Kesäinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Kesäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Suvi parhaimmillaan!
Oi kyllä meitä hemmotellaan. No ainakin mua hemmoteltiin. Sain olla töissä koko viikonlopun. Jos kesälomasta oli vähän jotain pientä tissutteluintoa jäänyt, niin ne tuli tapettua karhuviikon voimalla, ilman yhtään pisaraa holia. Tytskän viekussa oli kiva nukkua ja nyt hyvillä mielin uuteen viikkoon :napu:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kesäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

TPK!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kesäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lastenhoitajakirjoitus?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kesäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Polttarit vietetty! Onnistuneesti sujuivat. Tää jokaviikonloppuinen viinalla läträys alkaa näkyä kun sunnuntaina vietin kevyen krapulan päätteeksi morkkista mitä en yleensä harrasta. Huh, kunhan niistä häistä selviää niin pitänee hetki viettää nenänvalkaisua.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kesäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Liikaa lounasta, räjähdän.

Lisäksi sain jännittävän puhelun. Teille on tulossa matto. Toimittajana joku ihan vieras firma pk-seudulta. Varmasti en ole mitään tilannut, nyt vaan jännyydellä katsomaan mistä on kyse.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kesäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäisköhän mun perustaa ruokablogi? Vai leviäisköhän se ihan käsiin, eli sitten pitäs alkaa hankkimaan kameroita ja valoja ja kaikenlaisia vempaimia jo pelkkien ruokakuvien ottamiseen? Vaikeeta on, ja selkeesti liikaa aikaa näin lomalla...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kesäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Pitäis! Tai sellainen lifestyle-blogi. Mä näkisin mielelläni lisääkin sun koti- ja kattauskuvia, ne jotka oot jakanut on upeita!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kesäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Savanni nukahtaa, iltapäivän kuumuuteen! Myös me nukahdamme, väsyneet leijonat. Peiton alle apinanleipäpuun katveeseen. Keltainen ja okran värinen maa, se on leijonan osa. Se on leijonan osa. :lala:

^^mä ainakin joutasin nyt hyvin lukeen jotain blogeja. Pitääkin tarkistaa kirjanmerkit, oon muistaakseni laittanu sinne jotain pahan päivän varalle.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kesäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:^ Pitäis! Tai sellainen lifestyle-blogi. Mä näkisin mielelläni lisääkin sun koti- ja kattauskuvia, ne jotka oot jakanut on upeita!
Voisko tähän vielä yhdistää kengät? ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin