MaanantaiMielenOsoitus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
millivanilli

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kolmas tpk

Vielä 2h töitä.. toosi rankkaa, not :P
Dumari

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Kolmas tpk
Vielä 2h töitä.. toosi rankkaa, not :P
Kerpele, hittå, vittan, stn! Olis vaan pitänyt vaihtaa niitä hommia.
Tässä menee koko päivä selvitellessä, mitä viikonloppuna on tapahtunut.
Sähköpostin avatessa huomasin että vain "32 lukematonta" :igor:
Edith

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mulla on tosi huomionkipee olo. Siksi kirjoitan tähän nyt, vaikkei minulla ole mitään sanottavaa.
No, tuliko kirjoitelma, vai-mikä-se-nyt-oli, valmiiksi?

Itse en edistynyt opiskelu/työhommassani pätkääkään (tuli vähän muuta). Nyt on käytännössä enää maanantai aikaa saada tuo paperinpala valmiiksi ennen Tanpereelle lähtöä. Hyvä minä.
Jiihaa! Huomiota! Kiitos. No, melkein valmis siitä tuli, huomasin eilen, että piti pari novellliakin lukea täksi aamuksi. En tiedä vielä ihan tarkkaan, millaisella tulkinnalla shokeeraisin blondiineja tänäään, mutta kyllä mä vielä jotain keksin! Varmasti! Loistavan itsevarma päivä ja itsepetoksessa on kiva elää. Koeta samaa paperisi kanssa, vaikkei se ehkä ihan samaa laulua, leikkiä ja askartelua omieni kanssa olekaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onni on uudet sukat jalassa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fyra TPK?

Jo vain, kahvia JO kotona, saatn.. kun maistui pahalle!
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jahas, mitäs Räntämetallissa on tapahtunut?
http://www.iltalehti.fi/2005/11/14/2005 ... 5_uu.shtml
Wipii, nyt olen selvittänyt jo kahden päivän tapahtumat töissä!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Töissä tämäkin... Vielä reilut 8 tuntia. PRKL.
Väsyttää.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ei lähellekään palkintopalleja! =(
Huomenia kuiteski. Tai no...johan täällä on tullu kaks ja puol tuntia lusittua. Mutku on muka niin kiireistä, niin ei kerkee kityillä.
Viikonloppu meni vaan ja ainoastaan syödessä. Ihan kamalan paljon ruokaa, varsinki eilen. Lauantaina ruokailtiin Cantina Westissä (!!!) ja sunnuntaina Graniittilinnassa. Yhteenveto: Härkä on superia!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Lilo

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Jeah, taas töissä osa-aikaisena ja kas, kuinka yllättävää etteivät valtuudet ole tälläkään kertaa kunnossa. Luvassa nettisurffailua ja hengausta. :cheer:
slam

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja slam »

Nyt täytynee yrittää löytää sellainen työ, että pääsee iltaisin rinteeseen... talven tultua... jos edes tulee talvi...

Työnantaja käy esittelemässä minulle "vaihtoehtoja" naur* eli kyseessä työhaastattelu naur*
Pikku-Akka

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenet täältä pohjoisesta. Pomo sanoi, että työt jatkuu kesään saakka. :cheer: vai :apuva: en vielä oikein tiedä. Meno täällä on kyllä jo siinä mallissa, että vois juosta karkuun... No, yritän pysytellä kauheuksista erossa ja tehdä vain omat hommani..
tonttu8

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Olo on kun ois jyrän alle jäänyt. :grr:
Tiikeriankka

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Voisin nukkua joka päivä 12 tuntia. Huomenna pitäis mennä taas töihin. Vai hyppäisinkö sittenkin katolta..
Enthu

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Viikko alkaa ratkiriemukkaasti mattoja puistelemalla... sitten pitäis vielä päivällä jaksaa hoitaa taloyhtiön kulttuurikerhon tiedotteita kaikkiin kämppiin...illalla enkun opiskelua...pitäis tällä vkolla ahkerasti kerrata syksyn aikana opittua,koska vkon kuluttua jo enkun testi...Jossain välissä pitäis ehtiä valmistautua tän vkon pe työhaastatteluunkin :!:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eka työpäivä loman jälkeen ja olin työpaikalla jo yhdeksän pintaan. Foorumi, posti ja Kity luettu. Ruokis pidetty ja syöty Amican paskaruokaa, tosin en maksanut itse, joten laatu ei haittaa. Mutta onko mun nyt jo aloitettava ihan oikeasti tekemään töitä? Mä en millään haluais.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Työt tältä päivältä tehty. Kyllä tuo aamuneljän vuoro on suoraan sanottuna hanurista.... ja syvältä. Aikaisinhan sieltä pääse pois mutta minkäs saatana tässä väsymyksessä ja päivärytmisekaisessa olossa teet :x

Vittu, kelikin muistuttaa lähinnä joko joulua tai juhannusta. Mä voisin mennä peiton alle ja nousta seuraavan kerran ylös vapuksi.

:grr:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Dumari

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Allekirjoittanut vaihtaa talvikiekot kärryynsä tänään.

http://www.mtv3.fi/saa2004/fetusivu.sht ... d=data2vrk

Suositan samaa muille helsinkiläisille, jotka eivät ole vaihtaneet vielä. Keskiviikkona ilmeisesti pakastaa ja sataa hiukan häti aamusta.

edit: ja Oulun porojen on turha vinkua että ovat jo juhannuksesta käyttäneet nastoja :P
tonttu8

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Miksei sitä voi käyttää herätyskelloa? :tiistai:
Raskasta joulua soi taas. :hood:
ninnithequeen

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Ihana kun saa nukkua pitkään, mutta silti iiiihan väsynyt. Eihän me ees jaksettu katsoa sitä The Ring kakkosta loppuun, kun molemmat meinattiin nukahtaa sohvalle...

Nyt kahvia, kotihommia ja kuudeksi töihin. Ärh. Maanantai-iltaisin on aina kaikki hihhulit ja narkkarit liikenteessä :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Täytyy kyllä sanoa, että Turmion Kätilöt rulaa. Taannoinen Tavastian keikka oli, öh, mielenkiintoinen ja nyt Räntärokissa pistettiin paremmaksi. Miinukset harkinnan pettämisestä lasten silmien edessä, mutta ai että minun silmäni olisivat halunneet olla paikalla.
Terrorizer

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

sataa sataa ropisee :D vitun masentava maanatai,saa nähdä tuleekohan loppuviikosta jo räntää maahan.
alkaa tämä viikko melko huonosti, huomasin yhdeltä toiselta forumilta uutisen jo masensi.
RIP Eddie Guerrero 1967-2005
Terrorizer

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

juo teetä ja kuuntelee Angel Witchiä, sain eilen oman koneen parempaan kuntoon kun asennettiin uusia osia masiinaan, mutta soneranpalvelin on paska,helvetin hidas vieläkin :evil: eivät ole vieläkään saanet sitä kuntoon.
Exsat

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Aamun reippailut suoritettu. Kauppaan pitäisi päästä ja kakkuohje kaivaa jostain netistä, mutta jospa sitä vaikka kahvilla aloittelisi.

Kissa juo mun vesituopista, perhana! Pitää varmaan hakea uusi.

Ja Gina: !! :wink: Mutta onnittelut onnistuneista treffeistä. :h:
slam

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja slam »

uusi työ alkaa piakkoin... lähes samanlaista tosin, kuin ennenkin... :lol: same shit, different cars...

työaika hope sou lyhenee ja iltapuoli päivästä on vapaata.
Exsat

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Hei!
Tuosta Ramin lehtitilausketjusta tuli mieleen...

Joskus kesällä (?) oli päällä keräys syntymäpäivä (tms.) lahjasta Lolitalle. johon lupasin osallistua ja maksaa osuuteni jossain miitissä jollekin. Nyt kun ollaan pikkujouluihin tulossa, niin jos se, jolle olen euron velkaa tunnistaa itsensä niin ilmoittautukoon, niin voin maksaa velkani takaisin. Kiitos.
Vastaa Viestiin