PerttiPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ja minä odottelen Uusimaa lehteä saapuvaksi. Se on nyt viikon myöhässä huolimatta kahdesta soitosta lehden jakeluun ja yhdestä soitosta Itellalle.

Kumma kyllä kaikki laskun pirulaiset osaavat perille.


Soneran valokuitua olen odotellut marraskuusta saakka, eikä senkään toimittamisesta tule lasta ei paskaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Pääsin Ruisrock-lipustani eroon kaksi sekuntia sen jälkeen kun ilmoitin, että mulla on ylimääräinen sellainen :D

Lipun noutaja saapuu ihan näillä hetkillä. Näppärää.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

exPertti kirjoitti:
forever alone?
Näin mulle tuossa juhannuksen tienoilla sanottiin. Siis että tulen viettämään loppuelämäni yksin, niin että ollaan ny sitten :P
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Miks täällä Suomessa on aina näin kuuma??

http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Espoo

Tänään otan muutaman pilsnerin. Hu kyllä sorvauspäivä, eli ollaan kohtuullisia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Ei edes. Yksi "ystävä", jolla on muutenkin aika jännittäviä mielipiteitä vähän jokaisen tavasta olla ja elää.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:^Ei edes. Yksi "ystävä", jolla on muutenkin aika jännittäviä mielipiteitä vähän jokaisen tavasta olla ja elää.
Epäystävälliseltähän tuo kuulostaa, tietty äänentapa ja sävy vaikuttaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:^Ei edes. Yksi "ystävä", jolla on muutenkin aika jännittäviä mielipiteitä vähän jokaisen tavasta olla ja elää.
lapseton lastenhoitoekspertti vai sinkku parisuhdeguru? :)
Oli kumpi tahansa, niin kitinäainesta!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9421
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Miks täällä Suomessa on aina näin kuuma??
Ku oliski. Tälläkin viikolla on joutunut istuskelemaan auringossa, kun varjossa on liian viileää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

exPertti kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:^Ei edes. Yksi "ystävä", jolla on muutenkin aika jännittäviä mielipiteitä vähän jokaisen tavasta olla ja elää.
lapseton lastenhoitoekspertti vai sinkku parisuhdeguru? :)
:D
Enemmän ensimmäistä.
Menestyvän, ulkomaalaisen miehen kanssa naimisiin mennyt ammattikoulun kesken jättänyt tyyppi. Lapseton, asuu suurimman osan vuodesta Belgiassa. Nousukas ja pyrkyri siis :P

Tää samainen tyyppi tuossa joulun alla ihmetteli mm. miksi en laita lastani johonkin laitokseen kun "se on tollanen vammainen" ja kieltäytyi lähtemästä kahville jos mulla on lapsi mukana. En oo varma kerroinko mä täällä vai toisaalla tästä asiasta.

Melko suoraan oon tuolle sanonut, että ei tartte tulla esittämään mielipiteitään mulle (aika moni muukin kaveri on sanonut sille samaa) mutta ei vaan mene jakeluun.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^Kuulostaa niin hienolta ihmiseltä, että olen surun murtama että olemme menettäneet tällaisen moniosaajahelmen Belgian iloksi. Onneksi Belgia on täynnä hoidettavia parisuhteita ja lapsia näille tosiexperteille, niin ei mene kyvyt täysin hukkaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:Tää samainen tyyppi tuossa joulun alla ihmetteli mm. miksi en laita lastani johonkin laitokseen kun "se on tollanen vammainen" ja kieltäytyi lähtemästä kahville jos mulla on lapsi mukana. En oo varma kerroinko mä täällä vai toisaalla tästä asiasta.
.
:shock:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

NuoriDaavid kirjoitti:
:shock:
Aivan.
Tuohon möläytykseen saakka pidin tyyppiä enimmäkseen viihdyttävänä vaikkakin aika rasittavana - "slightly amusing, mostly painful". Enää en pysty.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti: Mitähän sanoisin jos joku neuvoisi minua lasteni kanssa noin... Hmm...
Käyttäisin sanatonta viestintää?
Musta tuntuu että yks erittäin hyvä tapa vastata tämmösiin lausuntoihin ois nauraa katketakseen vedet silmissä lattialla kippurassa. Sekin on sanatonta viestintää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Hyvä ystävä muuttaa kauas. Haikeaa, vaikka viime vuodet olemmekin pitäneet yhteyttä lähinnä höpöttämällä puhelimessa omien kiireideni takia.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tänään Roomaan. Luvattu meleko lämmintä. Toivotaan, että hotlan ilmastointi pelaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tänään loma. Lomamieli alkoi tulla lämmön myötä, mutta ensi viikko ei näytä kovin hääviltä. Sniff.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elämä on niin mahtavaa! Ja jännää! Ja oon niin sekaisin! Wuhuu!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tervehdys kaikille! Pakko taipua... supabored ja vielä kolme viikkoa loman odottelua edessä. Vaikka ei täälläkään taida kamalasti äksöniä olla näin kesäaikaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla tulee kans aina silloin mieleen kun hommat loppuu ja on kesävilli! Ja sitten täällä ei tapahu mitään! Aargh! Onneksi tänään työpaikan kesäjuhlat ja taidan huomenna jatkaa suoraan viihteelle kavereiden kans :) Jos se vähän tasoittelis tätä sekopäistä fiilistä *silmät pyörii päässä ja sukat jalassa hymiö*
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mäkin toivoisin tuollaista sekopäistä fiilistä tän apaattisuuden sijaan. Mulla ei oo ees perjantai- vaan torstaiolo. Wtf?! Ehkä viikonloppuna saa vähän akkuja ladattua.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

en suosittele :D Tätä on kestäny yli viikon, on vaikee tehä töitäkin ko on aivot ja kroppa niin ylikierroksilla ettei meinaa perässä pysyä... Mietin vaan kaikkia upeita miehiä ja vaihtoehtoisia todellisuuksia ja mitä vielä! Oma mies kotona on kohta hätää kärsimässä jos tää maaninen vaihde ei kohta tasotu :mrgreen:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

KAikki on kuullut mun hienon radonesiintymän? Ei vielä, no älkää kiinostukokaan.. :paavi:
Haistattelu on aina haistattelu..

Polkaisin K--volaan aamusella ja istuin sairaalan odotuksessa 4 tuntia, en ole raskaana vaikka paino onkin noussut..
Elämän suurimpia iloja on syäminen ja varsinkin hyvinsyöminen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Miten mä voin olla näin väsy, vaikka duunissa on haudanhiljaista? Perjantain kunniaksi pari lasia viiniä ja nukkumaan. Jaksaa sitten huomenna koheltaa (tai ainakin päiväkahvitella tai jotain) :mrgreen:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuska ja sen jälkeen mökkeilyä muutama päivä imi mehut miehestä, uni hiipii lähistöllä ison lekan kera.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: PerttiPerjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Takana 14h rupeama suosikkikesätyötäni lastensuojelua parhaimmillaan. Eka kertaa oikeesti pelotti pyöräillä kotiin. Voisin ehkä harkita vielä sitä supermallin uraa. Pitäis mennä nukkumaan, mutta tiedän että päivän asiat surraa päässä vielä monta tuntia. Tein drinksin neljä vuotta vanhasta piparminttulikööristä ja pari-kolme viikkoa sitten avatusta omppuvissystä. Fairynvihreää, gourmet!11

Joku aivoton komedia nyt, kiitos.

edit: Freedomland oiskin just sopivan piristävä. Ei siis olis.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin