Pitkäveto Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Jalkapallon EM-2012 neljä finalistijoukkoetta?

Äänestys päättyi 11.06.2012 0:40

Espanja
2
15%
Saksa
2
15%
Hollanti
3
23%
Englanti
0
Ei ääniä
Ranska
1
8%
Italia
1
8%
Venäjä
1
8%
Puola
0
Ei ääniä
Kreikka
0
Ei ääniä
Tanska
0
Ei ääniä
Ruotsi
0
Ei ääniä
Tsekki
0
Ei ääniä
Ukraina
0
Ei ääniä
Kroatia
0
Ei ääniä
Portugali
0
Ei ääniä
Irlanti
0
Ei ääniä
vaihtoehto urpiainen (boikotoin kisoja järjestäjämaiden ihmisoikeustilanteen tai rasismin takia)
3
23%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alkaa EM-kisat jalkapallossa, niihin Suomella ei ole asiaa jos ole apua tulossa maahanmuuttajasukupolvesta?
Ruotsilla on Slaatan, tanskalaiset ovat menestyneet juuttiraivolla ja Norjakin melkein livahti kisoihin, mutta missä Suomen jalkapallojoukkoe? Eihän tämä kaikkia kiinosta, minuakin vedon kautta, olen yhdessä vetoporukassa mukana, en kyllä usko menestyväni mutta onhan kiva pelata, tulee enemmän mielenkiintoa kisoihin, joita voi katsella ylen akanavilta eikä tarvi maksaa persettään kipeäksi kanava anaalille.. :mrgreen:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Firman kesäjuhlat olisi sitten vuorossa illemmalla. Josko hiukan vinkkua pikkurilli pystyssä jotain etovia kakkendaaleja mussuttaen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Meilläkin on firman kesäjuhlat tänään! Mun ekat! Insinöörejä & ilmasta viinaa! Mun lempparia!
masa

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Meilläkin on kesäjuhlat tänään. En mene, koska ei kiinnostä pönöttää pukumiesten kanssa klassista kuunnellen skumppalasi kädessä ja tuulihattu toisessa.

Firma ei todellakaan osaa järjestää bileitä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En mä valinnut aamulla kuin suoran paidan, vaikka päällystöllä on kovat. Raporttini on sopivat lyhyt, jotta ehtisin kunnolla mogailla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Olen hämmentynyt vaihtoehdosta urpiainen. Mä en ole oikein boikotointihenkinen ajattelultani. Pikemminkin olen sitä mieltä, että on kovin tyypillinen esimerkiksi amerikkalaisen uskonnollisen oikeiston tai menneiden vuosikymmenten ortodoksivasemmiston ideologisen omahyväisyyden merkki, että ongelmatapauksia boikotoidaan eikä pyritä saamaan mukaan keskusteluun ja arvoyhteisöön. Mä olen enemmän sillan rakentamisen kuin muurin pystyttämisen kannalla näissä asioissa. Toki täytyy sanoa, että boikotti voi olla perusteltu silloin, kun ongelmatapaus on jo otettu keskusteluun ja yhteisöön mukaan, ja sen rikkomuksia katsotaan nimenomaan tästä syystä läpi sormien. Taannoiset Ranskan ydinkoeboikotit tai vaikkapa Israelin miehittämien alueiden tuotteiden boikotit voivat tätä kautta olla perusteltuja, vaikka toki hankalia nekin.

Myönnettäköön, että olen paneutunut Puolan ja Ukrainan problematiikkaan sen verran vähän, että en ole täysin kärryillä siitä, pönkittävätkö kisat ongelmia vai purkavatko ne niitä, eli sinänsä mulla ei ole kovin varmaa kantaa siitä, onko boikotti perusteltu reaktio vai ei. Itse en tunne mitään mielenkiintoa matkustaa paikan päälle tällaisiin kekkereihin, pidenttiinpä ne missä tahansa, eli sikäli boikotointikysymys ei ole minulle ajankohtainen, mutta televisiosta ajattelin kyllä kisolla innolla seurata.

Olen sen verran tylsä, että oma veikkauskeni kärkinelikoksi on ilmeinen Saksa, Hollanti, Espanja, Ranska. Yllätyksiä varmaan kyllä tulee, mutta koska ne ovat nimenomaan yllätyksiä, on etukäteen perustellumpaa veikata tätä komboa kuin mitä muuta tahansa kärkinelikkoa. Sen sijaan kysymyksessä siitä, onko todennäköisempää että tämä kärkinelikko toteutuu kuin joku muu kärkinelikko, olen taipuvainen valitsemaan jälkimmäisen. En vain tiedä mikä maayhdistelmä se on.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä olisin mieluusti mennyt illan juhliin, mutta kuume ja kurkkukipu estävät ilakoinnin. Todennäköisesti huomennakin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nykyinen firma näyttää oppineen kuinka juhlia järjestetään. Niille, joita ei pukupelleily kiinnosta, on merenrantasauna ja kaljaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Käyttöönottotarkastus 21.6.2012.

Ai mitkä vapaaillat/päivät ennen sitä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onhan nuo makaronimaan luigit vähentäneet itkemistä jos tuulenpuuska iskee tai mato puree taklatessa, mutta siltikin kuuluvat itkupallon eliittiin Espanian ja Portugalin kanssa. Ei kykene kannattamaan moisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Ei ole muuta kuin Italia tässä lajissa.
Never. Hollanti.
masa

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Juu alisuorittajista puheenollen. :)

Katselen mielummin alisuorittamista kuin joutsenlampea.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Olisihan nuo kesäjuhlat joo. Mutta voinee säästyä pahoinpitely- taikka solvaussyytteiltä kun jää kotiin..
Höh. Tietekin juot niin paljon ilmaista viinaa kuin ehdit ja vedät pomoa turpaan ja haukut koko paskan firman!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Upee fiilis! Tänään pitäisi olla valmiina eräs esitys, jonka pidän tanskalaisen kollegan kanssa. a) puolet presentaatioon tarvittavasta materiaalista on lähetetty tanskattarelle b) tanskatar ei ole vastannut yli viikkoon meileihinsä c) materiaalin tanskattarelle toimittanut britti on lomalla, joten en voi pyytää materiaalia häneltä d) ruotsalainen kollega siirsi aiheeseen liittyvät conference callin ystävänsä häiden takia ajankohtaan, joka ei mitenkään sovi meikäläisen aikatauluun.
Joskus tää kansainvälisyys on v*tunmoinen rasite.

Niin, ja itsehän siis olen kuumeessa kotona, mutta kukapa sitä nyt töistä laistaisi...
Viimeksi muokannut Vesper, 08.06.2012 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti:Olen sen verran tylsä, että oma veikkauskeni kärkinelikoksi on ilmeinen Saksa, Hollanti, Espanja, Ranska.
Puuttumatta sen enempää siihen miksi politiikka ja urheilu sotketaan jouhevasti toisiinsa, niin veikkaan että Saksa ei voita vittu mitään. Sebastian Sikatiikeri on niin maansa myynyt mies viimeisten rankkareiden jälkeen, että pelaisi mielummin vaikka suomen maajoukkueessa. Niin kuin Alexander String. Pössytelyn naapureilta kieltäneet wannabe jamaikalaiset korjaa potin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Diddley Bow kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Olen sen verran tylsä, että oma veikkauskeni kärkinelikoksi on ilmeinen Saksa, Hollanti, Espanja, Ranska.
Puuttumatta sen enempää siihen miksi politiikka ja urheilu sotketaan jouhevasti toisiinsa, niin veikkaan että Saksa ei voita vittu mitään. Sebastian Sikatiikeri on niin maansa myynyt mies viimeisten rankkareiden jälkeen, että pelaisi mielummin vaikka suomen maajoukkueessa. Niin kuin Alexander String. Pössytelyn naapureilta kieltäneet wannabe jamaikalaiset korjaa potin.
Toivon, että olet oikeassa, mutta Saksan ryhmä näyttää minusta sellaiselta, että Schwschwschweinstststeigerin voi tosiaan lähettää vaikka Suomeen ilman, että meno siitä paljon hidastuu. Itse asiassa näkisinkin ihan mielelläni vaikka Kroosin keskikentän pohjalla, tai vaikka Götzen vähän ylempänä vaikka yhdessä Özilin kanssa. Ei Saksan menestys ainakana komeista nimistä jää kiinni!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Odotan kyllä saksa-hollanti peliä. Kiitos arpojat.
Ja vielä uudestaan finaalissa!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meilläkin on kesäjuhlat tänään. Tekisi mieli vetää perseet olalle ja huudella keskisormi pystyssä CEO:n puheen aikana että vaaak juuu [CEOn nimi]. Mutta en taida :D

Minun piti laittaa kekkereihin sortsit tai hame mutta sääressä on hampaanjäljet ja koira on tällä hetkellä paaria. Suosioon pääsee takaisin kun alkaa kuunnella ruokkijaa kun hän huutaa että SEIS.

Laitan sit vihertävänkukertavan puseron ja farkut jalkaan juhliin kun dresscode oli "summerish and casual".

Kaksi kuukautta kadoksissa olleet 6 vuosilomapäivää eli minun kevään talviloma on löytyneet! Mahtavaa!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olette räikeästi laiminlyöneet mun EM-ketjua. Noloa kannaltani, että niban vp-ketjun kerää enemmän futisläppää kuin mun :twisted:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Futisvedossa pistän lanttini kisojen keskeyttämiselle kusipääjengintakia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti:että meno siitä paljon hidastuu.
En tiedä itkeäkö vai nauraa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pitkäveto Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olette räikeästi laiminlyöneet mun EM-ketjua. Noloa kannaltani, että niban vp-ketjun kerää enemmän futisläppää kuin mun :twisted:
Kun sä oot tollanen apukersantti, adjutantti vai mikä nyt olikaan niin pitää olla se clue..
Onneksi sulla :!: on kolme viikkoa ja kolmekymmentä ottelua aikaa toipua tästä..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin