Keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka tpk!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ei malttanu nukkuu ku 5 tuntii, niin on into pinkeenä menossa Särkänniemeen! Nyt vasta hokasin et mähän meen sinne het kun aukee, mies ja junnu liittyköön suraan kun kerkeevät. Mä haluun kieppuu aamusta iltaan! Jihuu! Joskus sitä tuntee itsensä niin ihanan lapseksi.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Toka tpk!

Ilmastointilaite tuli eilen. Yllättävän hiljainen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Soneran viihdepaketti tuli eilen. Mutmut. Jatkossa ei ilmeisesti voikaan katsella töllöä kuin yhdestä laitteesta. What a crap.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:Soneran viihdepaketti tuli eilen. Mutmut. Jatkossa ei ilmeisesti voikaan katsella töllöä kuin yhdestä laitteesta. What a crap.
Akkelille ilmeisesti tulee kans tuo Soneran viihdepaketti. 24-meganen liittymä myös.
Itellähän on tuo satkun liittymä että näen jalkipallini HD-tasoisena, mutta Urhon lätkä on sit taas ollut VGA-tasoa, wipii!
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti: Itellähän on tuo satkun liittymä että näen jalkipallini HD-tasoisena, mutta Urhon lätkä on sit taas ollut VGA-tasoa, wipii!

Tuleeko signaali töllöllesi antennipistokkeesta vai rj45:lla?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: Itellähän on tuo satkun liittymä että näen jalkipallini HD-tasoisena, mutta Urhon lätkä on sit taas ollut VGA-tasoa, wipii!
Tuleeko signaali töllöllesi antennipistokkeesta vai rj45:lla?
Jakamosta kuparikaapelia pitkin puhelinpistokkeeseen, siitä motulaattoriin ja siitä KotiTV-boksiin ja telsuun.
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:
masa kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: Itellähän on tuo satkun liittymä että näen jalkipallini HD-tasoisena, mutta Urhon lätkä on sit taas ollut VGA-tasoa, wipii!
Tuleeko signaali töllöllesi antennipistokkeesta vai rj45:lla?
Jakamosta kuparikaapelia pitkin puhelinpistokkeeseen, siitä motulaattoriin ja siitä KotiTV-boksiin ja telsuun.

Ok. en ole vielä jaksanut perehtyä mun versioon, mutta näyttää siltä että sitä joutuu sittenkin asentamaan tv-antennin katolle että saa makkarin tölsyynkin kuvan. Aika hanurista moinen yksiboksisuus.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Täytynee varmaan soitella kohta Soneralle ja kysästellä että saanko mäkin tuon viihdepaketin kerta KotiTV-boksi on jo ja valoikuitukin. Tällä hetkellä makselen tuota 44,90e/kk kun en suostunut ottamaan soittaja-akan "tää on tosi hyvä diili, nyt saat 39,90e/kk 2 vuotta..." eh, femman halvempi kahden vuoden pätkä? Ja sit se yritti vielä laskeskella mulle "säästöjäni" 2 vuoden ajalta :roll:
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

4-1
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

can't.... dooo... work.... äh, ei kai se auta ko pakottaa itsensä alulle.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos sitten repisi itsensä irti tästä tietsikkatuolista, jotta pääsisi potkimaan opeliksia uuteen uskoon huomista Keski-Suomen keikkaa varten.

Kiinnostus: 0.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lähdin sieneen, tulin takaisin mustikoiden kanssa. Pakko leipoa piirakkaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin