Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

huima kirjoitti:Kannattaa vain selvittää ja keskustella, että miten siskokset mieluiten haluaisivat asian hoitaa sen sijaan että suljet toista edes hetkellisesti ulkopuolelle.
Reippaampaa olis kysyä ilman konditionaalia.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

^Ehdottomasti.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

En tiä, jotkut on kyllä ihme umpioita tollasen suhteen. Taas viime sukujuhlissakin yritin kingetä siskon miehen viereen, mutta sisko havahtu kun putosin sängystä lattialle ja talutteli mut omaan punkkaani. =( Kauheen tympeetä ja itsekästä musta tollanen käytös. Missä sisarusrakkaus?!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti:
masa kirjoitti: Vaimo luulee että mä vitsailen. Se havahtuu todellisuuteen kun löytää tyynynsä ja peittonsa vaatehuoneesta!
Miksi ihmeessä noin?.

Koska isot pojat on kertoneet että silloin ku nussitaan kunnolla, ei vaimoja ole näkyvissä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pelipäivä on juhlapäivä. Jalat kuosissa, joten kirkkaalla päällä muistaen, että kun jalat toimii, aikaa veralla on vaikka muille jakaa. Viikko lomaa jäljellä ja eilen oli jo "pakko" pyytää työkaverit kesken työpäivän kupposelle vaimoni juustokakkua syömään. (olin siis kotona pervåt) Valittelivat kiirettä, mutta muistutin, etten usko kuitenkaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä tohon diiliin pitäis kuulua aviolliset velvollisuudet myös.
Jäin pohtimaan, että masa pistää toisen pyykkäämään ja toisen laittamaan ruokaa. Naispolot odottivat reipasta seksiä. :)
Minunkin piti lisäämäni että tietenkin saan kahden vaimon edut. Kahdet jäkätykset, juoksemiset ja kaksi kertaa vähemmän tv-aikaa.

Mutta joo. Pertsa on oikeassa. Kagosvaimo on huikean hyvä kokki ja ygönen siivooja. Käytetään niitä ominaisuuksia hyödyksi mitä on saatavilla.
Vastaa Viestiin