Torstain turinat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Hiukan pääs taas cool-defenssini läpi tuo kun liiterin toiseksi suurin pamppu vastasi puhelimeen;
"Haluu.... no vittuuks tänne soittelet?"
8)

Joo, kyllä täällä ollaan normisti täysin asiallisia, mutta kesäloman kynnyksellä kavereille näköjään voi heittää vähän rennommin rantein.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mun sosiaalinen elämä on tässä kuussa ihan liekeissä! Viime viikonloppuna oli firman kesäjuhlat + oltiin toisena päivänä baarissa hyvän ystävän sinkkuuntumisen kunniaksi. Tälle viikonloppua suunnitelmissa painua varkauteen sukujuhliin, seuraavalle viikonlopulle tiedossa parhaan kaverin polttarit ja sitä seuraavalle sen häät! Jes! Onni onnettomuudessa, hevonen hajos samalle kuulle, tässä mihinkään kisoihin enää repeäiskään. Mutta vähänkö ootan niitä polttareita! En oo koskaan ollu!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Georgina kirjoitti:Mutta vähänkö ootan niitä polttareita! En oo koskaan ollu!
:miitti:
Universaali disclaimer.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pitäisköhän sinne tilata joku hunksi tai semmonen... Tosi hyvä tekosyy ois!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Ei se vaatinut kuin viisi yritystä ennen rekisteröitymisen onnistumista. Tämä palsta selkeästi tarvitsee mun puolikasta aivosolua, nostaa kummasti tasoa.
fa-q.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RouvaPupu kirjoitti:Ei se vaatinut kuin viisi yritystä ennen rekisteröitymisen onnistumista. Tämä palsta selkeästi tarvitsee mun puolikasta aivosolua, nostaa kummasti tasoa.
WB Honey :)
Universaali disclaimer.
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

^
*halipusit* Extra kiva olla takas, mä vaan sanon.
fa-q.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Georgina kirjoitti:Pitäisköhän sinne tilata joku hunksi tai semmonen... Tosi hyvä tekosyy ois!

Kysy Ex-Perttiä? Sillä on nyt paljon ylimäärästä aikaa ja kuuluu kaipaamasi sarjaan "semmonen"..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RouvaPupu kirjoitti:^
*halipusit* Extra kiva olla takas, mä vaan sanon.
Mis oot ollu?
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tulin just lenkiltä. Reissun jälkeen oli sen verran miinuskilometrejä, että oli pakko klo 17 ja klo 22 poiketa kolmen vartin verran polulla. Huomenna taas reissuun eli mökille perheen kanssa. Lavvantaina pitäs tulla pari naapurin kollia poikien illan merkeissä. Täytyy varmaan jättää iso kauha himaan, ettei satu od:ta. Olis tietenkin hyvä mennä nukkumaan, kun nuo tytöt herää sillee kukkomaisesti. Kuunnellaan ensin hetki ukkosen pauhua ja salamoiden rytinää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Sola »

swirl kirjoitti:
Sola kirjoitti:Jokohan muuten täällä etelässä ois mustikka-aika?
Ens viikolla pitäisi olla optimaaliset mustikka-ajat. Ja ovat luvanneet tästä ihan hullua mustikkavuotta. Me ainakin painellaan mehtään ens viikolla jo!
Mahtavaa! Mä taidan käydä lähimettässä jo viikonloppuna kattomas josko löytyis jo kerättävää :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RouvaPupu kirjoitti:Ei se vaatinut kuin viisi yritystä ennen rekisteröitymisen onnistumista. Tämä palsta selkeästi tarvitsee mun puolikasta aivosolua, nostaa kummasti tasoa.
:h: :h: :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja elco »

RouvaPupu kirjoitti:Ei se vaatinut kuin viisi yritystä ennen rekisteröitymisen onnistumista. Tämä palsta selkeästi tarvitsee mun puolikasta aivosolua, nostaa kummasti tasoa.
Oooo! Mietinkin tuossa juuri yksi päivä, että milloinkohan RP palaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

RouvaPupu kirjoitti:Ei se vaatinut kuin viisi yritystä ennen rekisteröitymisen onnistumista. Tämä palsta selkeästi tarvitsee mun puolikasta aivosolua, nostaa kummasti tasoa.
Teretulemast! Tänne tarvitaankin kesä-äksöniä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Torstain turinat

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Mä en osaa käyttää tätä uutta sydeemiä.

TosiKova: Erheellinen kuvitelma, että elämää on ilman Kitinää. Ei se oikein toimi, ei. Eikä ole mitään järisyttävää kerrottavaakaan paussin ajalta. Harkitsen vakavasti FB tunnuksien luomista, taitaa olla suurin uutinen.

Vespa: <3 <3 On muuten ollut valtava ikävä, varsinkin kenkäostoksia tehdessä ja seksikkäitä karjuja katsellessa.

Elco: Mä olen selkeästi tehnyt lähtemättömän vaikutuksen *viNk voNk*

Gina: Äksöniä pupusta löytyy yhtä paljon kuin moottorittomasta *valitse mieleisesi objekti ja aseta tähän*.

Ja miksi tulin takaisin; koska näin Aasimuksen käyttävän sanaa "helvetti", Elcon ja Vespan Kalle erotiikka, Pulkkiksen 4h puhelu (asiallista!), Ylermin paheksuva sormen heilutus. TosiKova on aina tosi kova. Urpsua oli ikävä, taitaa tosin olla kesälomilla. Ja kaikki muut ihanat. Joo, ja miehellä on kesäloma, tytsä on kipu (ihana tosin) perseessä joten aika luonnollista palata virtuaaliseen elämään.
fa-q.
Vastaa Viestiin