Lakkiaislauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lakkiaislauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kesäkauden avajaiset. Joo-o, ihan just siltä näyttää, kun ikkunasta katsoo ulos...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lakkiaislauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvivirsi laulettu. Vaikka olen kirkkoon kuulumaton ateisti, ihan kiva laulaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Lakkiaislauantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vaikka olen viimeisen päälle ateisti-satanisti, niin nyt mullakin alkaa keittää jossei suvivirttä voi laulaa kevätjuhlissa kun muutama pakolainen on mukaan livahtanut. Ei sen laulaminen ole ikinä minua loukannut ja jos loukkaa etelän hetelmiä, niin poistukoot he siksi aikaa. Tuskin edes loukkaa, mutta kun ihmiset taas julistavat kansallisen hätätilan jos jonkun alle promillen ihmisistä mieli SAATTAA mutristua. Ihan naurettavaa pelkäämistä ja ylireagointia.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lakkiaislauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nuoremman kummitytön kanssa todistus noudettu. Muilla oli kälysiä vanhempia mukana, jotkut on vaan onnekkaampia :]


Nyt vedän toppahousut jalkaan, pipon päähän, lapaset käteen ja villasukat kumisaappaiden alle, ja lähden perinteisiin kesäkauden avajaisiin. Tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Lakkiaislauantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti: Nyt vedän toppahousut jalkaan, pipon päähän, lapaset käteen ja villasukat kumisaappaiden alle, ja lähden perinteisiin kesäkauden avajaisiin. Tilulii!
Empä ole tarttenut villasukkia tänään saappaissa, mutta jos koko yön meinaat rymytä, niin ehkä sitten.
Alle 5h kesälomaan!!!!1
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lakkiaislauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Osasin vetäistä tumut ulkomuistista, olen melkein ylpeä itsestäni.

Saakohan sitä taänään muuta aikaiseksi kuin saavillisen kahvia valutettua kurkusta alas?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lakkiaislauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Unten mailla klo 13 asti, nyt Juhlavaa tummaa paahtoa ja Ukkopekka salami-juustoa, basmatia ja ratatuillea, kohta kylvämään siementä vakoon, palstalla, sitten uimaan(vesi +13) ja sitten ehkä yhdelle Pikku Lintuun?

Ai niin eilen töistä lähtiessä oli kummaa porukkaa aulassa, kysyin respan neitokaiselta ja kertoi kyseessä olevan..

"Lakkiaisten harjoitus" mitä kummaa? Pitääkö lakin päähän painamista harjoitella Espoossa? Entä muualla?

Siihen muuta kuin, "hyvä että saavat jotain mihin yrjötä vappuna?"

Amishien ei tarvi harjoitella moista? ;)

Nyt on tullut muotiin "Selvä Lakkiainen" taas on otettu mallia Ruotsista..
Ei ollu selvä ei..

Vanha totuus; Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Lakkiaislauantai

Viesti Kirjoittaja scarface »

Duunissa aina klo 19 asti. Vätystää. Jos jaksais lenkille pvän päätteeksi.. Aamuks takas sorvin ääreen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lakkiaislauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onx kaikki panemassa, kännissä, nukkumassa vai kaikkia noita?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Lakkiaislauantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Suvivirsi laulettu. Vaikka olen kirkkoon kuulumaton ateisti, ihan kiva laulaa.
kävin jo päiväkodissa katsomassa miten tätit kiemurrellen lauloivat vain säkeistön sitä, kun paikalla oli pari pakollista alueelle hajasijoitettua huivipäätätiä lapsineen. Vitutti.
Dumis kirjoitti:aikka olen viimeisen päälle ateisti-satanisti, niin nyt mullakin alkaa keittää jossei suvivirttä voi laulaa kevätjuhlissa kun muutama pakolainen on mukaan livahtanut. Ei sen laulaminen ole ikinä minua loukannut ja jos loukkaa etelän hetelmiä, niin poistukoot he siksi aikaa. Tuskin edes loukkaa, mutta kun ihmiset taas julistavat kansallisen hätätilan jos jonkun alle promillen ihmisistä mieli SAATTAA mutristua. Ihan naurettavaa pelkäämistä ja ylireagointia.
Mä en oikein osaa päättää kummat ovat mielestäni hullumpia: ne, jotka vastustavat suvivirren laulattamista kevätjuhlassa vai ne, jotka ottavat kierroksia siitä, jos virsi liberalismin nimissä otetaan pois ohjelmasta. Tai no, osaan mä: kyllä ne ovat nämä kuopion piispat, jotka estävät lastensa osallistumisen kevätjuhlaan koulussa, jossa ohjelmaan ei sisälly suvivirttä koska lehtitietojen mukaan enemmistö oppilaista ei kuulu luterilaiseen kirkkoon. Vaikka suvivirttä voikin hyvin pitää jo ei-uskonnollisena traditiona, joka tarjoaa vieläpä kaivattuja ylisukupolvisia kokemuksia, niin kyllä sen vastustaminenkin (mitä en siis itse tee) liittyy ihan perustellusti länsimaisen sekulaarin liberalismin traditioon. Hullua hermostua asiasta suuntaan tai toiseen, mutta kyllä tää persureaktio on vielä astetta hullumpi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin