Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Stadinarska on aivan selvästi:

Tosissaan
11
65%
Provo
6
35%
 
Ääniä yhteensä: 17

Manaaja

Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tästä synytyi pientä väittelyntynkää Suvisen kanssa, joten kysymys kuuluu äänestyksessä: Onko Stadinarska tosissaan vai provo?
Manaaja

Re: Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sama homma, ja taisimme vielä jopa olla samaa mieltäkin.
Manaaja

Re: Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Äänestykset ovat aina relevantteja, senkin luomumunanarttu.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Se taitaa valitettavasti olla tosissaan.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kiukkutipu kirjoitti:Se taitaa valitettavasti olla tosissaan.
Jep. Ja tästä huomiostakos se vasta innostuukin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Onhan se itse sanonut provoavansa. Silti vaikuttaa olevan tosissaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ai tämmöinen arskalaisesta! Ihan kivakin, kun vaan jummartaisi mistä kumpuaa. Mitä Suvinen ja Manaus ovat jutelleet? Kyllä Mussukka tietää minut, otaksun.

Anteeksi kun olen myöhässä, mutta kun olen vähentännä Kitinää.

Miten niin tosissaan? Missä asiassa? Ja missä provo?

Olen ihan tavallinen mielestäni mukava mies, joka toki joskus provoilee, mutta sisäisesti (hehheh) olen kyllä ihan sellainen tavallinen.

Olikohan tämä nyt vastaus-

Terkut kaikille! Vastauksena on että olen ihminen. :D

Kevään Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ilmeisesti Manala on alkanut kaivata Arska raukkaa, kun pitää tällaisia epätoiveikkaita aloituksia harrastaa?
Arskalla on ilmeisesti Elämän takia nykyään liian vähän aikaa toteuttaa Manalan haaveita värikkäästäkään kirjoitusulkoasusta Kitinnässä. Arskan tuotteliaisuus ja sen vähentyminen ei todellakaan johdu Manalan kasareista nousevasta rasvankärystä.
Pyyhin Netikettiin..
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

"Tavallinen" mies joka ei ymmärrä usein mitä on provo. Enemmänkin persoonallisuuden piirre kuin mielenterveysongelma.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

On.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En ole puolesta enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tuli vain aiheeseen liittyen mieleen josko SA ja HB ovat toisensa totaalisesti löytäneet? Kuva :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko stadinarska tosissaan vai provo?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivää Kitinän kansoitus!

Minun PITI panna tähän jo aikaisemmin ihmetys, mutta sitten en muistanna panna kuitenkaan.
Ihmetys siitä, MITÄ TARKOITATTE tai Manaus tarkoittaa tosissaan ololla? Miksen minä olisi tosissani? Mikä on niin kummallista skriivauksissani, ettei se voisi oll tosissaan. Tottakai jokaisessa kirjoituksessa kaikilla enemmän tai vähemmän on provoa. Tavallisesti se provo on jotakin kertomusta, mistä puuttuu se pääasia, johon sitten monet lankeaa tarkoituksella : Esim tyyliin " Äsken tapahtui elämäni moka..."
Tottakai tällaiseen kaikki vastaa. Minä en mielestäni ole langennut tähän sinänsä hyvin selkeään provoon koskaan.

Varmuuden vuoksi, mitä Mussukkani ajattelee ja tietää? Hän kyllä tietänee asian varmasti.
On kummallista, että kiukkutipunen on jotekin ajatellut minut kummalliseksi, vaikka hän tuntuu muuten järkevältä tai laskemmoivalta ja Vespa, joka sinänsä esiintyy huumorintajuisena, jotenkin ei pidä minusta ollenkaan. EN SITÄ vaadikaan, en en, mutta sisäisen lehmäni sisääläni vain miettii miksi , ja miksi olen saanut aikaan mm. tämänkin viestiketjun.
Olen koettanut sanoa, että olen niin normaali ihminen ja oikeasti rauhaarakastava kuin vain voi olla, mutta ehkä sitten pitkälliset selostukseni ovat muuttaneet käsitykset eräillä siksi että olisin viiripää. On toki selvä, että minussa on persoonallisuutta, mutta mitenkään erityisesti en ole tosissaan tai ei-tosissaan tai provo. Minun erityinen piirteeni on vain jutskata ja kirjoittaa ja toivoa hyvää.
That's all!

Jos Herra Manausherra voisi sanoa jotenkin tiivistetysti tai ilman tiivistystä MIKÄ MINUT TEKEE hänen ajatuksissaan kummalliseksi?

Minä en sitä tiedä.
Mutta nyt totean itse samaan hengenvetoon, ettei tämä asia, mikä minä olen, ole maailmankaikkeudessa ollenkaan tärkeä ja HYVIN TÄRKEÄÄ todella on, että itsekin tiedän sen!

Olen osanen maailmankaikkeutaa, kuin pieni muurahainen, joka kuitenkin toimii ihan kelvollisella tavalla.

Näillä sanoilla toivotan kaikille kitisijöille rauhanrikasta ja oliivista kevättä ja ihan valtavan suuri suukko :h: kaikille ihanille naiskitisijöille ja sitten ihan todella mahtava mighty kädenpuristus mieskoiraille. Manalalle tietysti myös. :D

Terveisin ja lätkän MM-juttuja odottava
ja kirjoitusvirheitä anteeksipyytävä, mutta kun pitää mennä saunaan pesemään likaisuus Arskasta pois. SA tulee kohta puhtaaksi! 8)

KEVÄINEN PUHDISTUVA ARSKALAISBOSS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin