Perjantain kupitukset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

EKA TPK!

Kuka kupittaa tänään? Isse pidän ekan selvän viikonlopun meinasin sanoa pitkään aikaan, mutta kesäloman vikat 3 päiväähän mä olin selvinpäin, joten ei mennyt nyt läpi että "pitkään aikaan". Mutta joo, töitä tehdään ja kiltisti ollaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meillä on mökkireissu isolla kaveriporukalla, joten varmaan ainakin jotain tissuttelua tulee harjoitettua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pidän peukut pystyssä, että tulisi nätti ja lämmin päivä, niin voisikin päästä taas terassille. Mieli tekisi ja menojalkaa vähän kutittelisi, vaikka seurana taitaa ollakin vain oma mies :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kyllä lähtee :beer:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
-didi-
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 07.03.2012 9:17

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja -didi- »

Poikkeuksellinen perjantain, tänään ei tule lähdettyä kallioille eikä sisäseinillä. Mua romantisoidaan tänään treffien (sisältö yllätys) muodossa, kihlauksesta tulee huomenna vuosi :h:
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9422
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Love is in the air...

Tänään kymmenes hääpäivä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hei meilläkin on juhlapäivä! Koira täyttää 3v.! :h: Kihlauspäiväkin oli näihin aikoihin neljä vuotta sitten, tarkkaa päivää en kyllä muista. Mutta heinäkuun loppupuolella, kai.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Sola »

Onnea kaikille juhlapäivää viettäville :h:

Mä istun toimistossa jossa on vaan kourallinen ihmisiä, aavemaista. Kohta pistän aamupuuron valmiiks ja alan kattoo leffaa. Kyllä, töissä :D
Ei tätä kyllä kauan jaksais ja onneks (toivottavasti ainakin) ens viikolla vähän vilkastuu tää meininki.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä tajusin vasta tänään, että eilen tuli kolme vuotta meidän kihlautumisesta. Tosin tultiin sen kanssa ulos kaapista vasta elo-syyskuussa muistaakseni. Kolme vuotta sitten vietin tämän päivän sairaalassa New Yorkissa sikainfluenssaepäilyn vuoksi :cry:

Ei mitään kipotteluja tänään. Luulen, että olen treenien jälkeen ihan valmista kamaa sohvalle vaaka-asentoon. Huomenna onkin sitten touhupäivä luvassa; fillarointia, mustikanpoimintaa ja matonpesua. Illalla leffaan, jos energiaa riittää.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

swirl kirjoitti: Ei mitään kipotteluja tänään. Luulen, että olen treenien jälkeen ihan valmista kamaa sohvalle vaaka-asentoon.
Lyylen että samis. Tosin pitäs yrittää poikamiesboxiani siivota. Siellä on aikamoinen sotku kun en siivoillut sitä yhtää lomallani, en kyllä viettänytkään siellä aikaakaan paljon mitään...
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Poikamies-? Luulin, että sulla on joku lyyli.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

swirl kirjoitti:^Poikamies-? Luulin, että sulla on joku lyyli.
On mulla, kait :P
Mutta luukku on poikamiesboxi, seukkasin tai en.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Okkei, hyvä :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kävin aamulla hieronnassa, niin luksusta. Selän kipuilut on kyllä ilmeisesti mennyttä elämää vakituisen hieronnan myötä. Illalla kaverin polttarit joten eiköhän sitä taas joudu vähän kaataan! :mrgreen: Meille tulee sinne polttareihin joku tyyppi opettaan lattareita, aika kivaa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kyselin vähän duunikaverilta kun bät-linja tulliin antaa herjaa jostain vientitullauksesta... Dyynikaveri oli että "no eihän me tolle mitään, kokeile kohta uudestaan kun siinä niin lukee". Kolmannen kerran jälkeen sanoin lähettäväni nörttiboksiin avunpyynnön josta se sitten välitettiin tullille...
Sitten dyynikaveri heräs ja laittoi kaikille sähköpostia "poistin herjan ja lähetin uudestaan".
Hmm.. okei, tämän olis voinut sanoa ennenkuin ite lähettelin avunpyyntöjä eteenpäin.

Vitty, nyt salille täältä pelleilemästä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja swirl »

Georgina kirjoitti:Kävin aamulla hieronnassa, niin luksusta. Selän kipuilut on kyllä ilmeisesti mennyttä elämää vakituisen hieronnan myötä.
Mulla tuntuu pysyvän kipuileva alaselkä kunnossa, kunhan muistan venytellä takareidet ja pohkeet kunnolla joka päivä. Ikävä kyllä en aina muista, koska olen vähän pässi enkä ymmärrä omaa parastani :?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Georgina »

swirl kirjoitti: Mulla tuntuu pysyvän kipuileva alaselkä kunnossa, kunhan muistan venytellä takareidet
Tää toimii mullekin, selkää ja kylkiä venytän myös. Tosin tosi iso apu ja oivallus oli kun sain ohjeeksi että siinä vaiheessa kun oon jo saanut ne kunnon tönkköön niin se venyttely on lopetettava. Eli jos lihas ei veny niin sitä ei venytetä väkisin, se vaan siitä ärtyy.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Taian ottaa täällä töissä tiret että jaksaa illan bailata! (ei sillä että täällä hiljaista ois...)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Parisen viikkoa tipatonta takana ja ajattelin pysytellä samalla linjalla edelleen. Tämähän on oikeastaan aika hauskaa vaihteeksi :D

Mikähän voisi olla kummallinen "kohouma", joka on ilmaantunut vasemman jalan polvilumpion ulkoreunaan. Näyttää ja tuntuu siltä kuin polvilumpioluu (tai mikä ikinä se nyt onkaan) olisi "kasvanut" ja siihen olisi tullut terävä reuna :shock: Se ei ole kipeä eikä sitä arista ja voin liikutella jalkaa ihan normaalisti, myös juosta. Joten ei kai se mikään vakava juttu voi olla?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Laikkari estää syömisen, mutta ei onneksi juomista. Vielä n 3 tuntia, niin pääsee aukaseen sihijuoman.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan kokeilumielessä ostin liiteristä semmoisen 5l oluttynnyrin. Luultavasti pahaa, mutta eipähän synny suurta kuormaa tyhjistä pulloista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja masa »

Itella ryssi uuden tölsyn toimittamisen ja Sonera oli munannut kytkentäkaapissa valokuidun ristinrastinpoxzap. Ei ole ny kumpaakaan vaikka piti.

Kaks Suomen luotettavinta lafkaa ehdottomasti.

Voi kyrvännuppi.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Tuollaisia extreme-tilanteita varten on hyvä olla kirjahyllyssä lautapelejä perheenjäsenten rauhoittamiseksi.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin salilla ekan ja vikan kerran 2,5 vkon lomalla. Mukava huomata, että eihän ne voimat rannalle ollu jääny. Vetelen anopin lihapullia jo toistamiseen tänään - ei voi pelkästään moittia. Vanhempi tyttö anopilla, nuoremman sain unille, muija lenkillä. Saiskohan sitä ehtoolla nivusta?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Perjantain kupitukset

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Saiskohan sitä ehtoolla nivusta?
Täh? Tommonen tilaisuus ja ukko ei hakkaa apinaa kasituben tahdissa. Mikä sua vaivaa?
Vastaa Viestiin