Torstai taas

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Torstai taas

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilen kaksi mugura-arviota.. :apuva:

Viimeksi muokannut Niba, 19.07.2012 14:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

EKA TPK!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ens viikolla tähän aikaan mulla on kolme tuntia 20 minuuttia loman alkuun :cheer:
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Aamulla jännäs että kuinka Matikaiselle&IFK:lle käy, nyt se selvis ja voisin alkaa tekee töitä kunnolla.
Dyynikaveri oli salaa tehnyt mun "rästihommat", nyt ei ole juuri mitään tekemistä. That fucker!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti: Dyynikaveri oli salaa tehnyt mun "rästihommat", nyt ei ole juuri mitään tekemistä. That fucker!
Yhteys työsuojelupiiriin!

Mistä tulikin mieleen joku parikymmentä vuotta sitten, että joku (kanadalainen?) hemmo haastoi julkisen sektorin työnantajansa oikeuteen, kun hänelle lukuisista pyynnöistään huolimatta ei kahdenkymmenen vuoden aikana oltu annettu mitään työtehtäviä :)

(No toki voi olla kiusaamistakin, mutta olishan toi ihan ok, jos ottaisi ton oikealla asenteella)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:(No toki voi olla kiusaamistakin, mutta olishan toi ihan ok, jos ottaisi ton oikealla asenteella)
Koita viettää päivä toimistolla ilman mitään järkevää tekemistä. Toista samaa viikon verran. Siinä vaiheessa alkaa kaipaamaan kiirettä. Onneksi nykyduunissa ei tartte näitä heinäkuun kuolleita hetkiä välttämättä lusia paikan päällä, riittää kun on tavoitettavissa.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:(No toki voi olla kiusaamistakin, mutta olishan toi ihan ok, jos ottaisi ton oikealla asenteella)
Koita viettää päivä toimistolla ilman mitään järkevää tekemistä. Toista samaa viikon verran. Siinä vaiheessa alkaa kaipaamaan kiirettä. Onneksi nykyduunissa ei tartte näitä heinäkuun kuolleita hetkiä välttämättä lusia paikan päällä, riittää kun on tavoitettavissa.
20 vuotta sitten se oli tietysti paha juttu. Onneksi nykyään on netti.

Mutta vakavasti puhuen, ei se tietenkään hauskaa ole 20 vuotta juoda kahvia työpaikalla ilman töitä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Mutta vakavasti puhuen, ei se tietenkään hauskaa ole 20 vuotta juoda kahvia työpaikalla ilman töitä.

Mitenköhän se venäläinen lossivahti sai aikansa kulumaan, kun lossikin oli viety pois jo 10 vuotta sitten..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ei ainakaan juuonut kahvia tahi tsajua !1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vaihdoin Facebookiin uuden profiilikuvan, jonka otin tänä aamuna duunissa, ja parin tunnin sisään tuli kaksi epämääräistä lähestymisviestiä joltain random-miekkosilta. Vähänkö olen nyt imarreltu. Tai no, kyllä mä olen oikeastikin vähän imarreltu - olen kuitenkin jo wanha täti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Vinkkiä tänne vaan jos joku julkinen taho etsii kahvinjuojaa ja nettailijaa 20 vuodeksi. Montakohan viestiä ehtisi ajan kanssa kitinäänkin kirjoittaa... :)
Sun täytyy laittaa CV:hen, että vahva vatsa :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja Georgina »

swirl kirjoitti:Vaihdoin Facebookiin uuden profiilikuvan, jonka otin tänä aamuna duunissa, ja parin tunnin sisään tuli kaksi epämääräistä lähestymisviestiä joltain random-miekkosilta. Vähänkö olen nyt imarreltu. Tai no, kyllä mä olen oikeastikin vähän imarreltu - olen kuitenkin jo wanha täti.
Naamakirjassa! Ei mua kukaan koskaan siellä lähesty! En mä oo ees tajunnu että niin vois tapahtua! Ei sillä että katkera tai kateellinen oisin :wink:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään ooppeloitu ~ 600km ja sen kyllä huomaa. Jälkimmäinen 300km etappi nollan pysähdyksen taktiikalla, joten joutui heti lastin purkaamisen jälkeen kurvaamaan kaljakauppaan. Piti ostaa siksari, mutta tulikin salkku.

Sitten voisi alkaa kokoamaan tuota kirjahyllyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aaahhahaaa, meinasin pissiä housuun tämän kielikukkasen edessä: Jackie Kennedy would not have camel toe = Jackie Kennedy ei esittelisi hilloviivaa :mrgreen:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti: Piti ostaa siksari, mutta tulikin salkku.
Nyt kun tarkastelin laatikkoa tarkemmin niin huomasin ostaneeni jotain saakutin kakkosolutta. Ihan hyvää puuhastelujuomaa, mutta hiukan petetty olo kun loota oli petollisesti oikeiden juomien seassa ja hintakin oli kolmosen luokkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Aaahhahaaa, meinasin pissiä housuun tämän kielikukkasen edessä: Jackie Kennedy would not have camel toe = Jackie Kennedy ei esittelisi hilloviivaa :mrgreen:
:D Mistäs ton bongasit?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja swirl »

Georgina kirjoitti:Naamakirjassa! Ei mua kukaan koskaan siellä lähesty! En mä oo ees tajunnu että niin vois tapahtua! Ei sillä että katkera tai kateellinen oisin :wink:
Kerran yksi kaverin kaveri yritti lähestyä Facebookissa myös. Kerroin tietenkin, että olen naimisissa, joten en voi hänen pokailumielessä lähettämäänsä kaveripyyntöä hyväksyä. Pari kuukautta myöhemmin istuimme samassa pöydässä kaverin häissä. Kundi oli vähän nolona, etenkin kun oli vielä ollut polttariporukassa, johon kuului myös mieheni :lol:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai taas

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Aaahhahaaa, meinasin pissiä housuun tämän kielikukkasen edessä: Jackie Kennedy would not have camel toe = Jackie Kennedy ei esittelisi hilloviivaa :mrgreen:
:D Mistäs ton bongasit?
Muodin huipulle, kurkkaus ensi viikon jaksoon :)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin