Sunnuntai 10.6.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Sunnuntai 10.6.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hiljaista on... :stfu: :draama: :2cents: :hood: :muu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sunnuntai 10.6.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Huomenna Kyprokselle! :ohyeah:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sunnuntai 10.6.

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Yle kakkosella on luokattoman paska kuva. Onneksi tajusi vaihtaa Yle HD:lle. Äkisti ne kaikki kanavat HD:ksi, tattis.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai 10.6.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Meillä vietettiin tänään 3-v synttäreitä. Vastoin kaikkia odotuksia kaikki tarjoiluni onnistuivat...
Meillä oli kans. Naapurikaverisyndet, joissa kolme nuorempaa lasta vanhempineen kylässä. Ohjelma oli lahjojen jakaminen, syöminen ja onginta. Vajaa kaksi tuntia viihtyivät. Kivaa oli kaikilla. Kerros tarkemmin teidän juhlista!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai 10.6.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

:sir: Meillä oli la mun vanhemmat ja ens la mennään vaimon vanhemmille, jonne tulee vähän muitakin sukulaiisia. Eilen siis oli nää naapurin mukulat. Päikkykavereita ei kutsuttu, vaihtavat just ryhmää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin