä parit salitreenit. Jos tekee mieli riipaista kännit, luultavasti tykitän jotain heroiinia jauheena suoneen.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Missä kaikki on? Koko muulla maailmalla on bileet, eikä mua oo kutsuttu?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mä oon ainakin kotona, muksun kanssa. Tosin kohta muksu menee iskälle, ja mamma pääsee huomenna Hesaan moikkaan kavereita miehen kanssa... Biletystä ei ole luvassa kuitenkaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Parhausperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Olihan se Hiacessa vieraillut paskasakki saanut muutakin vahinkoa aikaan. Olivat näköjään yrittäneet varastaa koko autoa ja olivat yrittäneet vääntää rattia väkisin että rattilukko olisi hajonnut. Ei vaan ollut narukäsillä riittänyt voima ja ainoastaan rattiakseli oli vääntynyt siten että ohjaus takerteli ja ratti oli vinossa melkein puolivarvia. Olivat reppanat yrittäneet jaloinkin vääntää rattia, mutta eivät saaneet kuin pyyhkimen vivun mutkalle ja ratin kuraiseksi.

Heikoiksi narukäsiksi epäilen siksi, että otin kiinni ratista ja väänsin sen yksin takaisin suoraan.


Sivulasin vaihdoin äsken ja kustannuksia tähän saakka tullut 61 euroa. Katsotaan mitä vakuutus korvaa.. Tiedä vaikka saisi oikein vaivanpalkkaakin!
Vastaa Viestiin