Se on muuten sunnuntai sitte

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja slam »

Sunnuntai ompi, juu... Tarttis varmaan jatkaa nukkumista. Jouduin käveleen tuolta 3km päästä kotsaan, kun perille kulkee, niin votun vähissä määrin julkisia ajoneuvoja... eli puoli sepon maissa taisin ottaa unta vasta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:Sunnuntai ompi, juu... Tarttis varmaan jatkaa nukkumista. Jouduin käveleen tuolta 3km päästä kotsaan, kun perille kulkee, niin votun vähissä määrin julkisia ajoneuvoja... eli puoli sepon maissa taisin ottaa unta vasta.
Jatkahan unia vaan, karvaturri!
slam

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Jatkahan unia vaan, karvaturri!
Sun viekkuun, niin tulee uni palemmin. :)

Täytynee asettua kohta makuulleen.

.... Tuo modeemi, jos sen sammuttaa, niin verkon löytyminen kestää melkein vartin ellei enemmän? Ip-adressia vaihtamalla löytyy, se löytyy tai ehkä edes auttaa löytymistä... xDöö en tierä. syy verkon tarjoojassa, ymmärtääkseni.
aimohaiku

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hyvää Isänpäivää jälkikasvua omaaville ja sunnuntaita muille.

Lauantain suunnitelmat sitten muuttuivat. Juttutuvasta sain hälytyksen Makasiineille unkarilaisen Kiss-cover-bändin keikalle, joten J. Karjalaisesta ehdin nähdä vain vilauksen. Äijät olivat panostaneet hommaan. Maskit ja kaikki. Ihan älyttömän rok. Aitoa ja alkuperäistä en ole elävänä nähnyt, mutta tuskin tämä sille paljon hävisi.

Olo on joskus ollut parempikin. :roll:

_________________
Everybody's got to rock and roll, whoo, oh, oh
Shout it, shout it, shout it out loud
millivanilli

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hyvää Päivää kaikille!

Parin tunnin päästä on luvassa isänpäiväkeilaamista. Lupauduin myös valmistamaan isänpäivälounaan. Tästä tulee kiva päivä. Loppuisi vain tämä pari päivää kestänyt päänsärky.
Enthu

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Onnea kaikille Kity-Isukeille (eiköhän meillä täällä sellasia ole ) :?:

Tänään käymään porukoilla ihan vaan "isukin" takia :!:
Gina

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti: Sain eilen positiivishenkisen puhelun.. :arrow: lähdenpä parin tunnin päästä Pyhikseen <3
Ihanaa :h: Pidä hauskaa ;)
tonttu8

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Aurinkoista sunnuntaita. Tää heräs taas hanin vierestä, aika luksusta. Hyvää isänpäivää. :D
ninnithequeen

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta ja Hyvää Isänpäivää kaikille iseille.

Mä oon taas kuolemanväsynyt, vaikka sainkin nukuttua melkein 6 tuntia tällä kertaa. No, ei mitään mihin ei C-vitamiiniporejuoma ja 4 litraa kahvia auttaisi.
Turbohaltija

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Booli tuli kuin tulikin juotua eilen ja ihmisiä kävi lopulta peräti kuusi kappaletta. Eli onhan mulla sittenkin ystäviä :) . Nämä olikin nyt sitten viimeiset tämän sortin kinkerit vähään aikaan.

Ei ole edes krapulaa, outo juttu. Vähän panettaa kyllä, pitkästä aikaa. Lolitan tissiavatar on hieno. :yo:
Dumari

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tuulenpuiska kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Huoh. Ei en ole herännyt, päinvastoin. Yörytmi on...hmm..ja...hmmm...otti...hmmm...no ainaski elämä on, vittu!
Otetaan olut sille!
No vittu! Otetaan!
Jaaha, pojat ollu vauhdissa aamuun saacca.
Hyvä Huomentakrapulaa! Oli ihan kiva ilta siihen saakka kunnes veli teki voltit kaiteelta taaksepäin niskoilleen, sen jälkeen lähdettiin himaan.

Nyt krapulapizza on paistettu, limskat kaivettu esiin ja nyt pitää ettiä jotain rapulakateltavaa.
ninnithequeen

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvin toimi: Pekonia, munia ja paistettua sipulia aamiaiseksi, sekä kahvia, sänkyyn tarjoiltuna Hesarin kera. Niin ja tyttären antama lahja ja kortti, jossa tottakai luki Maailman parhaalle Isille. Herra köllöttää tyytyväisenä sängyssä Hesaria lukien joten nyt on äipän aamupalan vuoro, tietokoneen ääressä tottakai :D
nypari

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja nypari »

Pikselöitykää itseaiheutettuun myrkytystilaanne! Mä teen teidänkin puolesta töitä ja virkeenä. Uusi pastapaikka testattu... menetteli, muttei uusintaa ainakaan hetkeen. Jos tässä nyt pari tuntia vielä huorais ja sitten kotisoffalle makoileen. Työputkea pukkaa, kun pitää tehdä se Kity-joulu etukäteen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli onnisuneet luokkabileet. Syötiin, juotiin ja puhuttiin paskaa. Sitten syötiin lisää ja joka välissä saunottiin nestetasapainoinoa tarkkaillen.

Loppuillasta baarissa iski apatia vaikka ympärillä pyöri erityisen houkuttelevia naaraita.

Oli kuitenkin ikävä kuulla taas yhden luokkakaverin päättäneen elämänsä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja safi »

Duunissa klo. 6.00 alkaen. Pikku tauko tässä päivällä ja vanhempien kanssa käväisin ulkona syömässä alkuruuasta jälkkäriin. Hyvää oli ja olen enemmän, kun täys. Tuli sitten samalla juhlistettua isänpäivää ja omia 30v. synttäreitä, joista tosin on jo muutama päivä.
Nyt lähden vielä vähintään muutamaks tunniks hommiin, niin ei mee ihan laiskotteluks koko päivä...
bedlam

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hyvää isänpäivää kaikille miesmäisille vanhemmille.

Piti soittaa kotio heti aamusta, mutta herääminen venyi melkein kahteen. Heräsin yhdeltätoista keittämään kahvit, mutta nukahdin uudelleen. Olipahan ainakin makua mukana. Mokkaa mukana insaidilaisittain sanottuna.

Mutta varsinaista krapulaa ei ole huolimatta kauheasta känästä. Taidan juopotella tästä eteenpäinkin kotosalla: ei narikkamaksua, halpa kalja, hyvää seuraa, hyvää musiikkia, ja saa sammahtaa kun tahtoo.
Lilo

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hipheijaa. Isänpäivän kunniaksi aion nauttia isäni laittamaa erinomaisen maukasta ruokaa. Eikös se ole isälle paras mahdollinen lahja kun näkee että lapsille sapuska maittaa..? 8)

(Noonmeilläsilleoikeestilahjakinjookunkerranlöytysopiva.)
huima

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja huima »

Isää käyty onnittelemassa ja herkistelemässä sitä miten vanha mies voikin olla niin sairaan vetreässä ja hyvässä kunnossa. Jumalauta on se mun isä vaan äijä, ja herrasmies -- ihan kuten poikansakin.

Siellä olohuoneen seinällä oli vielä Mannerheimin päiväkäsky talvisodan rauhasta seinällä, muutama piirustus kotiseudulta - Keiteleen Pikonmäestä, ja tietysti kuva Kekkosen synnyinkodista Pielavedeltä - Lepikon torpasta. Lahjaksi isälle vein kirjan 'Kekkosen ruokapöydässä' - joka oli poikkileikkaus Suomen historiaan ja ruokakulttuuriin kerrottuna Kekkosen elämänkaaren kautta. Kirjan saadessaan isä itselleen hyvin epätavalliseen tapaan kiroili liikutuksesta, kun poika tietää mitkä asiat ovat isälle tärkeitä.

Kotona käyminen on aina mukavaa ja haikeaa, sillä toisaalta sitä aina silloin muistaa että kaikesta kaupunkilaisuudesta ja maailman katsonnastaan huolimatta on juuriltaan, arvoiltaan ja elämänhaluiltaan kuitenkin kotiseutua kaiholla ajatteleva isänmaallinen maalaispoika.

“Tämä on Lepikon torppa, minun syntymäkotini. Niillä eväillä, jotka olen saanut kodistani, vanhemmiltani ja heidän ystäviltään, sekä elämänympäristöstäni vuosisadan alusta, olen elämässä selvinnyt."

Olen onnellinen että olen saanut syntyä perheeseen, jossa on ollut turvallista ja rauhallista kasvaa. Onneksi isällä on vielä hyvinkin viitisentoista onnellista vuotta edessään, kunhan pysyy terveänä ja jaksaa liikkua aktiivisesti kuten nyt.
aimohaiku

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Isää onniteltu puhelimitse ja sen jälkeen pitkä kävelylenkki. Nyt vuorossa herkuttelua jäätelöllä ja kahvilla. On ikävä.

Huima kirjoittaa kauniisti isästään. Täyttä asiaa. Ihmisten kotiasioita tarkastellessa saa tosiaan olla todella kiitollinen omista vanhemmistaan ja heidän tarjoamastaan onnellisesta ja turvallisesta kasvuympäristöstä. Ei ole heidän vikansa, ettei pojasta tullut pappia. Tässähän ihan vallan liikuttui.
1108

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Vittusaatana. Mulle kävi joku pässi ehdottamamaan etten uskalla vahingoittaa itseä. Perkele veri senku roisku! mutta kovin kaikki tätä humalaista aktia paheksuivat vaikka ensin oltiin silleen mukamas... ota nyt selvää.
Ja nyt on kaksi krapulaa? Moraalinen ja normaali...

Jälleen kotona, yllättäen 256.3 km ei tunnu laisinkaan pitkältä matkalta. Se on todella lyhyt.
Starflare

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Vittusaatana. Mulle kävi joku pässi ehdottamamaan etten uskalla vahingoittaa itseä. Perkele veri senku roisku! mutta kovin kaikki tätä humalaista aktia paheksuivat vaikka ensin oltiin silleen mukamas... ota nyt selvää.
Ja nyt on kaksi krapulaa? Moraalinen ja normaali...

Jälleen kotona, yllättäen 256.3 km ei tunnu laisinkaan pitkältä matkalta. Se on todella lyhyt.
Aiheutit juuri sen toisen. Häpeän enemmänkin sitä että jouduin moiseen tilanteeseen ja että provosoidun moiseen pisteeseen :oops: .
1108

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Aiheutit juuri sen toisen. Häpeän enemmänkin sitä että jouduin moiseen tilanteeseen ja että provosoidun moiseen pisteeseen :oops: .
Äh, kun elää niin kaikkea sattuu. Joskus jopa oppii vierheistään uutta. Katumus on oikea tie!
Starflare

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Voi helvatan 16! nyt pitää sitten ottaa backtrackia yhden illan verran että uskollinen vanhajuhta eli puhelimeni löytyisi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Sain eilen positiivishenkisen puhelun.. :arrow: lähdenpä parin tunnin päästä Pyhikseen <3
Ihanaa :h: Pidä hauskaa ;)
Pidetty on.. :wink:
Exsat

Re: Se on muuten sunnuntai sitte

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huomenta!

Kuten jo aiemmin sanottukin tässä ketjussa, niin isänpäivän vietto jää vähille tänäkin vuonna, haudallekin olisi melkein 700km. Muualle haudattujen kivelle ajattelin käydä kynttilän viemässä, kun jäi jo tuo pyhäinpäiväkin välistä.

Eilen oli mukavaa huonokäytöksisistä miehistä huolimatta. Tiedoksi kaikille miespuolisille: Jos naisella on vaaleat kasvot ja käsivarret, niin hänen reisiään ei tarvitse hiplalla kokeillakseen, onko tällä sukkahousut jalassa, mikäli jalat näyttävät merkittävästi eri värisiltä kuin muut raajat (esimerkiksi mustilta). Ja mikäli aihe kiinnostaisikin, niin sitä voi myös kysyä naiselta ensin, ja sitten mahdollisesti luvan kanssa kokeilla.
Vastaa Viestiin