Lauantain loiskeet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kaikki mikä ei pysy päässä loiskuu tänne. Itse tulin jo seiskaan töihin, jotta voin osallistua kello 11 alkavaan jalkapallo-otteluun. Ainoa harjoitusmatsi ennen tiistain sarja-avausta. Jännittää sopivasti. Huomenta!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Töis. Toka aamupala eli kahvia ja ruiskolmiota.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Se olisi sitten pyykkäystä, siivoilua ja lohenpyrstöliitoksen opettelua, mutta ensiksi kahvia. Ja sitten vaikka reissu kukkakauppaan ettei tarvitse heti aloittaa tehokasta työskentelyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja saira »

Nyt suursiivous ja seinän maalaus miehen kanssa, huomenna tulee anoppi- ja appipuolikokelaat. Ruoaksi täytyisi vääntää yrttipaistettu hirvifilee, tosin hirvenpaistia käytän.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hitto kun juotitte mut känniin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kraah! Heräsin kammottavaan päänsärkyyn (eilen illalla nauttimani pullollinen valkoviiniä ei tietenkään ollut tähän syyllinen). Taltutin jomotuksen 1 x 1g Para-Tabsilla ja 4 x 200mg ibuprofeiinilla. Nyt kelpaa taas :lol: . Taidanpa suunnistaa lähimpään videovuokraamoon... 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Tein ekaa kertaa ruokaa sitten viime viikon perjantain :roll:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Manaaja

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kiukkutipu kirjoitti:Tein ekaa kertaa ruokaa sitten viime viikon perjantain :roll:
Mitä se sun lapsi syö!?!? ELÄINSUOJELURIKOS!!
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Manaaja kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Tein ekaa kertaa ruokaa sitten viime viikon perjantain :roll:
Mitä se sun lapsi syö!?!? ELÄINSUOJELURIKOS!!
Lapsi oli viime lauantaiaamusta tähän päivään asti mummin luona lomalla :)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei v*ttu, joudun tänään Tauskin (!!!) keikalle. APUA!!!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja exsu »

Katson boksilta "Suomitytöt New Yorkissa", tässä jaksossa on Jesse Eisenberg esiintymässä jossain Vegaanijuhlilla, eikä Nowa ole täällä! Iik!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja saira »

saira kirjoitti:Nyt suursiivous ja seinän maalaus miehen kanssa, huomenna tulee anoppi- ja appipuolikokelaat. Ruoaksi täytyisi vääntää yrttipaistettu hirvifilee, tosin hirvenpaistia käytän.
Ja nyt tuli puhelu, vieraat eivät pääsekään. Koira on kipeä, antibiootit näytti aiemmin toimivan et olis voinu mennä kasvattajalle reissun ajaksi, mut nyt tilanne huonompi. :?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eilen oli viimeiset firman bileet kyseisellä kokoonpanolla ja kyseisessä talossa. Maanantaina on jo muutettu uuteen paikkaan ja yksikkö on hajonnut :(

Mutta bileet olivat aivan loistavat, vaikka itse kehunkin omia järjestelyjäni. Juotavaa riitti, syötävä teki kauppansa ja sellaista äksöniä näkyi ja kuului, että uudessa paikassakin päästään kunnon juoruilulla käyntiin. Huhhhuh!

Ylpeänä ilmoitan myös, että illalle asettamani viiden siiderin raja taisi vain vaivoin täyttyä, vaikka ensimmäinen sihahti jo kolmen jälkeen iltapäivällä ja kotona olin aamukuudelta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu kirjoitti:Katson boksilta "Suomitytöt New Yorkissa", tässä jaksossa on Jesse Eisenberg esiintymässä jossain Vegaanijuhlilla, eikä Nowa ole täällä! Iik!
Perse!1111 Oltiin tosin just kompensoivasti hengaileen yhden floridalaisen(ei sukua Hefnerin Leenalle) vegaanin kans Kaivarissa mut iiks voitko silti säilyttää sen ja oliks se typerä Annabella ihan lovena siihen siis varmaan oli, mut onneks Jesse ei siihen koska se on niin tyhmä ja kaupallinen :] Tai näkykö sitä ees siinä, siis? En halua, että Annabella tykkää Jessestä. En siis yhtään voi hyväksyä.
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja exsu »

Annabella ei päässyt juttusille Jessen kaa, ja sitä harmitti, koska Jesse on niinq julkkis!!1 Ja näkyy, tosin aika vähän. Se tulis uusintana tänään liviltä klo 21.30, mutta voin mä toki säilyttääkin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ehkä mä voin kurkata.. Onneks ei päässy, Jesse ois saattanu järkyttyä aika pahasti siitä, ettei kaikki suomitytöt ookaan näin fiksuja ;)
Prepare for the worstest.
masa

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja masa »

Koskahan sitä ehtis vaihtaa kolmeen autoon suvikumit :facepalm:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantain loiskeet

Viesti Kirjoittaja saira »

Suunnitelmat vaihtui, eli vanha ystävä ikuisuuden takaa (tuntee mut ja miehen, miehen exän, jonka mäkin tunnen yms., ei olla nähty vaan sinä aikana kun mä ja mies ollaan oltu yhdessä) laittoi viestiä ja kyseli mitä tehdään. Nyt istutaan miehen keittiön ääressä, vaihdetaan kuulumisia ja otetaan muutama. Mukava ilta! :)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin