Lainauksista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Lainauksista

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tässä puhuu kesäinen Stadinarska, hyvää päivää kaikille karvoihin katsomatta!

Minulla tuli äkisti, mieleeni kertoa teille, mikä asia voisi olla pielessä Kitinässä!

Se ei liene yllättävää, että haluan panna, ja nimenomaa tämän asian merkille.

Usein kun me korkkaamme, esim. jonkun hyvän kirjan, me saatamme nauttia asiasta ja lukemisesta.

Mutta jos me hyväksikäytämme kirjailijaa, se on tuomittavaa.

Lainaaminen on teonsanana tuttu ja se suoritetaan (huonoa Suomea käyttäessäni) kirjastossa.

Kirjailijan lainaaminen hyväksikäyttötarkoituksessa on paha asia.

NIINPÄ EHDOTAN tai vaadin, että kun lainaatte jotain hengen ravinnon suojaa, TEIDÄN PITÄÄ LAITTAA lainauksiin lainausmerkit ja selostaa alla tai lainauksen yhteydessä tahi erillisessä liitteessä, KENELTÄ KYSEINEN HENGENTUOTE, VIRKE TAI AJATUS TAI TEORIA TAI PÄÄTELMÄ ON.

Esim. minäkään aikanaan en olisi Pro Graduani saanut läpi ellen osaisi tätä ehdotonta perusasiaa!

Siis jos lainaatte jotain muuta, AINA heittomerkit ja lainatun henkilön nimi. Vähintään. Kirasta lisäksi toki kirjan nimi ja vuosi ja kustantaja ja painos ja sivut vielä...

ARVAATTEHAN mistä kimpoaa tämä pyyntöni!

Manaaja on "varastanut" erään hengentuote-postaukseni lainauksen "Olen täysissä järjissäni, jos sitä epäilet" omaan allekirjoitukseensa laittamatta kirjailijan (minun Stadinarskan) nimeä!

Kuinka sitten voin ylipäänsä huomauttaa tästä luvattomasta lainauksesta, jos pahempaakin on tapahtunut minua kohtaan.

Kyllä näköjään voin.

Paljon terveisiä pojille ja pusuja likoille ja ymmärtäkää, että puhun asiaa. Jos se on verhottu hiukan huumoriin niin se on niin täyttä asiaa kun vain voi olla En nyt toki oikeasti tässä tapauksessa "vihainen" ole Manaajalle, mutta periaatteessa kaikki lainaukset tulisi kertoa!

toivoo

No koettakaas nyt itse täyttää. Hulppea Kesäristikko!

S A I A S A
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lainauksista

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

:komp: Los Comppaus :komp:

Vaya con dios, senor Arska.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lainauksista

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei vittu. Hetken luulin, että on joku läppä, mutta nää jätkäthän on ihan tosissaan.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Lainauksista

Viesti Kirjoittaja masa »

SA on kyllä raijasivun kanssa samassa kanootissa. Tosin siinäkin kanootissa on puolet inkkareista hukassa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lainauksista

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:SA on kyllä raijasivun kanssa samassa kanootissa. Tosin siinäkin kanootissa on puolet inkkareista hukassa.
jos stadinarska ja raijasivu saisivat lapsen niin siitä voisi tulla vaikka demareitten uusi puoluesihteeri. Siten se edellinenkin syntyi.
Huh, muistan vieläkin kun itse mietin Kitinässä "Mitä minun ja Prosessin avioliitosta olisi tullut". Seurauksena Elukka tuli miltei langatonta yhteyttä pitkin ja haukkui mut perinpohjin, että olen suurinpiirtein maan suurin limanuljaska ja että Prosessi ei sovi mulle ollenkaan kun olen ihan eri tasolla etc. ja Prosessi sitten tyytyväisesti hyräilevänä "torui" minua myös tulemasta liikaa iholle. Voi niitä aikoja. Mutta Prosessi on hyvä kirjoittaja ja pidän ajattelevista ihmisistä, jotka ovat kirjallisesti lahjakkaita. Siksi pidän Prosessistakin. Tykkäämiseni on tai oli ammatillista, heh.

Mutta siis ensinnäkään EN OLE JÄTKÄ, tiedoksi SoHardille. En ole KOSKAAN ollut jätkä! Olen mies.
ExPertin juttu on muuten hyvä, mutta nimeni ja Raijasivun nimi isolla, please! Voi vide. Mun lapseni!
Minkäslainen se Raijasivu sitten on? Onko hän oikeasti hmmm. siis millainen? Mä en ole tutustunut? Voisinko tutustua?

Siis tiedoksi, että minä olen oikeasti enemmän kuin täysijärkinen. Ja tällä lainausasialla, jos nyt ihan tosikkoja ollaan, olen vain halunnut sanoa, että Manaajan pitäisi laittaa minun omakeksimä lainaus "Muista että olen täysjärkinen jos sitä epäilet" lainausmerkkeihin ja minun nimeni siihen ihan kuin lainataan.

Vaikka toki näin Kitinässä ollessa emme olekaan tekemässä Pro Gradua. SILTI. Mut toisaalta Manaaja tykkää musta selkeästi kun ajatukseni kelpaa hänelle. Se on oikein kiva juttu! Annan toki anteeksi herra Manalalle!

Mutta mietin vielä mitä vastaan BrianWeelle Shrinkiin, Niinpaljon mua ottaa pannuun kun joku muu saa tehdä vaikka murhan ja jos mä ajan polkupyörällä nurmikon poikki niin minut tuomitaan kuolemaan. Tämä oli sitten myös vertaus ja en ole edelleenkään hullu.

Vastuu sen ymmärtämisestä, että olen tavallinen mukava mies, on lukijalla! Mutta olen kyllä ihmeissäni miksi olen aina lainsuojaton, vaikka olisin kuinka harmaa ja kirjoittaisin mukavaa ja väkivallatonta ja asiaa. Olen BrianW:n mielestä idiootti. Se kyllä kummaksuttaa kuinka kehtaa sanoa noin. Eikö hän itse ymmärrä olevansa jotain kun noin skriivaa? Ei varmaan.

Terveisin silti iloiselta kesäArskalta. Ehkä on hyvä, että maailmaan mahtuu juttua ja immeisiä! Stadinarskaa vaan ammutaan ja haukutaan joidenkin poikien taholta kun se on kestävä kuin timantti. Sitä ei saa käyttää hyväksi. Koskaan ei voi tietää jos kuitenkin murrun!

Jospa antaisin taas perinteisesti iltapusun :h: minusta tykkääville tytöille ja kohteliaan miehekkään pehmeän selkäänhakkuun minua mukavana pitäville miehille ja hyväksyvän hymyn ihan kaikille teille. :)

Ja ottakaa nyt hyvät ihmiset se kanta, että kirjoitan aina hiukan huumorisävytteisesti sinänsä asiallisia kirjoituksia.
Jos haluatte varmistuksen, että olen paitsi ihminen, myös vahvasti tunteva ihminen ja mukava niin todistan sen tielle livenä.

Mutta ehdoton ehto on ettei mitään ihme lusikoita oteta tapaamiseen. Minua etoo se juttu!

Mietin kyllä miltä minä vaikuttaisin noin kirjoitusten kannalta, ellen tuntisi (itseäni). En tiedä, mutta teidän on hyvä tietää, että olen , siis mitä mun piti sanoa, tuikis tavallinen. MUTTA juuri se, että olen normaali, ONKIN EPÄNORMAALIA- kas tässä se juttu onkin tietysti! :lol:

Toivoo


HEINÄKUUN OLIIVISSÄVYINEN ILTA-SA 8)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Lainauksista

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuva

I fixed it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lainauksista

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No nyt se on muuttanut allekirjoituslausettaan niin, että on laittanut siihen kaverinsa nimen, joka olisi keksinyt tuon allekirjoituksen.

KATSOKAAPA TÄTÄ, klok klik-

http://kitina.net/search.php?keywords=e ... ubmit=Etsi

Se on Stadinarska, jolta on anastettu tämä lause!

kerro Manausherra kaverillesi , mikä Anders se taas oli, että lainauksien otto ilman lupaa on rikos ja se saattaa kaveris joutua vastuuseen siitä!

Ja kaikille tiedoksi Manausherran väärä teko ja mun oikea.

Se siitä . Kamala hoitaminen, että saa asiat kuntoon sotkijoilta.

Stadin Kundi
hyväksikäytetty, vaikka sen kyl toki hyvin ymmärtää

P.S Muistakaa, että vaikka tää on ikäänkuin hauskasti kirjoitettu niin asia on sinänsä vakava, jos lainausvarkauksia on
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Lainauksista

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Muistakaa, että vaikka tää on ikäänkuin hauskasti kirjoitettu niin asia on sinänsä vakava, jos lainausvarkauksia on. -Minä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lainauksista

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Muistakaa, että vaikka tää on ikäänkuin hauskasti kirjoitettu niin asia on sinänsä vakava, jos lainausvarkauksia on. -Minä
Jaahas. EIPÄ auta kun se on lauta ja nyt onkin otettava, ei natsikorttia vaan ihan pähkinäkortti.

Kitinän kansa! Olen valmistanut teille ns. pähkinän. SE ON täyttötehtävä.

Ja huomatkaa: Tämä ei ole sitaatti, joka olisi käsitettävä mielipiteenä, vaan tämä on ja olkoon määritelmä!

HUOMATKAA ja ennekaikkea tietäkää, että Manaaja on va___ ja Stadinarska on reh_______.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja sitten sitaatti loppuun:

Muistakaa, että vaikka tää on ikäänkuin hauskasti kirjoitettu niin asia on sinänsä vakava, jos lainausvarkauksia on. -Minäpäs

Itseasiassa olkaa tarkkoja, nimittäin kaikki hauska, jota Manaaja pyörittelee, saattaa hyvinkin olla Stadinturs...siis arskan kynästä. - Arska

IHAN TOSI nyt tää menee hauskaksi, ja KUITENKIN minä tarkoitin oikeasti sitä että VARAS JALKAPUUHUN!

Eiköhän se ollut illan ratoksi tämä.

Mutta pysähtykää kansa ajattelemaan oikeasti mikä on oikein ja väärin. USKON teihin.

Ei tämä maailmaa kaada, mutta pienessä lumipallossa on sulaneen lumiukon alku - Arska (piti panna sitaattiomistus, kun oli aikas hyvä!)

STADIN ISOKSI KASVANUT OLIIVINEN KELVOKAS JA KELLOKAS ARSKALAINEN

HEI, ja sitten tosi tärkeä varmuuden vuoksi: Kun laitan näitä omia allekirjoituksiani ja laitan ne hauskasti niin se, että ne tuntuvat joskus tosi hassunhauskoilta, EI TARKOITA sitä, että niitten kirjoittaja olisi millään tavalla kummallinen. Minä vaan haluan olla hauska ja värittää!
Nytkin mietin vain teitä ja iloa teille! -Arska ja hymiönä vaikka naurua :lol: lollollol!! Ja aurinkoarska vielä :h: , no ei sellaista ole- laitan hertan.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin