Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:--.
Ok. Mutta G-mies siis menetti tosiaan muutakin kuin 130k, ts. tulevasta perinnöstään puolet.

Paska juttu.

Mutta jos asiaa katsoisi positiivisesti, niin hän kuitenkin edelleen saa puolet perinnöstä. Lasi on puoliksi täynnä! (pun not intended).

G: nyt toi homma on kärsitty loppuun, eikö niin? Nyt kohti uusia seikkailuja!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti::off: Oon siis tosi huonosti nyt seurannu, mutta G mies on saamassa perinnöksi ilmaista rahaa ja sitä vituttaa kun se saa vähemmän rahaa kuin oletti? Ja sitä rahaa on enivei tulossa ihan tolkusti?
Pähkinänkuoressa juuri näin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:--.
Ok. Mutta G-mies siis menetti tosiaan muutakin kuin 130k, ts. tulevasta perinnöstään puolet.
No menetti ja menetti - lainvoimaisesti se ei ole hänelle kuulunut missään vaiheessa.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:--.
Ok. Mutta G-mies siis menetti tosiaan muutakin kuin 130k, ts. tulevasta perinnöstään puolet.
No menetti ja menetti - lainvoimaisesti se ei ole hänelle kuulunut missään vaiheessa.
Joo. Ja kun em. isyyskeissi alkoi jo 1997, niin ei tietenkään ole missään vaiheessa voinut pitää perintöä itselleen varmuudella kuuluvana.

Mutta toki se watuttaa, että saa vain puolet rahoista, jotka olisi voinut saada, jos KKO olisi päättänyt toisin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mutta toki se watuttaa, että saa vain puolet rahoista, jotka olisi voinut saada, jos KKO olisi päättänyt toisin.
no toki noinkin... Mutta aika harva saa tuolla tavalla itselleen rahaa panematta tikkua ristiin asian eteen. Vain G mies voi nähdä tuon maailman epäreiluutena itseään kohtaan! Mustaki ois tosi epäreilua jos perisin vitusti rahaa jos oisin voinu periä vielä enempi!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja exsu »

En muista, mutta jos kaikki tissuttelu lasketaan, niin puhutaan viikoista tai kuukausista. Mulla oli lukiossa kausi, jolloin viikonloput meni ns. pelti kiinni, keskiviikko usein myös, ja koulun kaapissa oli minttuviinapullo arkipäiviä varten. Sittemmin olen arvostanut kroppaani vähän enemmän.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:En muista, mutta jos kaikki tissuttelu lasketaan, niin puhutaan viikoista tai kuukausista. Mulla oli lukiossa kausi, jolloin viikonloput meni ns. pelti kiinni, keskiviikko usein myös, ja koulun kaapissa oli minttuviinapullo arkipäiviä varten.
:hail:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo, suurin osa elää ton vaiheen vasta yliopistossa, nyt mä olin sillein varhaiskypsä. Mulla on kyllä edelleen alkoholistin mieli, samaistun aina kun luen jotain juoppojen elämäntarinoita. Joillekin alkoholi sopii liian hyvin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Saatanan juopot. Ehkä joku 3 päivää jossain mökillä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exsu kirjoitti:En muista, mutta jos kaikki tissuttelu lasketaan, niin puhutaan viikoista tai kuukausista. Mulla oli lukiossa kausi, jolloin viikonloput meni ns. pelti kiinni
Mulla meni koko lukio (4 vuotta) viikonloput pelti kiinni. Intin jälkeen homma sit lähti kunnolla vauhtiin...
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen ollut erilainen lukiolainen, täysi-ikäisenä meni kaikki viikonloput baarissa mukaan lukien lukuloma ja kirjoitukset, joulut, juhannukset ja kaikki muut juhlapyhät, mutta kännäys oli vähemmällä.

Mun pisin putki on varmaan kans vaan joku kaksi-kolme päivää, tai ainakaan en muista pidempiä. Pientä tissuttelua on voinut olla päivittäin pidempäänkin, ei sellaiseen kiinnitä huomiota. Itse asiassa aikalaisia mustia aukkoja on siellä parinkympin tietämillä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja huima »

So Hard kirjoitti:Tosiasiassa kyse on siitä, että omaisuuden siirtoa ei tehty suunnitellusti ja ajoissa, vaan viime hetkillä. Perinnönjättäjän tyhmyydestä nyt sakotettiin.
Lueskelin maallikkona oikeuden päätöstä samalla tapaa ja kiinnitin huomiota siihen, että päätöksestä sai hyvin sen kuvan että asiaa puntaroitaessa vaaka kääntyi selkeästi liian vähän - ja liian myöhään sektorille, ettei voinut edes löytää erityisiä syitä toisenlaiseen päätökseen. Päätöstä lukiessa tuli fiilis, että homma oli liian selkeä omaisuuden jemmaaminen ja jos G olisi edes ryhtynyt / päässyt heti tilan isännäksi jatkamaan maataloutta tai hänen ja enon välillä olisi ollut merkittävä hoitosuhde, niin homma olisi voinutkin kääntyä toisin. Puhumattakaan siitä, että asia olisi hoidettu loppuun jo aiemmin.

Ikävämpi juttu G:lle, mutta toisaalta hän sai silti omaisuutta yllin kyllin enemmän kuin moni muu koko elämänsä aikana. Ja siltä osin kai pitäisi elämän olla turvattu loppuun saakka.

Oliko G sinulla missään vaiheessa prosessia mahdollisuutta lähteä sovittelemaan asiaa rahalla ilman oikeusprosessin katsomista loppuun?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Isolla kauhalla kolme päivää nuoruuden jusseina. Alkoholi ei sovi minulle(kaan) isoina annoksina, joten toinenkin päivä on henkisesti vaativa. Mulle menee vielä ruokahalukin kunnon oton jälkeen, joten tuokin aiheuttaa lisähaastetta rännille. Kyllähän sitä oksentaa, mutta se henkinen pahaolo, sitä en halua koskaan takaisin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ootte te vähän nössöjä.

Alkoholin ammattilainen kiskasee kyllä sen 3-4 päivää itkemättä ja vetää katkokävelyä takasin alkoon jo ennen aukeamista. Joskus teiniä laattasin kännissä, myöhemmin tajusin että se on alkoholin väärinkäyttöä ja nieleskelen takasin jos sikseen menee. Kunnon tumut nollaa mielen ja siitä en luovu. Harrastus vaan asian suhteen on minimoitunut.

Murha ja vittu se mielessä enämmän on kuin känni.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

huima kirjoitti:Päätöstä lukiessa tuli fiilis, että homma oli liian selkeä omaisuuden jemmaaminen ja jos G olisi edes ryhtynyt / päässyt heti tilan isännäksi jatkamaan maataloutta tai hänen ja enon välillä olisi ollut merkittävä hoitosuhde, niin homma olisi voinutkin kääntyä toisin.
Vittu, mitään traktorihommia...

Kuva
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:Kumma kysymys. Kai minä ainakin viimeiset 25 vuotta olen nauttinut alkoholia joka päivä. Eiköhän se kuulu länsimaiseen sivistykseen.
Oh my god. :roll:

Juo niin paljon kuin haluat, mutta älä nyt vetoa mihinkään "sivistykseen". Säälittävää selittelyä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Yksi päivä ja siitäkin suurin piirtein kymmenen minuuttia.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Yksi päivä ja siitäkin suurin piirtein kymmenen minuuttia.
Olitko sä muuten uskis?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Yksi päivä ja siitäkin suurin piirtein kymmenen minuuttia.
Olitko sä muuten uskis?
Ei kiitos. Paitsi tietty kirkollisveroa maksan ja lapsi on kastettu ynnä muut perusjutut suomalaiselle luterilaiselle.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Riemumieli kirjoitti:Ei kiitos. Paitsi tietty kirkollisveroa maksan ja lapsi on kastettu ynnä muut perusjutut suomalaiselle luterilaiselle.
Pitääkö tässä kohtaa itkeä vai nauraa?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tässä kuussa ollut yksi alkoholiton päivä, mutta tänään vasta ensimmäinen kankkunen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Diddley Bow kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ei kiitos. Paitsi tietty kirkollisveroa maksan ja lapsi on kastettu ynnä muut perusjutut suomalaiselle luterilaiselle.
Pitääkö tässä kohtaa itkeä vai nauraa?
No hä? Ei kai kumpaakaan. Onko ryyppääminen joku oletusarvo kaikille ei uskovaisille?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koko Viikko Beerliinissä vuonna 2008 maanantaista maanantaihin elokuun alussa, nyt ensi torstaista maanantaihin matka mutta vain veden ilmeellisellä kannattelevalla voimalla! :kele:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja elco »

Poikien reissuilla on ollut tapana ottaa kännit joka päivä. En oikein muista kuinka kauan reissut ovat enimmillään kestäneet. Meksikossa 1998 vedettiin yhden pommimiehen kanssa kunnon kännit ehkä kymmenen päivää paitsi yhtenä välipäivänä ei juotu tiukkoja vaan ehkä kymmenen kaljaa - ja kriisitilanteessa yhdet tequilat ravintoloitsijan tarjottua sähkökatkon satuttua.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pisin putki, että olet ottanut alkoholia joka päivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ryyppääminen oikein tosissaan parikin päivää putkeen ei oo kyllä mikään kevyt harrastus kaltaiselleni amatöörille.

La aamuna tosiaan puhalsin 1.5promillea ja siitä sitten iltapäivällä jatkettiin. Nyt tiistaina olo ei vieläkään oli aivan 130%:nen, vaan pieni ahdistus päällä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin