Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

2xolut, 100-0 turpaan bäfässä sweduille joilla side kickinä jotain irkkuja.
Hävettää.

Sniputin minkä kerkesin +8 knife kill, pidän uskoni itseeni ja syytän klaania tappiosta.

Kuva

Mutta tämä tästä McJanneilusta, kuis teillä menee?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olisko liikaa pyydetty, että lämmitys lähtis käyntiin, huoh. En ole vasta kuin tunnin yrittänyt sitä saada käyntiin eli rempannut nappia. Paljon muuta ei voi asialle tehdä.
masa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kreitsu kirjoitti:Olisko liikaa pyydetty, että lämmitys lähtis käyntiin, huoh. En ole vasta kuin tunnin yrittänyt sitä saada käyntiin eli rempannut nappia. Paljon muuta ei voi asialle tehdä.
Onko se semmonen kaasulla toimiva aparaatti josta näkyy liekki?


Englantilainen rakentaminen ja rakennusratkaisut on kyllä ihan huppua. Not.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Miten minulla ei ole edes Karpelaa eli Koistista, vaikka illalla ja yöllä kippasin kaksi isotölkkisixpäkiä ja kirjoittelin jotain häiritsevää Kitinäänkin itsehillintäni ihailtavasti säilyttäen? Yöllä kurkkasin jopa Kitinäsättiäkin, mutta ei siellä enää ketään ollut.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

masa kirjoitti:
Onko se semmonen kaasulla toimiva aparaatti josta näkyy liekki?


Englantilainen rakentaminen ja rakennusratkaisut on kyllä ihan huppua. Not.
On, paitsi että sitä liekkiä ei meidän masiinasta näy, mutta kyllä siellä tuli on. Itse masiina on varmaan ajalta eKR :D

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Luulisi Lontoon olevan liekeissä useammin kun tuommoisia helvetinkoneita on nurkissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Lolz, no siksi ei pitäisikään ikinä jättää lämmitystä päälle, kun menee ulos. Me ei lämmitetä edes yöllä, kun mitäs järkeä sillon on lämmittää, kun on peiton alla. :P
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Gat: Kusetatko sä noilla annosmäärilläsi vai tietoisestiko nikerrät hidasta itsemurhaa?

Pirkanmaalla on selkeästi ukkosta ilmassa, eli se siitä pyörälenkistä. Eilisen ison testin perusteella mun uusi rotta on todella hintansa väärti. Onhan se jopa kaunis:

Kuva
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Muistuu tosta Kreitsun manaamisesta mieleen aika Manchesterissa. Urputin vuokraisännälle että perkele kun on kylmä, saisko lämmitystä isommalle. Äijä ratkaisi juttua tuomalla mulle toiset verhota ja jokelsi että nämä ikkunaan niin johan lämpenee. Ilmeeni oli: :shock:

Tosin siinä kämpässä oli muutakin hauskaa kuten upottava kokolattiamatto kylpyhuoneessa ja huoneiston ulko-ovi joka ei mahtunut aukeaan käytävään kokonaan koska nappas seinään kiinni. Kaiholla muistelen sitäkin yökerhoa joka heitti minut ja pari kaveria suomesta sisään ilmoituksella "sisäänpääsyhinnalla ilmaiset juotavat koko illaksi", ei sitä riemua kauaa kestänyt kun alettiin kaataan pohjolan poikien malliin. Niistä limuista tullut kuin kusihätä mutta silti ohjastettiin pihalle tunnin päästä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nergal kirjoitti:Gat: Kusetatko sä noilla annosmäärilläsi vai tietoisestiko nikerrät hidasta itsemurhaa?
Eikun tuo kaksi isotölkkisixpäkiä on normipäiväannokseni ellen autoile. Ilmeisesti olen karaistunut kestämään sen. Lähinnä huolettaa, että laitan tuohon ja röökiin paljon yli köyhän vuosipalkan. Tosin onhan mulla varaa, ja muuhun en kulutakaan. Olen tietoinen myös, että tätä menoa kuolen viinaan, sisuskumi pykii. Kuitenkaan en ole tietoisesti yhtään itsetuhoinen tai itsemurhaaja, kunhan ei eläessä vain sattuisi koko ajan.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Gat kirjoitti:Ilmeisesti olen karaistunut kestämään sen.
Aivosi voivat olla karaistuneet "kestämään" mutta muu elimistösi ei ole tarkoitettu moiselle määrää liuotinta. Alkoholismi on sairaus, puhu jollekin asiasta.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nergal kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ilmeisesti olen karaistunut kestämään sen.
Aivosi voivat olla karaistuneet "kestämään" mutta muu elimistösi ei ole tarkoitettu moiselle määrää liuotinta. Alkoholismi on sairaus, puhu jollekin asiasta.
Tuohon tarvittaisiin uskoontulo (ei niiku onnistu ilman lobotomiaa) tai ilmaista halukasta pillua (ei niiku onnistu mitenkään).
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^alkoholistiksi voi tulla vain juomalla. Tietysti, eihän sun alkoholismi varsinaisesti ketään haittaa. Jos saan esittää toiveen, voisitko kuitenkin juoda olvia, kun sitä on salkussa.

Mutta kait ymmärrät, että olet alkoholisti?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:^alkoholistiksi voi tulla vain juomalla. Tietysti, eihän sun alkoholismi varsinaisesti ketään haittaa. Jos saan esittää toiveen, voisitko kuitenkin juoda olvia, kun sitä on salkussa.

Mutta kait ymmärrät, että olet alkoholisti?
Olen totta kai alkoholisti, mutta nyt tän päivän neljän Karhun jälkeen (pitää säästää loput kahdeksan illaksi) en ymmärrä ilmaisuasi "Jos saan esittää toiveen, voisitko kuitenkin juoda olvia, kun sitä on salkussa." ????
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta kait ymmärrät, että olet alkoholisti?
95% alkoholisteista ei taida ymmärtää olevansa alkoholisteja. Tavallaan kai minäkin olen alkoholisti koska ajatus täysin alkottomasta elämästä tavallaan vituttaa. Tosin kunnon känni ja krapula on alkanut vituttamaan kanssa eli olen vähän lose-lose tilanteessa :D

Tai mistä minä tiedän, syytän yhteiskuntaa ja alkemisti Geberiä asiasta.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:...neljän Karhun jälkeen (pitää säästää loput kahdeksan illaksi) en ymmärrä ilmaisuasi "Jos saan esittää toiveen, voisitko kuitenkin juoda olvia, kun sitä on salkussa." ????
:facepalm:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:...neljän Karhun jälkeen (pitää säästää loput kahdeksan illaksi) en ymmärrä ilmaisuasi "Jos saan esittää toiveen, voisitko kuitenkin juoda olvia, kun sitä on salkussa." ????
:facepalm:
HÄ? En minä ihan kaikkia teidän nykynuorten (suhteellisesti, vanha kurppahan olet jo sinäkin) ilmaisuja ymmärrä, vaikka mielestäni niin ajan tasalla ja nuorekas olenkin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:...neljän Karhun jälkeen (pitää säästää loput kahdeksan illaksi) en ymmärrä ilmaisuasi "Jos saan esittää toiveen, voisitko kuitenkin juoda olvia, kun sitä on salkussa." ????
:facepalm:
HÄ? En minä ihan kaikkia teidän nykynuorten (suhteellisesti, vanha kurppahan olet jo sinäkin) ilmaisuja ymmärrä, vaikka mielestäni niin ajan tasalla ja nuorekas olenkin.
Ootko osakkeista kuullut? Voi toki olla jotain nuorten hömpötyksiä ainakin Varkaudessa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja että olisi kunnolla kivaa niin pistin kovalevyn paskaksi. Onneksi nurkassa makasi duuniläppäri ettei tule vieroitusoireita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Vesper kirjoitti: :facepalm:
HÄ? En minä ihan kaikkia teidän nykynuorten (suhteellisesti, vanha kurppahan olet jo sinäkin) ilmaisuja ymmärrä, vaikka mielestäni niin ajan tasalla ja nuorekas olenkin.
Ootko osakkeista kuullut? Voi toki olla jotain nuorten hömpötyksiä ainakin Varkaudessa...
No minähän olenkin pörssipeluri. Silti en ymmärrä sanonnan asiayhteyttä. Tietääkseni en ole sijoittanut panimoihin vai oliko tuo joku sijoitusvinkki?

Edit: Vai vihjataanko että kattaako pääomatuloni kaljanjuontini? No jollain lailla, ja juuri tehän reippaasti maksatte kaljani ja röökini jo maataloustukiaisina :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tarjoilija, tuokaa naamapalmu. Tuplana!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:Tarjoilija, tuokaa naamapalmu. Tuplana!
Hox kaksi: Vihjataanko tässä siihen, että minun pitäisi sijoittaa erääseen porilaiseen panimoon ja edelleen juoda vain sen tuotetta, jolloin kurssi pysyy korkealla jo melkein yksin minun ansiostani?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tai ehkä tässä vihjattiin, että tolla dokaamisen määrällä voisit siirtyä Olviin, sillä se tuntuisi kivasti Daven salkussa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:Tai ehkä tässä vihjattiin, että tolla dokaamisen määrällä voisit siirtyä Olviin, sillä se tuntuisi kivasti Daven salkussa.
No mitä nuo naamapalmut? Ei mulla ole niin tarkkaa mustaa kirjaa, että muistaisin mihin Dave on sijoittanut.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tai ehkä tässä vihjattiin, että tolla dokaamisen määrällä voisit siirtyä Olviin, sillä se tuntuisi kivasti Daven salkussa.
No mitä nuo naamapalmut? Ei mulla ole niin tarkkaa mustaa kirjaa, että muistaisin mihin Dave on sijoittanut.
Triplana!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin