Taas mä joudun bygäämään tiistai-ketjun

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Taas mä joudun bygäämään tiistai-ketjun

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pelipäivä on juhlapäivä eli ehtoolla herkillä jaloilla veralle. Kaunis huomen kaikille!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Taas mä joudun bygäämään tiistai-ketjun

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeesas mikä romahtaminen tuli Käpälämäkeen muuton jälkeen. Perjantaina siis kannettiin kamat sisään ja sitten menikin kolme päivää tissutellessa ja nukkuessa. Vasta eilen sain jatkettua hommia laittamalla keittiön sokkelit, flikan huoneen jalkalistat ja muutaman ovet karmilistat paikoilleen. Ei vaan meinaa nyt irrota millään virtaa homman jatkamiseen. Pakko yrittää puristaa seuraava kuukausi, niin homma olisi valmis sisätöiden osalta.

Huoh.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Taas mä joudun bygäämään tiistai-ketjun

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, mies viety jatkaan mopon laittoa. Saa nähdä kuin sujuu, eilen soittelivat kaverin puolison kanssa kyydeistä, ni puoliso kertoi kaverin halunneen siirtää mopoa ja testata lähteekö liikkeelle kuin. "Vähän outoa rohinaa se piti ja liekit tuli putkista, ei kai sen noin pitäis käydä?" Juu, ei pitäis, mies oli ehtiny jo purkaa sitä mopoa hiukan valmiiksi, ku joitain palikoita pitää vielä lisäillä. Kauhulla mies meni katsoon mitä vai mitään menny taas rikki... Onneksi mä oon vajaan sadan kilsan päässä ni en kuule sitä huutoa mikä tulee jos tuli taas jotain laitettavaa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Taas mä joudun bygäämään tiistai-ketjun

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Parturiin ja ostaan uusi kauluspaita. Kesän ekat häät oven takana.

Että silleen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin