Takaisinpaluu Tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään olen illan suussa takaisin ensin vähän unta kupoliin ja sitten päivän askareisiin ja sitten pöristellään kotios..

Huomenna verinäytettä antamaan, osviittaa pääseekö Berliinissä ollenkaanmuuhun kuin Radecastin makuun?

Elämä on täynnä ylläreitä!

Sit tohon 20vuotiaisiin sen verran etä pakko antaa heille kylmää kun ei jaksa eikä pysty kuin platoniseen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Unelmien toimistohommissa!
Eli EKA TPK!

Eilinen meni perustuotannossa, tänään sit raportteja yms... Mut ekana tietty vaihdetaan kuulumiset ja syödään ruisleipä ja juodaan kaffit.
Laskin just kalenterista että oon pitänyt tän vuoden puolella jo yli 7 viikkoa vapaita, hups.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

TOKA TPK!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Achtung!

Vakiolounasmestan ruokalista ei aukea, julistakee hätätilanne! Mistä tästä tietää minne menee syömään...
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Löynaslista ajettu, seura hommattu ja ajankohtakin selvitetty. Vielä pitäs tunti töhistellä jotain että pääsee zafkaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hyvin laiskottaa. Kahvimasiinankin lataaminen tuntuu aivan liian ylivoimaiselta tehtävältä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kinku-Salama_kiusaus ajettu lärviin. Kalorit kohillaan. Tajusin salaattia achmiessani että feta/saladjuusto on nykyisellään lähes korvaamaton osa hyvää ruokailua.

Safkikselta tultuamme ichmettelimme uudestaan näitä uusia mopoautoja joihin joku oli investoinut pölyä:
Kuva

Ikkunat näyttivät vielä puuttuvan, lasken sen pieneksi kauneusvirheeksi.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onko Pertti laittanut irtisanomisrahat haisemaan?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sisällä on kuumaa ja kosteaa niin mitä tekee B-mies? Nappaa napin, joka lisää hikoilua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Dumiz kirjoitti:Tajusin salaattia achmiessani että feta/saladjuusto on nykyisellään lähes korvaamaton osa hyvää ruokailua.
Allekirjoitan. Itse olen tosin vielä pahemmin koukuttunut halloumijuustoon tälle kesää.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ En ymmärrä. Syön kuitenkin aika perkeleesti salaatteja ja haluan ne ehdottomosti raikkaina, en pilattuna tunkkaisella fetalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Georgina kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Tajusin salaattia achmiessani että feta/saladjuusto on nykyisellään lähes korvaamaton osa hyvää ruokailua.
Allekirjoitan. Itse olen tosin vielä pahemmin koukuttunut halloumijuustoon tälle kesää.
Halloumi on ihan viime&tän kesän judanssi, eli uus tuttavuus eikä ole pahemmin päässyt vielä makuhermoa purasemaan. Epäilen että tarviin jonkun expärtin tekemään sen mulle optimaalisesti kun kukaan ei tunnu osaavan sitä täydellisesti tehä, tai sitten mua ei vaan nappaa just se.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

paistan siitä salaattiin pari ohutta siivua parilapannulla oliiviöljyssä. Ihan upeeta, toimii mulle.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mä tykkään muuten, mutta se on aivan liian suolaista mulle. Pitää liottaa tosi kauan, että pystyy syömään. Olen vähän huono käyttämään suolaa, syön sitä varmaan jopa epäterveellisen vähän. Olen nyt laittanut aamusmoothieen vähän himalajansuolaa, jotta saan tarvittavan määrän.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

:oops: epäilen että juurikin tuo suolaisuus on mulle se taikasana...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Määkin tykkään suolaisesta. Paljastinkin viime vuoden puolella että erittäin salainen paheeni ovat suola/maustekurkut. Ilman niitä vaan ei ole elämää.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mä tykkään kanssa maustekurkuista, mutta mieluummin sellaisista etikkaisista ja vähän makeista. Ei saa olla liikaa suolaa. Jostain syystä kovin suolaiset jutut ei enää maistu niin kuin ennen. Oliivejakin pitää liottaa, jotta ne ovat hyviä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Terasille tänään. Mökille kai huomenna.

Homeboy
maustekurkku
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Aivan pakko päästä huomenna jumppaamaan, meinaa selän lihakset kramppailla jatkuvalla syötöllä.
Ei vaan voi yksinkertaisesti kestää täällä toimistossa 6 viikkoa jakkaralla ilman jumppaa.
Ranne on vaan aika kakkana, pitänee teipata se aina kun menee salille.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sanoin puhelinmyyjälle, etten tilaa Me Naiset -lehteä niin kauan, kun Virpi Salmi kirjoittaa siihen. Ja läiskäsin luurin korvaan, kun se vaan jatkoi paapattamistaan. Tyttöparka luki suoraan paperista sitä valmiiksi kirjoitettua bullshitti-"sinulle on merkitty henkilökohtainen etu"-litaniaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rumaa! Laitinen haukkui jo kaikki köyhät jotka soittelee, mutta jatkamme tällä Käteisen ja Urpouttajan viitoittamalla tiellä!
..vasen vasen VASEN yks KAKS!
Vaikka rilliasin vain :wink: Liiterin grillimakkara kiloa niin sivussa täytetyt herkkuherkut pekonikääressä ja tietenkin kirtsikkatomaatit myös rillaten, nyyttiin uutta perunaa, valkosibbaa, porkkanaa ja pekonia mausteeksi vähän valkosipulo ja yrtti turejuustoa, joita herkkiksiin myäs..
Rilliruoka on mukavaa ja herkkua kunhan ei ota käytäntöön tamperelaisia toisen ja kolmannen ketjun grillimakkaroita! :wink: Joko noi rilli karsinogeenit räpyttää silmäkulmaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Palasin itsekin pitkästä aikaa takaisin kitinään juuri sopivan viikonpäiväketjun aikaan. Kaikilla on varmasti ollut vitunmoinen ikävä minua, ainakin Petrillä jos ei kellään muulla.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Moottoripyörällä mittarin mukaan 209km/h (kun kiihdytyksessä katsoin) 60km/h alueella (teollisuus) vastaan poliisia. Eivät saaneet kiinni.

Nyt niin hirveä puuska päällä että kädet tärrää ja melkein oksettaa, perkele. Vois purkaa datan pois pyörästä huomenna ja katsoa paljon oli mittarissa. Ainakin suurinpiirtein. Kisakone alla ja ei rekisterissä, Ylermi saatana sitten pitää turpansa kiinni.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Manaaja

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ En kyllä ihan heti lähtis kirjoittelee tollasia nettiin.

Olikos se pirkan halloumi, joka ei ole niin kamalan suolaista jos sitä aristelee.
masa

Re: Takaisinpaluu Tiistai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti:Moottoripyörällä mittarin mukaan 209km/h (kun kiihdytyksessä katsoin) 60km/h alueella (teollisuus) vastaan poliisia. Eivät saaneet kiinni.

Nyt niin hirveä puuska päällä että kädet tärrää ja melkein oksettaa, perkele. Vois purkaa datan pois pyörästä huomenna ja katsoa paljon oli mittarissa. Ainakin suurinpiirtein. Kisakone alla ja ei rekisterissä, Ylermi saatana sitten pitää turpansa kiinni.
Tiedän tapauksen jossa vastaavassa tilanteessa kuski ehti ajamaan kotitallille prätkänsä ja vielä purkimaankin sen ennen kuin kytät saapui tuttua miestä morjenstamaan. Jannun ole helppo sanoa kytille että ei ollut hän koska pyörä on paloina hyllyllä, kuten koukut varmaan näkeekin.

Sylinteri vaan kuulemma miltei naksui vielä kuumuuttaan..

Niin ja vuosi on ollut 80- jotain. Ei silloin prätkissä ollut muuta kuin mekaniikkaa ja yks johto.
Vastaa Viestiin