Torstai, rai rai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Taaskin vähäiset yöunet. Kaffi maittaa kyl nyt.
Eilinen oli kyllä aika tiukasti aikataulutettu. Herätys n. 06, salille 15.20, kaverille grillauskamoja virittelee 17.30, fudismatsiin 19.45 ja sitten kiukkupyllyn luo.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensimmäinen herääminen yhden aikoihin, toinen neljän maissa. Muista milloin olisi nukkunut kokonaisen yön putkeen, alkaa hiukan ketuttamaan.

Tänään pitäisi kantaa kertyneitä romuja pois työpisteeltä niin on maanantaina helpompi muuttaa pois tästä firmasta jos tulee lähtö, ei voi tietää vielä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Sateinen aamu, tylsää. Toisaalta ei töitä heti aamusta, eli rentoutumista kaffikupin kanssa kotosalla. Illalla lähtö Pietariin, sitä ennen pitäis vielä kaikenmoista suorittaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Minä myös heräilin yöllä, hämmentäviin uniin tosin :? . Eikä ne edes loppuneet siihen heräämiseen, vaan jatkuivat. Unissa oli entisten poikaystävien invaasio. Hämmentävää :shock:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:Minä myös heräilin yöllä, hämmentäviin uniin tosin :? . Eikä ne edes loppuneet siihen heräämiseen, vaan jatkuivat. Unissa oli entisten poikaystävien invaasio. Hämmentävää :shock:
Oliko yöpöydällä herättyäsi timanttirannekellolajitelma?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Minä myös heräilin yöllä, hämmentäviin uniin tosin :? . Eikä ne edes loppuneet siihen heräämiseen, vaan jatkuivat. Unissa oli entisten poikaystävien invaasio. Hämmentävää :shock:
Oliko yöpöydällä herättyäsi timanttirannekellolajitelma?
No ei ees sitä :( .
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Minä myös heräilin yöllä, hämmentäviin uniin tosin :? . Eikä ne edes loppuneet siihen heräämiseen, vaan jatkuivat. Unissa oli entisten poikaystävien invaasio. Hämmentävää :shock:
Oliko yöpöydällä herättyäsi timanttirannekellolajitelma?
No ei ees sitä :( .
Oliko edes suu täynnä lämmintä puuroa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Onpa paska viikko. Auto vittuilee, housut painaa leikkaushaavaa, närästää, päätä särkee, mulkku ei seisonut ja päivän iltatyttökin muistuttaa hevosta.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ :(
Mun miehellä on tänään edessä se purkkiin runkkaaminen. Tosin päinvastaisesta syystä. Tai ainakin olis kovat toiveet siitä, että siellä olis jotain elämää. Kaikkeen sitä ihminen joutuu.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Tai ainakin olis kovat toiveet siitä, että siellä olis jotain elämää.

*peukut pystyssä*
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onnea päivänsankarille!

Kuva
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:Onnea päivänsankarille!

[img]shitface[/img]
Tuli paskahätä, rinttaan tota kuvaa pehmopaperiin.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kävin tutussa lounasravintelissa ja lastasin salaattilautasen täyteen ja samalla humpsahti ruokalautanenkin täyteen tuttuun-tyyliin. Piti sitten jättää kuitenkin vähän ruokaa ettei ihan ähky tulisi. Mutta sitten jälkkäriksi olikin mokkapaloja... goddamnit! Tupla-mokkapala kermavaahdolla ja ÄHKY on täällä :doh:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16638
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:Onnea päivänsankarille!
Hehän ovat kuin kolme marjaa:
Marja 1
Marja 2
Marja 3
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
exsu kirjoitti:Onnea päivänsankarille!
Hehän ovat kuin kolme marjaa:
Marja 1
Marja 2
Marja 3
:shock:

Salaliitto paljastui!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ekan kuvan jälkeen arvasin että tokassa kuvassa olisi Soini. Tokan kuvan jälkeen arvasin että kolmannessa kuvassa olisi Soini.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Sateinen ja synkkä keli, suunniteltu reissu fillarilla isää moikkaan ei juuri nyt innosta laisinkaan. Pyhitän päivän siis bäfälle, jospa kikkailis tähän malliin:



:)
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tässä tapauksessa ne antoi purkin mukaan, ja tän näytteenoton sai suorittaa kotona. Ei tarvinnut ähertää veskissä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onkohan nyt täysikuu? Ei näköjään lähelläkään. Mä söin illallisen klo 23 ja menin puolilta öin nukkumaan. Heräsin klo 3.18 ja oli kamala nälkä, piti syödä taas. Tosi ahdistavia painajaisia täälläkin, äiti dissas kun en ehtinyt viihdyttämään venäläisiä vieraitamme(exsulle hyvää matkaa!) koska treenasin liikaa balettia ja sitten juoksin bussin perässä kun en herännyt kelloon aamulla ja meinasin myöhästyä töistä.

Vois olla pienten päiksyjen paikka.
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Emmää pahalla. Itsekin heitin aamulla, että pitäisikö laittaa vähän juuri (kaiken vastaantulevan) nylkyttämisen jalon taidon oppineen koiramme tuotosta sekaan, niin olis niillä labrassa vähän ihmeteltävää.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Johnny Winter

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

nowaysis kirjoitti:Onkohan nyt täysikuu? Ei näköjään lähelläkään. Mä söin illallisen klo 23 ja menin puolilta öin nukkumaan. Heräsin klo 3.18 ja oli kamala nälkä, piti syödä taas. Tosi ahdistavia painajaisia täälläkin, äiti dissas kun en ehtinyt viihdyttämään venäläisiä vieraitamme(exsulle hyvää matkaa!) koska treenasin liikaa balettia ja sitten juoksin bussin perässä kun en herännyt kelloon aamulla ja meinasin myöhästyä töistä.

Vois olla pienten päiksyjen paikka.
Sä oot paksuna!!!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Höpsis, oon vaan alottanu treenaan enemmän ja pitäis muistaa syödä sen mukaan. Ja nukkua.
Prepare for the worstest.
Johnny Winter

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

nowaysis kirjoitti:Höpsis, oon vaan alottanu treenaan enemmän ja pitäis muistaa syödä sen mukaan. Ja nukkua.
En osta. Treenatessa uni maistuu myös nälkäisenä. Sä oot paksuna! Tee se testi!

edit: pakko sanoa, että näin kultaiseen kimalteeseen päättyneen kauden jälkeen on uni maistunut ihan liian hyvin. Noin 12h viimeiset kaksi yötä. Tänään on tavoitteena nähdä Ylen uutiset.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Torstai, rai rai!

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Mä näin viime yönä unta, et juttelin Rihannan kans jossain suomalaisen hiihtokeskuksen After ski-kahvilabaarissa. En muista keskustelusta muuta, kun et mä olin lähdössä ja se kysyi et haluisinko mä nimmarin tms, ja mä löysin vaan jotain maksamattomia laskuja jollasen toiselle puolelle se raapusti jonkun kannustavan viestin ja nimensä. Joku otti polaroidkameralla sellasen 'minä ja julkkis'-tyylisen poseerauskuvan meistä mut kun siihen ilmestyi kuva, siinä olinkin vaan mä kesäinen maisema taustalla.

Mä en ihmeemmin tykkää mut en dissaakaan Rihanna, löytyisköhän unikirjasta ko. hakusanalla mitään :P
Vastaa Viestiin