Maanantaika

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Maanantaika

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ohhoh, nälkähän tässä tulee.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tänään mopo herätetään talviunilta.

:ohyeah:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

NuoriDaavid kirjoitti:Tänään mopo herätetään talviunilta.
Brrrrr!
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tänään mopo herätetään talviunilta.
Brrrrr!
Joo, voi jäädä ajelut vähille lähipäivinä. Mutta tänään kaunis päivä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja masa »

Kaksi viikkoa kesälomaan..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja exsu »

Päätä särkee ja väsyttää. Huomenna pitäisi mennä risteilemään alkoholittomasti. Selviääköhän sellaisesta hengissä?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti: Selviääköhän sellaisesta hengissä?
Henkiinjääminen siinä paskamaisinta onkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Päätä särkee ja väsyttää. Huomenna pitäisi mennä risteilemään alkoholittomasti. Selviääköhän sellaisesta hengissä?
Oon kokeillut. Selviää, mutta parempi olisi että ei selviäisi.

edit: pyrtsi ehti ensin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:edit: pyrtsi ehti ensin.
:cheer:
Jäin muuten kipeitä lapsia hoitamaan kotiin vaimon avuksi. Kaksi huonosti nukuttua yötä takana. Toivottavasti esimies ymmärtää, kun en asiaa selitellyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koivet ihan jumissa vieläkin perjantain kyykkäilystä. Ja kyllä, on venytelty viimoisen päälle ja moneen kertaan.

Muutenkin hiukan väsyttää kun tuli erehdyttyä paheiden tielle. No tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon mäkin kyllä oikeasti kokeillut, mutta yleensä samanhenkisessä seurassa. Nyt ennakko-oletuksena on, että muu seurue on humalahakuista. Lisäksi työreissu, jonne ei ole kauheasti tuttuja tulossa, eli joutuu sosialisoimaan humalaisten JA vieraiden ihmisten kanssa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Koivet ihan jumissa vieläkin perjantain kyykkäilystä. Ja kyllä, on venytelty viimoisen päälle ja moneen kertaan.
Ei tuo venyttely auta mitään lihaskipuun, kun lihas saa riittävän kovaa ja tottumatonta ärsykettä. Mulla on kahden päivän futiksista kans jalat kohtuu lyijyä. Kävelin tuossa pihalla hetken ja venyttelin. Illalla vois jonkun pidemmän kävelylenkin tehdä, vaikka ei siitä taida mitään hyötyä kipuun olla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Oon mäkin kyllä oikeasti kokeillut, mutta yleensä samanhenkisessä seurassa. Nyt ennakko-oletuksena on, että muu seurue on humalahakuista. Lisäksi työreissu, jonne ei ole kauheasti tuttuja tulossa, eli joutuu sosialisoimaan humalaisten JA vieraiden ihmisten kanssa.
Mikset ota mitään?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mua ei väsytä. Luulenpa, että oon vahingossa saattanu mennä salaa itseltäni rentoutumaan koirien, kakkukoristeiden ja kulttuurin kera :shock:

Kirjasto kutsuu.
Prepare for the worstest.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mun tekis mieli vetää nakit silmille. Sen verran suuri vitutus päällä..

Tekis mun mieli grillimakkaraakin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:muu seurue on humalahakuista.
Mikset ota mitään?
On se äijä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:Grillasin makkaraa eilen ulkona. :ohyeah:
:jee: :jee: :jee:

Ruskistin Lämärin pannulla illalla, vaikutti ihan lupaavalta, odotamme arvostelua..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:muu seurue on humalahakuista.
Mikset ota mitään?
On se äijä.
No kyllä se nyt vaatii selityksen, jos ei ota mitään. Naisen tietysti oletusarvoisesti ajatellaan olevan raskaana.

:think:
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 16.04.2012 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Johnny Winter

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

NuoriDaavid kirjoitti:No kyllä se nyt vaatii selityksen, jos ei ota mitään.
??
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Johnny Winter kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No kyllä se nyt vaatii selityksen, jos ei ota mitään.
??
No lue koko ketju. Jos lähtee valittamaan siitä, että joutuu lähteen laivalla porukan kanssa, joka kännää ja ei kuitenkaan ole absolutisti, niin kyllähän se vaatii selityksen, miksei sitten itse ota mitään.

Vaikeaa....
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mikset ota mitään?
On se äijä.
No kyllä se nyt vaatii selityksen, jos ei ota mitään. Naisen tietysti oletusarvoisesti ajatellaan olevan raskaana.
Joo, pitäisi lukea näitä ketjuja ennen kommentointia. Luulin, että hyppäsit siitä, että Exsu kontrastoi oman toimintansa muiden humalahakuisuudne kanssa, suoraan siihen, että hän ei sitten "ota mitään". Nyt huomaan, että olihan Exsu tuolla aiemmissa viesteissä lausunut julki ei vain humalahakeutumattomuutensa vaan tosiaan myös täyden alkoholittomuuden, joten viestissäsi ei mitään piruiltavaa ollutkaan. Häpeän noloa nettiepäonnistumistani ja vetäydyn kuoreeni keräämään katkeruutta. Syytän kaikkia ulkomaalaisia yleisesti ja romaneja ja somaljea erityisesti, sekä vieritän vastuuta Suomen poliittis-taloudellista eliittiä hallitseville punavihreille kukkahattutädeille.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Oon aina ihmetellyt, että miksi alkoholittomuutta joutuu selittelemään.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: On se äijä.
No kyllä se nyt vaatii selityksen, jos ei ota mitään. Naisen tietysti oletusarvoisesti ajatellaan olevan raskaana.
Joo, pitäisi lukea näitä ketjuja ennen kommentointia. Luulin, että hyppäsit siitä, että Exsu kontrastoi oman toimintansa muiden humalahakuisuudne kanssa, suoraan siihen, että hän ei sitten "ota mitään". Nyt huomaan, että olihan Exsu tuolla aiemmissa viesteissä lausunut julki ei vain humalahakeutumattomuutensa vaan tosiaan myös täyden alkoholittomuuden, joten viestissäsi ei mitään piruiltavaa ollutkaan. Häpeän noloa nettiepäonnistumistani ja vetäydyn kuoreeni keräämään katkeruutta. Syytän kaikkia ulkomaalaisia yleisesti ja romaneja ja somaljea erityisesti, sekä vieritän vastuuta Suomen poliittis-taloudellista eliittiä hallitseville punavihreille kukkahattutädeille.
:paijaa:

Noin voi käydä kenelle vain.

Se on ihan yleistä. Stressi, suorituspaineet jne. Jutellaan vaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:Oon aina ihmetellyt, että miksi alkoholittomuutta joutuu selittelemään.
Ei joudu, jos ei pääsääntöisestikään ota. Jos sen sijaan yleensä soppa maistuu ja sitten yht'äkkiä on vesilinjalla, niin sitten joutuu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantaika

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti: Lisäksi työreissu, jonne ei ole kauheasti tuttuja tulossa, eli joutuu sosialisoimaan humalaisten JA vieraiden ihmisten kanssa.
Mikset ota mitään?
Viestin avaintermi on boldattuna. Kaikki ei oo lääkäreitä.
Vastaa Viestiin