Hola hola buenos tardes maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Hola hola buenos tardes maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

On ne vaan maailman parhaita. Taidetta koteihin. Huomenta!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hola hola buenos tardes maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

TPK!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Hola hola buenos tardes maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Eka lomapäivä! Koirien kanssa pidempi lenkki heti aamusta, rauhassa aamukahvia ja kohta pilates-tunnille.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hola hola buenos tardes maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:TPK!
Mites loma meni? Tuliko tissuteltua, muistitko urheilla?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hola hola buenos tardes maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:TPK!
Tuliko tissuteltua, muistitko urheilla?
Ei ja en.

Kyproksella otin joka ilta vähän, kotimaassa vain perjantaisin (paitsi junannuksena pe ja la).
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hola hola buenos tardes maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Unohtui muuten mainita perjantain futispelini kohokohdat. Nimittäin paikanpäälle Urjalan keskuskentällä oli ahtautunut muutamia kymminiä innokkaita seuraamaan alasarjamiekkailua. Oli tarjoilua ja kenttäkuuluttaja esitteli pelaajat jämptisti. Viimeisteltyäni ottelun lopussa kliinisesti suoraan syötöstä takanurkkaan kavennusmaalin kuuluttaja kuulutti MINUN numeroni ja nimeni oikein raikkaan oloisesti. Se taisi olla se minun 15 minuuttiani julkisuuden valokeilassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hola hola buenos tardes maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Unohtui muuten mainita perjantain futispelini kohokohdat. Nimittäin paikanpäälle Urjalan keskuskentällä oli ahtautunut muutamia kymminiä innokkaita seuraamaan alasarjamiekkailua. Oli tarjoilua ja kenttäkuuluttaja esitteli pelaajat jämptisti. Viimeisteltyäni ottelun lopussa kliinisesti suoraan syötöstä takanurkkaan kavennusmaalin kuuluttaja kuulutti MINUN numeroni ja nimeni oikein raikkaan oloisesti. Se taisi olla se minun 15 minuuttiani julkisuuden valokeilassa.
:ohyeah:

Pääsitkö kirjoittelemaan nimmareita ihailijoiden tisseihin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hola hola buenos tardes maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Pääsitkö kirjoittelemaan nimmareita ihailijoiden tisseihin?
Herrasmies ei kerro 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hola hola buenos tardes maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mä pääsin telkkariin Performing Arts SM:ssä, just eilen katoin! En ihan lavalle mut melkein - pönötän tosi hienosti ekassa rivissä tuulipuvussani!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hola hola buenos tardes maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pentele kun kämppä ei siivoonnu heilauttamalla taikaheppiä. Ei jaksaisi nousta koneen ja kahvinkeittimen äärestä näin ensimmäisenä virallisena lomapäivänä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Hola hola buenos tardes maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kun sain muutama kuukausi takaperin appivaarilta 10 kilon serranon kinkun lahjaksi, ajattelin että se on hullu. Nyt muutama kuukausi myöhemmin kun kinkkua on syöty pari kuukautta ja kun siitä joka ilta vetää slaissia olen sitä mieltä että appivaari on perkele nero. Ei ole olemassa komeampaa juttua keittiössä kuin telineessä oleva kinkku. Kaiken lisäksi se on ihan järjettömän hyvää ja vakuumipakatut kauppatuotteet on ihan pilipalikamaa tohon verrattuna.

Kuva
Vastaa Viestiin