Torstaina on raukea olo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä sain eilen! Naama on entistä ahavoituneempi, väsy on hillitön, mutta mitä sitä ei saamisen eteen tekis.

Saitteks te?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä sain kirjan. Oli hyvä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 11:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:Mä sain eilen! Naama on entistä ahavoituneempi, väsy on hillitön, mutta mitä sitä ei saamisen eteen tekis.

Saitteks te?
Joo, mä näin, kiva että laitoit kuviakin! Melkoinen narttu!!

Itse olen jo pidemmän aikaa ollut pelkästään antopuolella.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti: Joo, mä näin, kiva että laitoit kuviakin! Melkoinen narttu!!
Oli se ja pani hanttiin eläimen lailla. Otin sen silti. Tyydytys oli valtaisa kun sain sen. Evä tärisee vieläkin!


Itse olen jo pidemmän aikaa ollut pelkästään antopuolella.
Kuva olis kiva.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei ole kovin raukea olo. Orastava aggressio uhkaa pullahtaa ulos. Tarttee varmaan tehdä hengitysharjoituksia.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ilmotin kiukkikselle että aion kattoa matsin kotona jos kerkeän töiden jälkeen (hänellä matsi ei näy, koska AVA). Noni, nyt töissä menee niin pitkään etten kerkeä näkee matsia ja kaupan päälle sain kuittauksena kiukkuilua. Wictory!!!1
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumiz kirjoitti:Ilmotin kiukkikselle että aion kattoa matsin kotona jos kerkeän töiden jälkeen (hänellä matsi ei näy, koska AVA). Noni, nyt töissä menee niin pitkään etten kerkeä näkee matsia ja kaupan päälle sain kuittauksena kiukkuilua. Wictory!!!1
Mahtoi olla hyvä syy kiukuttelulle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja exsu »

Dumiz kirjoitti:Noni, nyt töissä menee niin pitkään etten kerkeä näkee matsia ja kaupan päälle sain kuittauksena kiukkuilua. Wictory!!!1
Laita se kotiarestiin ja ota viikkoraha pois. Vai siis puhuithan sä sun teini-ikäisestä tyttärestä?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Voisko joku kertoa mulle mitä sillä kiukuttelulla niinq haetaan? Mikä on homman pointti?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Onkohan tämä taas niitä caseja kun nainen ilmaisee, että miehen toiminta ei miellytä tai että hän on pettynyt ja se on automaattisesti nalkuttamista/kiukuttelua/valittamista/tms?

Ei pitäisi kirjoittaa mitään käsin. Sain rakkulan sormeen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu kirjoitti:
Laita se kotiarestiin ja ota viikkoraha pois. Vai siis puhuithan sä sun teini-ikäisestä tyttärestä?
Juniori oli näpisellyt. Huomenna kauppaan selvittään, toivotaan että tinanappeja ja lasua ei tarvita. Kyseessä pari lakupatukkaa, joten tuskin, pliis. Viikko kotiarestia, ruutuaika nollaan, karkkipäivä pois mut äitienpäiväkakku sallitaan.

Jos jotain plussaa, niin saipahan tämän läksyn nuorena. Ja yhteistyö kanssarikollisten vanhempien kanssa on sujunut hienosti. Eivät siis ilmeisesti olleet edes jääneet kiinni, vaan jollakin oli omatunto alkanut kolkuttaa. Ei vaan meidän pojalla. Olin aika paskana(onneksi kersakin) mutta nyt tunne on, että tämmöstä nyt vaan sattuu. Kertoohan se jotain jostain, muttei ole maailman loppu.

Terkuin kasvatuksen ja lastensuojelun suurvisiiri, tai siis suutari, jonka lapsella ei ole kenkiä.

(siirrän ehkä pappailuun)
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
exsu kirjoitti:
Laita se kotiarestiin ja ota viikkoraha pois. Vai siis puhuithan sä sun teini-ikäisestä tyttärestä?
Juniori oli näpisellyt. Huomenna kauppaan selvittään, toivotaan että tinanappeja ja lasua ei tarvita. Kyseessä pari lakupatukkaa, joten tuskin, pliis. Viikko kotiarestia, ruutuaika nollaan, karkkipäivä pois mut äitienpäiväkakku sallitaan.

Jos jotain plussaa, niin saipahan tämän läksyn nuorena. Ja yhteistyö kanssarikollisten vanhempien kanssa on sujunut hienosti. Eivät siis ilmeisesti olleet edes jääneet kiinni, vaan jollakin oli omatunto alkanut kolkuttaa. Ei vaan meidän pojalla. Olin aika paskana(onneksi kersakin) mutta nyt tunne on, että tämmöstä nyt vaan sattuu. Kertoohan se jotain jostain, muttei ole maailman loppu.

Terkuin kasvatuksen ja lastensuojelun suurvisiiri, tai siis suutari, jonka lapsella ei ole kenkiä.

(siirrän ehkä pappailuun)
Mitäs sukupuolisyrjintää tää on, että kaikki negatiiviset jutut on pappailua ja kaikki vaaleanpunaiset hattarat mammailua!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja elco »

Race on päällä maikkarin ja juutuubin välillä MM-skaboihin liittyen. IIHF lykkäsi 30min lähetyksiä, ettei voi katsoa suorana juutuubista. Lisäksi toissapäivänä Chromen unblocker laajennus toimi ja matsi näkyi kun taas nyt ei enää näy. Seuraava laajennus nimeltä Stealthy toimii ainakin toistaiseksi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Ilmotin kiukkikselle että aion kattoa matsin kotona jos kerkeän töiden jälkeen (hänellä matsi ei näy, koska AVA). Noni, nyt töissä menee niin pitkään etten kerkeä näkee matsia ja kaupan päälle sain kuittauksena kiukkuilua. Wictory!!!1
Mahtoi olla hyvä syy kiukuttelulle.
Olin unohtanut että lätkä tulee tänään ja sitten jouduin perumaan illaksi lupaamani visiitin.

Kutsumanimi ei turhaan valikoitunut kiukkupyllyksi :P
Toivottavasti huomenna olis leppynyt, vaikka jo kielsi mua huomenna auttamasta kissan roudauksessa, koska kiukku.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Fiona »

En näe illan matsia, kaveri valittaa, että olenko suuttunut hänelle jostakin kun en jaksanut tänään keskustella astiastoista. Argh. Taidan soittaa ystävälle saadakseni ymmärrystä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taitaa uni tulla ennen matsin loppua. Mutta nyt otan 2cl konjamiinia maalille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on ihan hirveästi kaikkia tyttöjen juttuja, jotka vaatisivat juoruamista, pohtimista ja hihittelyä. Argh!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

^ Ooks hääpukua valitsemassa, vai mitä?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olisikin raukea olo.
Sen sijaan.
Etätöitä yhteentoista
ja sit nuq.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Lolita »

musta muumio kirjoitti:^ Ooks hääpukua valitsemassa, vai mitä?
No en tod!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Mitä sitten? En voi hihittää, jos et kerro!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dumiz kirjoitti:jouduin perumaan illaksi lupaamani visiitin.

Kutsumanimi ei turhaan valikoitunut kiukkupyllyksi
Pahoittelitko edes? Yleensä lupausten pitämättä jättäminen on niinq vähän ikävä homma. Ehkä se pylly ei kuitenkaan kiukuttele aina ihan turhaan?
Universaali disclaimer.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

So Hard kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:jouduin perumaan illaksi lupaamani visiitin.

Kutsumanimi ei turhaan valikoitunut kiukkupyllyksi
Pahoittelitko edes? Yleensä lupausten pitämättä jättäminen on niinq vähän ikävä homma. Ehkä se pylly ei kuitenkaan kiukuttele aina ihan turhaan?
Niin, alunperinkin lupaus oli että mallia-"jos töistä pääsee ajoissa".
Tuossa äsken tulikin jo viestiä jossa vähän ilmoitettiin että kiukku on laantunut. Ilmeisesti ehkäisyn vaihto on edessä kun aiheuttaa onkelmaa ja siihen kun lisää voimakkaan temperamentin, niin välillä tullut aika herkästi enemmän lokaa kuin mitä ansainnut.

Noin, nyt Ninnin jättämä sossuporska-aukko täytetty tältä viikolta.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstaina on raukea olo

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ :lollero:
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin