MaanantaiMielenOsoitus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Edith kirjoitti:Nyt se on loppuun myyty jo, se Lolitan paita. Yksiä vätyksiä oltiin.
http://www.enochian-crescent.com/rl/tuo ... ?msginfo=7
Eiih...on siinäkin teksti... :paavi: :piru:
Turbohaltija

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Patz kirjoitti:Järjetön hedari ja kurssia pukkaa. Pitäs tuijottaa oppilaiden fläpeille valmistamia hienoja ryhmätöitä, ja silmissä näkyy vaan valopalloja ja pilkkuja.

Voi vittu että taas vituttaa.
Siis mitä häh? Oletko sinäkin ope? Vitutuksen kyllä ymmärrän....
slam

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja slam »

muistakaa fysiologia, kun istutte tuoleissanne, selkä ja vatsalihasten liikuttelu ei ole pahitteeksi todellakaan...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

tuulenpuiska kirjoitti:
Edith kirjoitti:Nyt se on loppuun myyty jo, se Lolitan paita. Yksiä vätyksiä oltiin.
http://www.enochian-crescent.com/rl/tuo ... ?msginfo=7
Eiih...on siinäkin teksti... :paavi: :piru:
Voi kulta pieni! Stuertti meinasi kaataa kahvit housuille lentokoneessa, kun olin pukeutunut Viinasieppo-paitaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vähän kiirus päivä... nyt tuntuu siltä että alkaa hellittämään. Jostain syystä mä ymmärrän yhtä ei-todellakaan-suomea-puhuvaa ulkomaalaista lääkäriä hyvin. Sain äsken kehujakin mun kirjoituksesta ja ihmettelyä siitä miten mä saan selvää sen huonoista saneluista. Ylilääkäriltä lensi syljet seinälle kun sanoin että samaa sekavaa tekstiä mä joudun käsittelemään omassa päässäni taukoamatta..
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hitto että mä sain kulumaan kolme iltaa tuohon yhteen - paljastetaan se nyt sitten - vajaan neljän sivun mittaiseen tekstiin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja aasi »

Edith kirjoitti:Hitto että mä sain kulumaan kolme iltaa tuohon yhteen - paljastetaan se nyt sitten - vajaan neljän sivun mittaiseen tekstiin.
Kuulostaa tutulta!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Edith

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Edith »

aasi kirjoitti:
Edith kirjoitti:Hitto että mä sain kulumaan kolme iltaa tuohon yhteen - paljastetaan se nyt sitten - vajaan neljän sivun mittaiseen tekstiin.
Kuulostaa tutulta!
Hienoa. Kyllä Kity on hyvä vertaistukiryhmä. Aattele, jos mä oisin näkökulma.orgissa.
tuulenpuiska

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Edith kirjoitti: Hienoa. Kyllä Kity on hyvä vertaistukiryhmä. Aattele, jos mä oisin näkökulma.orgissa.
Mitä? Sait täältä vertaistukea? Sen tavanomaisen vittuilun sijaan? O tempera o mores...
Gina

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti: Hä? Ja huomenna tulossa sit taas yks stranger kylään, vai..? ;) Voivoi sun kanssa. Mää tulin taas käymään asioilla täällä acidnaaman luona. Kiva ku saa suhailla autolla täällä korvessa.
No niinpä. Huomenna juu... yritän tässä siivota ja värjätä tukkaa 13 tunnin työpäivien välissä... Siellä päässä kuulostaa hyvältä ;)
Mä sain tänään postissa CMX:n uuden levyn ja apiksen sinkkukokoelman.
Ja isä lähetti uuden seelannin tuliaisia, ne oli aivan ratkiriemukkaita :lol: Pistän kuvia tänne kunhan mun luvattu digikamera tulee... Vanhan päältä ajoinkin aamulla autolla :maanantai:
slam

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja slam »

tonttu8 kirjoitti:
Terrorizer kirjoitti:juo teetä ,nettailee & katselee DVD:tä. niinthequeen oliko vanhat videot?
Kuva
Ei saatana, mä repesin tälle!! :rofl:
ei vittu, on porukalla huvit...
Starflare

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ovatkohan muut kityläiset hoksanneet kosmisen häiriön joka tapahtui tuossa aamusella? sen johdosta sain ison nipun tuohta, ja ajattelin niillä sen uuden luurin hankkia viimein :).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Starflare kirjoitti:Ovatkohan muut kityläiset hoksanneet kosmisen häiriön joka tapahtui tuossa aamusella? sen johdosta sain ison nipun tuohta, ja ajattelin niillä sen uuden luurin hankkia viimein :).
Selitä itsesi!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tuschwagel! Leo hiljaa, nyt yritän NuQ.
Ötyjä, toivottavasti tisdag on parempi päivä.
Starflare

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elppis kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Ovatkohan muut kityläiset hoksanneet kosmisen häiriön joka tapahtui tuossa aamusella? sen johdosta sain ison nipun tuohta, ja ajattelin niillä sen uuden luurin hankkia viimein :).
Selitä itsesi!!
Yes Ma'am! :sir:

Minullahan ei koskaan ole rahaa, ainakaan kauaa. Mutta nyt sitten pompsahtikin odotetun kolmen hundran sijasta 750, mietin kyllä nanosekunnin ajan että mitähäh, mutta sitten ajattelin että Stephen Kingin lanseeraama "take the money and run" istuu paremmin minun kokonaiskuvaani.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Starflare kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Ovatkohan muut kityläiset hoksanneet kosmisen häiriön joka tapahtui tuossa aamusella? sen johdosta sain ison nipun tuohta, ja ajattelin niillä sen uuden luurin hankkia viimein :).
Selitä itsesi!!
Yes Ma'am! :sir:

Minullahan ei koskaan ole rahaa, ainakaan kauaa. Mutta nyt sitten pompsahtikin odotetun kolmen hundran sijasta 750, mietin kyllä nanosekunnin ajan että mitähäh, mutta sitten ajattelin että Stephen Kingin lanseeraama "take the money and run" istuu paremmin minun kokonaiskuvaani.
Loistavaa, gimme a call kun saat uuden puhelimen. Hällä väliä etteikö sulla ole mun numeroa, paina vaan paria kivointa, it'll reach me :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Starflare

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elppis kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Selitä itsesi!!
Yes Ma'am! :sir:

Minullahan ei koskaan ole rahaa, ainakaan kauaa. Mutta nyt sitten pompsahtikin odotetun kolmen hundran sijasta 750, mietin kyllä nanosekunnin ajan että mitähäh, mutta sitten ajattelin että Stephen Kingin lanseeraama "take the money and run" istuu paremmin minun kokonaiskuvaani.
Loistavaa, gimme a call kun saat uuden puhelimen. Hällä väliä etteikö sulla ole mun numeroa, paina vaan paria kivointa, it'll reach me :D
Siihen tuleekin sitten roimasti yhdeksikköä, se on oikein mukava numero :D .
slam

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja slam »

vettä!
nokkaelain

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Loistavan itsevarma päivä ja itsepetoksessa on kiva elää. Koeta samaa paperisi kanssa, vaikkei se ehkä ihan samaa laulua, leikkiä ja askartelua omieni kanssa olekaan.
Itse asiassa askartelua tuo homma olisi nimen omaan eikä mitään muuta. Pitäisi aikaisemmista tuotoksista ottaa materiaalia ja järjestellä ne selkeästi ja kauniisti posteriksi. On vaan niin selkärangaton olo, että tuokin tuntuu rasittavalta.
slam

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja slam »

Aikaisempaan kello 2 työpäivä lähtöön verrattuna, Tämä 24 on aika erilainen :lol:

Eli töihin ja pakko myös vähentää tätä netti-istumista (fak)

vettä ja menoksi!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti:Eli töihin ja pakko myös vähentää tätä netti-istumista (fak)
Mukavaa työpäivää sullekin!

Itsellä jo kakspuoltuntia töitä takana. Kaheksan edessä... :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Edith

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti: Itse asiassa askartelua tuo homma olisi nimen omaan eikä mitään muuta. Pitäisi aikaisemmista tuotoksista ottaa materiaalia ja järjestellä ne selkeästi ja kauniisti posteriksi. On vaan niin selkärangaton olo, että tuokin tuntuu rasittavalta.
Posteri? Tuskin nyt kumminkaan siis ihan että sakset-kauniisen-kätöseen-seinäjulisteaskartelu? Ei kato sano nuo tieteelliset konferenssit mulle mitään. Paras että roudaat itsesi jollain syyllä Helsinkiin ja selität.

Mut mäpä pääsenkin huomenna leikkimään koulussa levyraatia, mä!
Starflare

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Hohoo! tähän taloon muutti joku hillitön hevihurjimus.
HoundDog

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Starflare kirjoitti:Hohoo! tähän taloon muutti joku hillitön hevihurjimus.
Jos koet tämän taloksi ja viittaat viimeisimpään tulijaan, niin veikkaan hillitöntä blueshemmoa.
Starflare

Re: MaanantaiMielenOsoitus

Viesti Kirjoittaja Starflare »

HoundDog kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Hohoo! tähän taloon muutti joku hillitön hevihurjimus.
Jos koet tämän taloksi ja viittaat viimeisimpään tulijaan, niin veikkaan hillitöntä blueshemmoa.
En viittaa, vaan ihan tähän taloon jossa habitukseni on.
Vastaa Viestiin