Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kenet noraan?

1108
4
19%
Joku muu, kuka?
8
38%
Tuulenpuiska (Eli EVVK)
9
43%
 
Ääniä yhteensä: 21

1108

Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Alkoi kiinnostaa, mikä helevetin hinku joillakin on olla huomioimatta tiettyjä postaajia?
Vittu jos ei kiinnosta niin SKROLLATKAA pois se viesti. Vitunko väliä, pässit.

Ei tämä nyt mikään vitun chatti ole, joten voi jättää lukematta ja tuijottaa avatarta ainoastaan.
Itsehän sen tiedän että juttuni ei kiinnosta itse peräreikääkään, mutta kuka muu täällä nyt halutaan norata????

Kertokaa kusipäät!
Viimeksi muokannut 1108, 13.11.2005 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nypari

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ennen aiheeseen liittyvää viestiä täällä Kityssä ei ollut tullut mieleenikään norata jotakuta. Sitten mietin hetken ja totesin, etten siltikään noraisi ketään. Eli antini ketjuun oli täysi susi.
Gina

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Koska en luota siihen että en provoonnu, enkä kuitenkaan halua haaskata aikaani tappelemiseen niin noraan ne (sen) joiden kirjoitukset provoavat.
Mä haluun vain pusnussia :h:
tuulenpuiska

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Pöh, mä luulin et tää olis ollut joku kallup, jossa olisi voinut ruksia 1108:n.
RolloTomasi

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Minusta RolloTomasin viestit pitaisi norata.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 14.11.2005 3:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tuulenpuiska kirjoitti:Pöh, mä luulin et tää olis ollut joku kallup, jossa olisi voinut ruksia 1108:n.
Notta ruksi sitten, runkku!
tuulenpuiska

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

1108 kirjoitti: Notta ruksi sitten, runkku!
Tottakai ruNkkaan, mokoma ruksi!
MarthaFocker

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Jessus, mikä pjönttö.
1108

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rautavittu kirjoitti:Jessus, mikä pjönttö.
Ristus, mikä lehemä.
slam

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti:Jessus, mikä pjönttö.
Ristus, mikä lehemä.
http://koti.welho.com/klehtio/pentagonFi.swf
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä tunnustan pari kirjoittajaa noranneeni ja olen ylpeä ja tyytyväinen asiasta. Täällä nyt vaan on pari sellaista kirjoittajaa joiden anti on käytetyn vessapaperin luokkaa, joten miksi minun olisi pakko niitä viestejä ketjuissa katsella, mun noratakin voi. Jotain lopputuloksesta ja näiden kirjoittajien annista palstalle kertoo sekin, että yksikään ketju ei ole mennyt pilalle tai ketjusta jäänyt puuttumaan mitään ilman näitä viestejä. Toinen on totaalinen tyhjäpää, joka ei osaa kirjoittaa muutamaa sanaa enempää ja toinen ärsyttää suunnattomasti äärimmäisen minun mielestä typerillä viesteillään.
ninnithequeen

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Äänestin Tuulenpuiskaa, mutta en siis häntä ignoratakseni vaan EVVK. En ignooraisi ketään. He jotka ovat tälle jalolle (?) tielle lähteneet, pitäköön päätöksensä, sama se skrollaako viestit vai pistääkö piiloon.
tonttu8

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Ei ketään.
killkill

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tuo Firefoxin noraus-lisäpalikka on ihan kätevä. Rastit taitaa olla kolmen, neljän hahmon päällä.
Yönmustaritari

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

killkill kirjoitti:Tuo Firefoxin noraus-lisäpalikka on ihan kätevä. Rastit taitaa olla kolmen, neljän hahmon päällä.
No on siinä meillä valvoja.

Edit: Oma napa paras napa. Mä noraan kaikki. En lue edes omia kirjoituksia, mikä osittain selittää ne väärät ja/tai puuttuvat kirjaimet lauseissa.
1108

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Yönmustaritari kirjoitti:Oma napa paras napa. Mä noraan kaikki. En lue edes omia kirjoituksia, mikä osittain selittää ne väärät ja/tai puuttuvat kirjaimet lauseissa.
Tähän kompuroitten kuin känninen kusipää. (paitsi että en ole kännissä)

Ja kun ylläpitö alkaa ilmoitteleen että noraa osan viesteistä niin missä mennään metsään?
1108

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TP ollaan muuten tasoissa...
tuulenpuiska

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

1108 kirjoitti:TP ollaan muuten tasoissa...
Kyllä se vielä tästä! Häviät! Voitto on varmistettu lahjonnalla ja elektronisella manipuloinnilla! Bwhahahaha!!
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja mozart »

Miksipä jättämään viestejä väliin? Olen uusi tulokas ja ignoraan lähinnä typerät ja itseä kiinnostamattomat aiheet riippumatta siitä, kuka on aiheen alle kirjoittanut.
Enthu

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Vastasin EVVK ... en kyllä tupua noin henkilönä norais ...
Turbohaltija

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

killkill kirjoitti:Tuo Firefoxin noraus-lisäpalikka on ihan kätevä. Rastit taitaa olla kolmen, neljän hahmon päällä.
Okei, mistä kohtaa sen löytää? Firefox on mullakin käytössä, mutta en löydä mitään noraustoimintoa? Kiinnostaisi tietää, vaikka mitään norausta sinäänsä en koe tarpeelliseksi. Jaksan lukea vain muutamia viestejä sporadisesti sieltä täältä ja kaikki vähänkään pidemmät sepustukset hyppään vain yli, jos aihe ei satu olemaan jotenkin erityisen kiehtova.

Toinen mikä kiinnostaa on tuo että miten voi olla "piilotettu käyttäjä" silloin kun on rekisteröityneenä tänne?

Jos nyt joku viitsisi vastata näihin, olisin kovin ilahtunut.
Geetzu

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Turbohaltija kirjoitti:Toinen mikä kiinnostaa on tuo että miten voi olla "piilotettu käyttäjä" silloin kun on rekisteröityneenä tänne?
Käyttäjätiedoista voi pallottaa itsensä piiloon. Itse olen piilossa nyt kun automaattikirjautuminen käytössä ja kity siis auki koko-vitun-ajan. Ylipidon pilkan kestän.
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja Gingston »

Voisin sinut 1108 ehkä ingnoroida, mutta en vain osaa jättää vastaamatta kun ärsyyntymis kynnys ylittyy. Ilmeisesti tuo Slam osaa sittenkin käyttäytyä, vaikka ekan kerran kun törmäsin häneen niin vaikutti todella rasittavalta tyypiltä.

Minusta tällä foorumilla tuntuu että meno olisi typerää valittamista, mutta täällä ainakin voi sitten sanoa samalla mitalla takaisin, se tosin huolestuttaa että suomessa on oikeasti näinkin typerää väkeä kuin täällä, mutta suurella sydämmellä senkin kestää.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:Käyttäjätiedoista voi pallottaa itsensä piiloon. Itse olen piilossa nyt kun automaattikirjautuminen käytössä ja kity siis auki koko-vitun-ajan. Ylipidon pilkan kestän.
Eipä tuo nimi taida silti näkyä kuin viiden minuutin ajan alkaen viimeisestä sivulatauksesta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: Kenet nyt pitäisi IGNORATA!!!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

aasi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Käyttäjätiedoista voi pallottaa itsensä piiloon. Itse olen piilossa nyt kun automaattikirjautuminen käytössä ja kity siis auki koko-vitun-ajan. Ylipidon pilkan kestän.
Eipä tuo nimi taida silti näkyä kuin viiden minuutin ajan alkaen viimeisestä sivulatauksesta.
Aah. Ok. Jemmailen silti. Sitä fani-pm:ien määrää kun ei ihan kokoajan kestä...
Vastaa Viestiin