Tyhmä torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Surkea olo ja yhä pahenee. Uni ja kuumemittarin paristo lopussa. Plaaah.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taloyhtiö irtisanoi kaikkien parkkipaikkasopimukset ja hallitus "arpoi" ne uudestaan. Yllätys yllätys, en taida olla sitten parkkeeraamassa puolen kilometrin säteelle kämpästäni.

Vitutti niin ettei uni tullut silmään kuin joskus kolmen jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Selvisin vuorokaudesta tyttärieni kanssa, kun vaimo oli Pitbullin konsertissa. Olen taas piirun verran vaffempi. Uusi Lumiani pelittää. Pieni ahdistuksenomainen syntyi sielussani, kun luin juuri meilistäni, että kovan luokan poliitikko tulee kuuntelemaan tilannekeskusraporttiani huomen aamulla, pitäisi kuulemma keksiä jotain kivaa lisähöystöä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pieni ahdistuksenomainen syntyi sielussani, kun luin juuri meilistäni, että kovan luokan poliitikko tulee kuuntelemaan tilannekeskusraporttiani huomen aamulla, pitäisi kuulemma keksiä jotain kivaa lisähöystöä.
Nahkahousut päälle ja ylävartalo öljyttynä, eiköhän se siitä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Level up - päivä. En ollut suunnitellut mitään, eikä ollut kukaan mukaan, mutta niin sitä vissiin on saunaa vuokrattu sattumalta juuri tänään kavereiden toimesta. Oikeasti täysin sattumanvarainen homma, mutta armoitettuna opportunistina tartun tilaisuuteen ja juhlin siellä synttäreitäni.

Jumalauta, tässä alkaa olemaan kohta vissiin ns. miehen iässä, ensivuonna pyörähtää etunumerokin ympäri taas pitkästä aikaa. No, mieleltään edelleen nuori, ja kai ulkoisestikkin kun papereita vähä väliä kysellään edelleen. Ei tosin tulitikkuja ja tai kenoa ostaessa enää :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tajusin just että toimistossa ei ilmanvaihto toimi ja täällä on jäätävän huono ilma. Onneksi on ikkunat.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

aasi kirjoitti:Nahkahousut päälle ja ylävartalo öljyttynä, eiköhän se siitä.
Kävin moikkaamassa ylikomisariota, sanoi, et pistä kovat kaulaan. ....vittu, juuri kun ajattelin aloittaa rennosti fingerporilla 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Eilen sattunutta.

Perävaunun valot ei toimi Hiacen kanssa. --> Pistoke vaihtoon, koska täysin mätä. --> Akku tyhjä, koska valot liian kauan päällä valotestauksessa. ---> Kuskin sivuikkun rikki, koska vittuunnuksissa löin oven liian lujaa kiinni.

Kirsikkana autovitutukseen, mersun ykköskatalysaattori on vissiin oksentanut jonkun irto-osan putkistoon, joka aiheuttaa hermoja repivää räminää ja helinää tyhjäkäynnillä.

Autoilu on kivaa.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Aivan mahtava päivä!
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Kohta särkee päätä kylläkin. Oon tässä vähän työpäivän ohessa kertaillut vanhaa kurssia, jota en aikoinanikaan ymmärtänyt. Fysiikka runoilijoille, olkaa hyvä: http://www.helsinki.fi/~enqvist/runoilijat.html
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Illalla Seurasaaressa gourmet illallisella, ensin Tamminiemessä(saunassa) no katsomassa kuinka Urkki saunoi..
Hyvän oluen päivänä piti sitten vielä kupittaa Kaislassa Ja William Kssa, viisi tuoppia koska maksimi..
Sitten kotiin syömään palvikinkkusalaattia ja nukkumaan..
Päiv :ohyeah: ällä napostelin tarjotun teekkaripannun!

RÖYH!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nukun, syön, tanssin, venyttelen. Sama rytmi jatkuu vielä pari viikkoa. Body&mind likes :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Vielä huominen töitä ja sitten lomille :pliis: . Ensimmäinen pysähdyspaikka legoland :ohyeah:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

musta muumio kirjoitti:Kohta särkee päätä kylläkin. Oon tässä vähän työpäivän ohessa kertaillut vanhaa kurssia, jota en aikoinanikaan ymmärtänyt. Fysiikka runoilijoille, olkaa hyvä: http://www.helsinki.fi/~enqvist/runoilijat.html
Vaikuttaa kiinnostavalta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Hei Ylermi, eilisessä ketjussa sulle kysymys! Siis jos voit vastata siihen. Jos ei ni ok.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

saira kirjoitti:Jos ei ni ok.
Sori, en ollut huomannut. En kyllä voi vastata tuohon, etten riko määräyksiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ok, ymmärrän kyllä. Niin mä itse asiassa vähän arvelinkin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jep jep. Taisin nähdä tutunoloisen kaverin vetämässä lakanajumppaa pommarissa ennen meidän reikäpalloilua.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyhmä torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tästä päivästä tuli taas niin pitkäksi aikaa hyvä mieli! Puhuin aiemmin eräästä viinikarahvista, jota en antanut miehen ostaa mulle, vaikka niin ihailin karahvia. Sen sijaan mies osti mulle Jalokivigalleriasta puolijalokivestä tehdyn kirahvin, mun Viinikirahvin. Tää asiakas oli käynyt ostaan sen viinikarahvin mulle lahjaksi... :h: Antoi sen vielä sen jälkeen kun oli maksanut kyntensä, etten kuulemma jättäisi ottamatta rahoja kynsistä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin