Huuhkajien sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hieno nousu eilen karvaranteita vastaan. Kansallinen itsetunto on taas vankka.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Olkapää otti eilen väriä terassilla. Punaista väriä.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja scarface »

Saikkupäivä. Lepoa ja hyvä kirja. Ja hakis pitkästä aikaa hyvän pitsan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

scarface kirjoitti:Ja hakis pitkästä aikaa hyvän pitsan.
Hae vaikka kaksi! Mulla on mahassa kepapin mentävä aukko. Evin aukesi juuri, joten sinne.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olispa jaffaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

aasi kirjoitti:Olispa jaffaa.
Pennuille jaffaa!

Olispa heila.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pertti, rauhoitu. Kyllä se siitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:onko tämä se ketju, jossa saa sanoa että hyvinkäällä on erityisen älykäs psykopaatti.

En suunnitellut, juupa juu äänenvaimentimet ja maastopuvut. Tunsi pari yms.

Ja systeemi vapauttaa tyypin viiden vuoden kuluessa. Ja tapettu on porukassa ollut suurin vihamies/nainen tms. Halpa on ihmishenki tässä maassa.
Eiköhän tuosta elinkautinen laiteta. Istuu ainakin 12 vuotta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vahvasti veikkaan murhatuomioita. Kävi hakemassa aseet kotoaan, vaihtoi maastopuvun päälle, päivitti FB:a ennen tekoa jne. Eli selvästi oli harkintaa. Murhasta voi tuomita vain elinkautiseen. Tietysti, jos ei ole syyntakeinen, asia on eri.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Vahvasti veikkaan murhatuomioita. Kävi hakemassa aseet kotoaan, vaihtoi maastopuvun päälle, päivitti FB:a ennen tekoa jne. Eli selvästi oli harkintaa. Murhasta voi tuomita vain elinkautiseen. Tietysti, jos ei ole syyntakeinen, asia on eri.
Kyllä se tapolla selviää jos se poliisineito ei kuole. Istuu enintään 6.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

Eikös tuollainen teini saa jotain nuoren rikoksentekijän alennusta, jolloin edes elinkautinen ei ole mahdollinen?

Kuvottaa muuten virheiden pikkupolitrukkien politikointi tämän ympärillä. Kaiken maailman punavihreä sivistyneistö tilittää blogeissaan, kuinka "me olemme kaikki vastuussa tästä" ja "mikä meitä vaivaa". Eli aseetja kaikki paha on kiellettävä ja perustetaan komiteoita varmistamaan ihmistenvälinen rakkaus: vasemmisto ratkaisee kaikki nämä ongelmat. Eikös punavihreillä ole jo nyt enemmistö hallituksessa - nehän ovat kaikki siellä?

Ei minua vaivaa mikään - mitä nyt vihreät poliitikot käyvät hermoon. Enkä takuulla ole missään vastuussa tämänkään ammuskelijan tekemisistä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Yhdyn elcoon siinä mielessä, etten aina oikein tajua näitä vika on yhteiskunnassa/kaikissa/mielenterveyshuollossa/aselaissa/jeesuksessa -syytöksiä. Kyllä se vika on ihan siinä tekijässä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mua taas huvittaa uutisoinnissa taas se, että "vielä ei tiedetä oliko tekijällä mielenterveysongelmia". Ööö, oli sillä. Minä tiedän. On sitten eri asia, onko lekuri tai muu sen todennut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vahvasti veikkaan murhatuomioita. Kävi hakemassa aseet kotoaan, vaihtoi maastopuvun päälle, päivitti FB:a ennen tekoa jne. Eli selvästi oli harkintaa. Murhasta voi tuomita vain elinkautiseen. Tietysti, jos ei ole syyntakeinen, asia on eri.
Kyllä se tapolla selviää jos se poliisineito ei kuole. Istuu enintään 6.
Sinä nyt tietenkin tiedät tämän paljon mua paremmin, mutta eikö tuossa nyt ole selvä suunnitelmallisuus? Siis murha? Lisättäköön edelliseen listaan vielä, että syyllinen kätki vielä yhden aseen maastoon.

Meinaatko, että kokonaisuutena arvioiden ei ollut murha?

Lisään vielä, että kun tuomarit ovat ihmisiä, niin kyllä siinä alkaa puntti tutista, jos meinaa laittaa vain taposta 12 vuotta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Eikös tuollainen teini saa jotain nuoren rikoksentekijän alennusta, jolloin edes elinkautinen ei ole mahdollinen?

Kuvottaa muuten virheiden pikkupolitrukkien politikointi tämän ympärillä. Kaiken maailman punavihreä sivistyneistö tilittää blogeissaan, kuinka "me olemme kaikki vastuussa tästä" ja "mikä meitä vaivaa". Eli aseetja kaikki paha on kiellettävä ja perustetaan komiteoita varmistamaan ihmistenvälinen rakkaus: vasemmisto ratkaisee kaikki nämä ongelmat. Eikös punavihreillä ole jo nyt enemmistö hallituksessa - nehän ovat kaikki siellä?

Ei minua vaivaa mikään - mitä nyt vihreät poliitikot käyvät hermoon. Enkä takuulla ole missään vastuussa tämänkään ammuskelijan tekemisistä.
Sitä vain ihmettelen, että kukaan ei ole ainakaan mun tietääkseni (vielä?) vaatinut tuloveron progression kiristämistä ja pääomatuloveron korottamista tämän takia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä tuo Hyvinkään touhu murhan tunnusmerkitön täyttää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllä tuo Hyvinkään touhu murhan tunnusmerkitön täyttää.
ehdottomasti, mutta ei sitä sellaisena tuomita.

Vastaavassa ennakkotapauksessa itä-suomessa suuttui baarissa haki 1,5 tuntia asetta (oli siis aika pohtia mitä teki). Odotti baarien sulkeutumista ja ampui pihalle. Nuorena tehty tappo, istui 6v.

Jos taas toteavat hulluksi voi olla alle vuodessa hyvinkäällä pilleripurkki kourassa, kuten kankaanpäässä kävi.
Joo-o. Jos tulee 12 vuotta taposta (josta istuu 6), niin lainsaadännössä on virhe. Aika näyttää. Itse veikkaan murhatuomiota.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Visioni on, että nuorena tekijänä tuo 12v on joka tapauksessa katto.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:^ Visioni on, että nuorena tekijänä tuo 12v on joka tapauksessa katto.
Mä mietin kans tätä. Mutta ei kai nuoruus nimikkeeseen vaikuta. Murha mikä murha.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
elco kirjoitti:^ Visioni on, että nuorena tekijänä tuo 12v on joka tapauksessa katto.
Mä mietin kans tätä. Mutta ei kai nuoruus nimikkeeseen vaikuta. Murha mikä murha.
Mun käsittääkseni lainsäädännössä ei ole mitään nuorena henkilönä tehtyä murhaa, vaan murha on murha, josta leivotaan elinkautinen ei sokerileipurin tekemää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
elco kirjoitti:^ Visioni on, että nuorena tekijänä tuo 12v on joka tapauksessa katto.
Mä mietin kans tätä. Mutta ei kai nuoruus nimikkeeseen vaikuta. Murha mikä murha.
Hei, oletko sinä oikeasti poliisi? Mutta et Stadissa vaan ymmärtääkseni Mansessa?

Oletko koskaan joutunut itse kuoleman vaaratilanteeseen, jonka itse tiedät? Käytätkö luotiliivejä? Meneekö hirvikiväärin luoti niistä läpi? Minkä arvelet poliisitytön vamman olevan?

Onnea arvokkaalle työllesi

Toivoo

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

Olen tietokonemies enkä aasinajaja. Rikosnimikkeeseen jne nuoruudella ei pitäisi olla vaikutusta, mutta muistelen parinkymmenen vuoden takaa lukemistani oikeustieteen kirjoista, että nuori tekijä saisi kevennystä, ja että elinkautinen keventyisi johonkin vuosimäärään eikä siten elinkautista enää tuomittaisi.

Mielestäni oikeusjärjestelmä kaipaisi ehdottomasti remonttia sen suhteen, että tuomiot istuttaisiin täysimääräisinä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:Rattoisaa, yksi kuolleista oli juuri lehdessä. Jossakin palstalla puhuivat, että kaikki kuolleet olisivat olleet Hyvinkään lähiuutisissa viikon sisään ennen ampumisia. Liekö totta.

http://img15.imageshack.us/img15/1512/1 ... 707606.jpg

On muuten hukkaan heitettyä hommaa. Hyvä Suomi.
Jotenkin kaivattiin tätä tietoa? Pertti, olet onnistuja!

P.S. Muuta ryssiin siellä ne koristelee hautapaadet ja ristit kuolleen kuvilla.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Kun riitelet natsin kanssa pidä huoli, että hänellä on asiaankuuluva hihamerkki.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Huuhkajien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

siirretään tänne tämä maanantai ketjua masentamasta:
Aika vaisu fiilis työpaikalla tänään. Toinen uhreista oli firmassa kesätöissä, toinenkin tuttu useemmalle täällä. Esimies oli sitten ollut lisäksi siinä paukkeen keskipisteessä, mutta naarmuitta selvinnyt. Toinen työkaveri oli kerennyt kävelemään korttelin päähän kun ammunta alkoi.

Siitä kyllä annettava pisteet firmalle että ovat järjestäneet työpaikkalle keskustelu/kriisiapua.

Ei, kukaan mun läheinen työkaveri ei haavoittunut, mutta on se kurja katsoa kun työkaveri on mieli maassa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin