Internazionale Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Internazionale Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Iltakaljan(Bitburger, Old Peculiar, Rochefort, Evil Twin brewery Yang Imperial Taiji IPA) jälkeen kauppaan ja paljon makkaraa ja lihaa megeen..
Ei rillausta tänään ellen ota sitä kuuluisaa palloa mukaan palstalle!
Makkaraa olisi erilaisia.. mm. Pouttu Bull*hit makkaraa, jotkin Poutun uutuudet olleet pettymyksiä kuten makkara sivustolta voi näydä..
No joo taas kummat nousuajat klo.4:03
No ei muuta kuin häränhnnät uuniin ja nyt hautumaan liedelle, lihat irti!
Pitää varmaan ottaa lukua ennen lakana-ninneilyä?

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Internazionale Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Maailmassa on todellakin virhe. Päivän iltatyttö on vanhempi kuin minä. Dramaattista.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Internazionale Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

:shock:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Internazionale Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yritän parhaani mukaan sukkuloida itseni pois kotoa kiekkomatsin ajaksi. Venäjä kompastuu Immosen nuottaan jatkoajalla!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Internazionale Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä menee puutarhaa laitellessa. Aluksi oksasilppuri laulamaan pariksi tunniksi.
Samalla saisi hävitä yön riennoissa tullut räkätauti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Internazionale Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon menossa synttärijuhliin maalle. Nyt sormet ja varpaat ristiin, että tyttöjen 60-luku -teemajuhliin kuuluu jääkiekko! Hitsi sentäs, tästä pelistä riittäis varmaan eka eräkin. :D

Eiku se tuleekin nyt! Eli eka erä kotona!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Internazionale Lauantai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Kisastudion kokoontuminen kaatui mielipide-eroihin. Osa ei halunnutkaan katsoa jääkiekkoa, vaan he halusivat lähteä syömään. Oli pakko sopia tapaamiselle toinen ajankohta, koska pakkohan se on seurata kiekkoa. Kansalaisvelvollisuus suorastaan ja syödä nyt ehtii myöhemminkin!
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Internazionale Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jalkapalloa luistimet jalassa. Kyllä omasta rynimisestään on aiemmin ollut itse vastuussa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Internazionale Lauantai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Heikolta näyttää jellonille. Yritystä on puolin ja toisin, mutta aivan väärä puoli tekee tulosta. Ei ole näkynyt ilmaveivejä tässä pelissä :?
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Internazionale Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä oon jotenkin vähän järkyttyny siitä, että tuolla on jossain vaiheessa tullu oikeesti lämmin (kun aurinko paistaa eikä tuule) ja siellä voi vaan hengailla menemään ja on pitkään valosaa. Niinku siis melkein ihmismäiset oltavat, envaantajuu mut diggaan silti.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Internazionale Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hauskaa nuo nimet, kaikki potkupalloselostajat koettavat ääntää ranskalaisesti tai muuten Chelsean pelaajan Kalu nimen kuten "kalyy" tai "kaluu"? :lol:
Varsinkin noilla saharan eteläpuolisilla pelaajilla tuollaisia nimiä, mutta kai neekerilläkin pitää nimi olla?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Internazionale Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Katsoin väestörekkarin nimipalvelusta, että joku on antanut lapselleen nimeksi Lucifer. Rentoa toimintaa. Varmaan joku perushevari.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin