Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Junous pox zäp!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Väsyttää niin paljon että tärisyttää.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tiedättekö pojat sellaset päivät, kun jo sängyssä heräillessänne mietitte päivän asua. Sitten siirrytte vaatekaapille ja arvotte&sovittelette parikymmentä minuuttia erilaisia vaihtoehtoja. Löydätte juuri päivään ja fiilikseen sopivan setin ja onnistumisesta iloisena hehkuen siirrytte kylpyhuoneeseen ehostamaan. Kampaatte hiukset asuun mätsääväksi ja valitsette juuri sen oikean luomivärisävyn. Ja kun kaikki on valmista viimeistä silausta myöten, se tapahtuu; hammastahnaa putoaa rinnuksille. Noooooooooooooo!!

Tää on just se päivä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Tiedättekö pojat sellaset päivät, kun jo sängyssä heräillessänne mietitte päivän asua. Sitten siirrytte vaatekaapille ja arvotte&sovittelette parikymmentä minuuttia erilaisia vaihtoehtoja. Löydätte juuri päivään ja fiilikseen sopivan setin ja onnistumisesta iloisena hehkuen siirrytte kylpyhuoneeseen ehostamaan. Kampaatte hiukset asuun mätsääväksi ja valitsette juuri sen oikean luomivärisävyn. Ja kun kaikki on valmista viimeistä silausta myöten, se tapahtuu; hammastahnaa putoaa rinnuksille. Noooooooooooooo!!

Tää on just se päivä.

Ei tiedetä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei tiedetä.
Ei niin. Pesen hampaani alasti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ei tiedetä.
Ei niin. Pesen hampaani alasti.
Mun ei tarvitse sovitella ja valkata vaatteita aamulla. Puen ne vaatteet, jotka nukkumaan mennessä riisuin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Peeerjantaaaaaaiiii! Melekone levottomuus! Viikonlopusta on tulossa jänskäpänskä, meen räppifestareille kummipojan ja toisen kymppiveen kanssa viettämään rappioelämää. Mukaan kylmälaukullinen limpsaa ja korvatulpat.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tukholman reissu perheen ja kaveriperheen kanssa onnistui mainiosti. Univelkaa toki tuli, mutta se oli tiedossa. Eilisissä pihatalkoissa toimin makkaramestarina tarjoten hikisille naapureille jauhokyrsää kertoen samalla nokkelia tilannekomiikan helmiäni. Koska pidin tilannekeskusraporttini, voin tehdä loppupäivän mitä huvittaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Tiedättekö pojat sellaset päivät, kun jo sängyssä heräillessänne mietitte päivän asua. Sitten siirrytte vaatekaapille ja arvotte&sovittelette parikymmentä minuuttia erilaisia vaihtoehtoja. Löydätte juuri päivään ja fiilikseen sopivan setin ja onnistumisesta iloisena hehkuen siirrytte kylpyhuoneeseen ehostamaan. Kampaatte hiukset asuun mätsääväksi ja valitsette juuri sen oikean luomivärisävyn. Ja kun kaikki on valmista viimeistä silausta myöten, se tapahtuu; hammastahnaa putoaa rinnuksille. Noooooooooooooo!!
Mulle käy kanssa usein just noin!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lukiessani Travoltan miesseikkailuista voi vain kuvitalle miltä vaimosta tuntuu. Siis tässä tilanteessa mies ja nainen reagoivat kaiketi täysin päinvastaisesti. Jos vaimoni nuolisi mattoja, niin ajatuskulkuni menisi jotenkin, että hitto siinähän olis sauma kolmen kimppaan. Olisiko se toisinpäin sitten kamalin häpäisy ja nöyryytys vaimolleni?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lukiessani Travoltan miesseikkailuista voi vain kuvitalle miltä vaimosta tuntuu. Siis tässä tilanteessa mies ja nainen reagoivat kaiketi täysin päinvastaisesti. Jos vaimoni nuolisi mattoja, niin ajatuskulkuni menisi jotenkin, että hitto siinähän olis sauma kolmen kimppaan. Olisiko se toisinpäin sitten kamalin häpäisy ja nöyryytys vaimolleni?
No tuskin nyt kovin iloinen olisit, jos vaimosi julkisesti pettäisi sinua toisen naisen kanssa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:No tuskin nyt kovin iloinen olisit, jos vaimosi julkisesti pettäisi sinua toisen naisen kanssa?
Karrikoidusti tarkoitin. Ei niitä sukupuolten eroja muuten kannata esiin tuoda.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

:h:

Täällä suunnitellaan pettämistä saman sukupuolen kanssa? :suihku:

Kuulkaas! :kele:

Ravoltalla on rahaa ja scientologian mestaruus sillä kokemuksella voi höylätä peräreikää ihan vapaasti, meistä ei ehkä jukisesti kukaan? :jouden: Toisaalta! :igor:

Koska minulla on pike' on helppo valita niistä puolet mustia, "only black that looks good on me is shirt!"
Pike' paita (poolo eng.) on aivan huippu ja voitto!

Jepet vois keskittyä suorasanaiseen kertovaan tekstiin vain?

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas rankka työnhakuprosessi. Mainitsin haastattelussa yhden taikasanan ja haastattelijat alkoivat kuolaamaan. Maanantaina uuteen paikkaan.

Taidan juoda mustan lonkeron asian kunniaksi tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Minä sain töitä ihan hakematta ja nyt pitäis soittaa sinne ku työvuorolistat sain, että kuulkaas kun en mun taidakaan kannattaa tulla tollasilla työvuorotarjouksilla. Lisäksi oon kuumeessa ja tyttö valvotti viime yönä (2v, ei mitään kolmaspyöräjuttuja) ja muutenki perjantaifiilis vähän hukassa.

Ja sätti, onko täällä enää chattia edes?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti:Olipas rankka työnhakuprosessi. Mainitsin haastattelussa yhden taikasanan ja haastattelijat alkoivat kuolaamaan. Maanantaina uuteen paikkaan.

Taidan juoda mustan lonkeron asian kunniaksi tänään.
"Olen poikamies"

?

Onneksi olkoon uusista hommista. Mikäs on nyt firma?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Konversio"

Firma on sama kuin ennenkin, työpiste vaihtui vakuutuslaitoksesta toiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Raskas työpäivä: Töihin siinä 10.15, johtuen aamun vaatesäädöstä. Juuri ennen parkkihalliin ajoa tulee puhelu, että meneekö sulla vielä kauan, ollaan lähdössä ostamaan kenkiä ystävämyynnistä. Mimmit hallista kyytiin, kenkäkaupoille, sieltä lounaalle ja kohta pitäis aloittaa osastokokous. Siirsin sen tohon nurmikolle, skumppaa on ja mansikoita. Lisää näitä päiviä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Entä se hammastahna? Jätitkö vaan paidan pois? :)
Vaihdoin koko setin tietysti!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mulla on vähän sellaista Bluntly-päivän makua ilmassa. Ajattelin pistäytyä kovalla kiireellä pikalounaalla huonossa työpaikkaruokalassa ennen kokousta. Koska ruoka on siellä huonoa nimenomaan mauttoman ruoan mielessä, lorautin mukaan aimo kasan Tabascoa. Ilmeisesti sitä sitten kuitenkin lorahti käsiinkin, koska kun hieraisin silmistäni pois työn raskaan raatajaa vaivaavaa kestoväsymystä, aiheutin sitten sellaisen aika näyttävän punoitus-kyynelehtimisreaktion silmääni matkalla sinne kokoukseen. Muuten toki niin ilmeinen liikutus omista sanoistani olisi saattanut olla vain kokousväkeä sanomastani lisävakuuttava ilmiö, mutta kun vaikutus oli niin silmiinpistävän (heh) toispuoleinen, näytin epäilemättä vain dorkalta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sinsin »

exPertti kirjoitti:
sinsin kirjoitti:Minä sain töitä ihan hakematta
Tulivat kotiovelle ja pakottivat töihin?
Kaveri kysyi et oisinko kiinnostunut, sanoin et voisin ollaki, sit sen pomo soitti samana päivänä ja menin saman tien haastatteluun. Kerroin kyllä et millaset työajat mulle sopis ja toi on nyt vähän kompromissi, mut ei siltikään vielä riitä mulle. Vähän yli 60 km työmatkaa yhteen suuntaan ja 4-5h työpäivä ei vaan oikein toimi, etenkin kun pakko omalla autolla ajaa ja se kuluttaa yli kympin satasella. Autoa ei kannata ton 2,5kk:n työn takia oikein lähteä vaihtamaan jne. Olis hyvä paikka mut prkl.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Olipas rankka työnhakuprosessi. Mainitsin haastattelussa yhden taikasanan ja haastattelijat alkoivat kuolaamaan. Maanantaina uuteen paikkaan.

Taidan juoda mustan lonkeron asian kunniaksi tänään.
"Olen poikamies"

?
"Nielen"

?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tällä alalla naispomot on sääntö eikä poikkeus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Konversio - pah
Oikea sana taisi olla "panettaa" :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei liiku mielessä muuta kuin seksi ja alkoholi. Toivottavasti ainakin ensimmäistä löytyy kotoa. Pitää lähteä tarkistamaan tilanne.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin