Black Friday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Black Friday

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Aamuja, joina herätessään toivoo kaiken olleen vain pahaa unta.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ai että reilua sadetta lupailevat huomiseksi. No siinähän sitä on kiva huristella muutama sata kilometriä aika heikkouraisilla renkailla kokeilemaan kuinka paljon Billnäsiä mahtuu vanhaan ooppeliin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miksiköhän ton alakertalaisen pitää huudattaa ipanaansa tuossa rapussa?! Niillä on iso kämppä, telkeis sen vessaan tai jonnekin huutamaan eikä rappuun!
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^

Lapsi: TYHMÄ äiti, en haluu nähdä sinua enää IKINÄ!!! Lähden POIS täältä!!!
Äiti: Sopii hyvin. Heippa.

[lapsi menee ovesta ulos ja huutaa ja kiljuu käytävässä, äiti laskee oven sisäpuolella sekunteja siihen hetkeen kun uhmakohtaus päättyy]
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Okei :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sain palkankorotuksen, vaativuusluokka nousi pykälällä. Pelireissu Joensuussa meni hyvin. Oltiin 16 joukkueen SM-kisoissa 6. Bussikaverit nuo nokialaiset hoiti pojan kotiin. Kuusi ottelua kahteen päivään, eikä jalat ole edes ihmeemmin kipeät. Mutmutmut...kotona on taas paha parisuhdekriisi päällä. Olo on vitun raskas ja väsynyt. Ehkä ihan hyvä olla silti töissä, että pysyy kasassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:kotona on taas paha parisuhdekriisi päällä. .
Harmi. Mistä on kyse? Jos et halua kertoa, niin ymmärrän.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sain palkankorotuksen, vaativuusluokka nousi pykälällä.
Onnea vaan, ei ole aina kovin helppoa päästä kiipeämään ylöspäin. Itse suunnittelen pyytäväni korotusta seuraavaan luokaan, kun vitja-kouluttajuuteni varmistuu ja alkaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tänään olis sit fudisjengin saunailta ja vähän olut-hammasta kolottais. Kiukkis lähtee landelle ja huomenna pitäs mennä itekin. Mutta jos hermo pettää niin laitan mutsin ajamaan huomenaamusta.

Iltasella olis Känädä-matsikin, voi voi mikä houkutus nyt.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Harmi. Mistä on kyse? Jos et halua kertoa, niin ymmärrän.
Vanha arpeutumaton juttu, joka nostanut päätään, koska en ole jaksanut olla riittävän hyvä aviomies. Voisin tietenkin kertoa enemmänkin, joskushan olenkin, mutta tässä on niin monta monessa. Itselle näissä kaikkein pahin on, että olen osaksi puun ja kuoren välissä, enkä mä näitä pura kellekään. Jännä juttu kuinka vaikea on kenellekään jutella, jotenkin sitä haluaa myös suojella osapuolia kyse kun on heidänkin yksityisasioista. Sellainen saatanan tulehtunut likaämpäriolo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lolita kirjoitti:Itse suunnittelen pyytäväni korotusta seuraavaan luokaan, kun vitja-kouluttajuuteni varmistuu ja alkaa.
Roikut koulutettavien pusseissa kiinni kunnes ovat saaneet vitja-munat? Vai?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Harmi. Mistä on kyse? Jos et halua kertoa, niin ymmärrän.
Vanha arpeutumaton juttu, joka nostanut päätään, koska en ole jaksanut olla riittävän hyvä aviomies. Voisin tietenkin kertoa enemmänkin, joskushan olenkin, mutta tässä on niin monta monessa. Itselle näissä kaikkein pahin on, että olen osaksi puun ja kuoren välissä, enkä mä näitä pura kellekään. Jännä juttu kuinka vaikea on kenellekään jutella, jotenkin sitä haluaa myös suojella osapuolia kyse kun on heidänkin yksityisasioista. Sellainen saatanan tulehtunut likaämpäriolo.
Ei kait nyt enää jakseta jauhaa siitä polttariasiasta??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei kait nyt enää jakseta jauhaa siitä polttariasiasta??
Ei siitä enää varsinaisesti. Mut en mä jaksa enkä halua enempää kertoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Onnea vaan, ei ole aina kovin helppoa päästä kiipeämään ylöspäin.
Menin sitten katsomaan seuraavan tason vaatimuksia. Ei taida ihan heti toteutua, jos koskaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Bluntly kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Onnea vaan, ei ole aina kovin helppoa päästä kiipeämään ylöspäin.
Menin sitten katsomaan seuraavan tason vaatimuksia. Ei taida ihan heti toteutua, jos koskaan.
Onneksi olkoon! Olet urasi huipulla.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ei kait nyt enää jakseta jauhaa siitä polttariasiasta??
Ei siitä enää varsinaisesti. Mut en mä jaksa enkä halua enempää kertoa.
Palstalla olisi kyllä yks sossupoken mentävä aukko... ;)

Mutta joo, vakavasti ottaen - koitas kestää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kiukkutipu kirjoitti:Onneksi olkoon! Olet urasi huipulla.
Tuskin. Katuneuvokseksi nimitys on vain ajan kysymys.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Katuneuvokseksi.
:)

Onhan siinäkin mahdollista yletä puistokemistiksi!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

D-päivä lähestyy :hail:

Poikkesin moikkaamassa kaveria kenen työmaalla tapahtui vakava tapaturma. Hivenen harmittaa asiasta paukahtanut anonyymien keskustelu jolla ei ole minkään tason asiantuntemusta aiheesta ja silkkaa mustamaalausta koko homma. Itse loukkaantunuttu henkilöä ei kukaan tahdo ajatella vaan nillitetään vailla tietoa julkisivusaneerausten työtavoista. Perseestä, mutta koska internets niin minkäs teet? Säälittää tapaus koska en usko että miehestä enää eläjää tulee... 11m suoraan nosturin jalkaan selkä edellä. Ihme että edes on jollain tavalla hengissä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Nergal kirjoitti: Säälittää tapaus koska en usko että miehestä enää eläjää tulee... 11m suoraan nosturin jalkaan selkä edellä. Ihme että edes on jollain tavalla hengissä.
Nämä on kamalia. :( Kuolevaisuuskriisiä meneillään, hoitelin tässä taannoin ikäistäni naista joka ehkä jää eloon pahasti vammautuneena ja näkee vielä parivuotiaan lapsensa, tai sitten ei. Ei muuten vituttanut vesisade kotiin kävellessä, ei sotku eikä tyhjä jääkaappi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Niin ja tähän tarvittiin vain yksi urpo naulapäässä sönköttämään asiantuntemustaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja elco »

On kyllä käsittämätöntä kuinka paljon 398km länteen voi vaikuttaa keleihin: Tukholmassa on 21C lämmintä.

Silti aivan sairaan siistiä tulla täältä veke.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Nergal »

McJanne kirjoitti:edit: ja jos on tietoa, vastaa kysymykseen äläkä änkyröi.
Ole kyllä minkään tason syytä vastata yhteenkään kysymykseesi. Jos se on noin helevetin vaikiaa on tajuta että asiaa ei pidä vatvoa internetseissä yhdenkään vatipään toimesta joka ei ole käynyt lähelläkään työmaata jolla tapaturma sattui, niin on se outoa.

Keskity sinä siihen pyjamahippaasi ja jätä muut asiat muille.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sähkömittari vaihtui e(t/p)äluettavaan malliin äsken.
Samalla tuli tsekattua viimeisen vuoden kulutus. Pudotusta edelliseen vuoteen tuli liki 5000kWh mikäli huonoon muistiini on luottaminen
:hep:
Nyt meni n 14.000kWh, joka ei ole paljoa 250neliölle/880 kuutiolle lämmitettävää tilaa. Ja kaikki toi ilman nykyajan härpäkkeitä. Niiden kanssa joku tuhat kai voisi vielä pudota. Lämmiys osittain varaava sähkölämmitys (ja tietty puuta takkaan/hellaan/kiukaaseen).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Black Friday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:Sähkömittari vaihtui e(t/p)äluettavaan malliin äsken.
Samalla tuli tsekattua viimeisen vuoden kulutus. Pudotusta edelliseen vuoteen tuli liki 5000kWh mikäli huonoon muistiini on luottaminen
:hep:
Nyt meni n 14.000kWh, joka ei ole paljoa 250neliölle/880 kuutiolle lämmitettävää tilaa. Ja kaikki toi ilman nykyajan härpäkkeitä. Niiden kanssa joku tuhat kai voisi vielä pudota. Lämmiys osittain varaava sähkölämmitys (ja tietty puuta takkaan/hellaan/kiukaaseen).
Mehän ollaan tästä jauhettu ennenkin. Heilut moottorisahan kanssa 24/7/365 eli olishan se nyt aika outoo, jos lämmitykseen menisi paljon sähköä :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin