Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka TPK!

Simmut ristissä, vähän olis väsy.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Toka TPK!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Eka saikkukirjoittaja! Flunssa otti erävoiton, jäin kotiin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Jos pystyy kitinöimään, pystyy töihinkin!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Onneks meillä tarvii lääkärin arvioin tilanteesta vasta kolmen päivän jälkeen!!1
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jouduin suorittamaan työtehtävän äsken! Raskasta. Pakko lepuuttaa itseään loppupäivä.
Who says you need to buy a guitar?
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

Jees jees, tää viikko onkin melkein jo ohi. Ihanaa, viikonloppuna pääsee mökille :)

Mut hmph, mä haluaisin poistattaa pari luomea ja vasta elokuun lopulla voi varata ajan lääkärille. Ja sit siihen itse aikaan menee se kuukausi ku lääkäri tsekkaa et poistetaanko vai ei ja mahdolliseen toimenpideaikaan se toinen kuukausi. Eikä! Mä haluun ne pois nyt!!!111
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Sola kirjoitti:Ihanaa, viikonloppuna pääsee mökille :)
Mäkin "pääsen" mökille, siis rakentamaan uutta laituria, repimään kantoa siitä vanhan laiturin vierestä ja lopulta pitää vielä tehdä valu uudelle laiturin perustalle ja poistaa koko vanha laituri... VARMAAN TOSI RENTOUTTAVA VIIKONLOPPU TIEDOSSA!
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti: VARMAAN TOSI RENTOUTTAVA VIIKONLOPPU TIEDOSSA!

No jossei kelpaa, niin aina voit olla siellä ilman virvokkeita saatana.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: VARMAAN TOSI RENTOUTTAVA VIIKONLOPPU TIEDOSSA!
No jossei kelpaa, niin aina voit olla siellä ilman virvokkeita saatana.
Niinhän tuo veli eilen sanoi luurissa "että siellä ei sitten varmaan kerkee ryypätä", no nähtävästi ei kerkeä kun kaikki pitäs saada yhden viikonlopun aikana valmiiksi. Viime viikonloppukin meni töitä tehdessä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9440
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Dumiz kirjoitti: Mäkin "pääsen" mökille, siis rakentamaan uutta laituria, repimään kantoa siitä vanhan laiturin vierestä ja lopulta pitää vielä tehdä valu uudelle laiturin perustalle ja poistaa koko vanha laituri... VARMAAN TOSI RENTOUTTAVA VIIKONLOPPU TIEDOSSA!
Saletisti. Tollanen pikku puuhastelu pitää mielen virkeänä ja jaksaa taas seuraavalla viikolla puurtaa töissä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti: Niinhän tuo veli eilen sanoi luurissa "että siellä ei sitten varmaan kerkee ryypätä", no nähtävästi ei kerkeä kun kaikki pitäs saada yhden viikonlopun aikana valmiiksi. Viime viikonloppukin meni töitä tehdessä.

Velipoikas on kadottanut mökin tarkoituksen. Ei tartte ryypätä, vaan askarrellapaskarrella ja maistella oluita.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: Niinhän tuo veli eilen sanoi luurissa "että siellä ei sitten varmaan kerkee ryypätä", no nähtävästi ei kerkeä kun kaikki pitäs saada yhden viikonlopun aikana valmiiksi. Viime viikonloppukin meni töitä tehdessä.
Velipoikas on kadottanut mökin tarkoituksen. Ei tartte ryypätä, vaan askarrellapaskarrella ja maistella oluita.
No se sanoi sen mua tarkoittaen ja sit sillein kun sinne tulee vielä 3 muuta jätkää ja pari mimmiäkin :D
Broidi ei kyl paljoa mökillä ryyppäile jos on tekemistä ja siellähän kyllä sitä löytyy! Yleensä hällä on vähän suuremmat suunnitelmat kuin mulla että mitä keretään touhuamaan ja sitten ottaa lämpöä ku jossei keretä kaikkea tekemään.
Ruokalan kalapuikko Pena
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

Kivaa mökkipuuhastelua Dumiz :D
Mulla on tarkotus käydä metsällä eli jos löytyy vaikka sieniä tai marjoja :) Otan mä varuiks lenkkaritkin mukaan jos vaikka kävis vähän lenkillä. Muuten aika menee saunoen, syöden ja saatanpa vähän oluttakin maistella!
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:Broidi ei kyl paljoa mökillä ryyppäile jos on tekemistä ja siellähän kyllä sitä löytyy! Yleensä hällä on vähän suuremmat suunnitelmat kuin mulla että mitä keretään touhuamaan ja sitten ottaa lämpöä ku jossei keretä kaikkea tekemään.

Sano velipojalle että ottaisi muutaman olusen, niin ei kävisi niin kuumana. Sitäpaitsi, jos päivässä tekee 12 tuntia hommia ja maistelee siinä samalla 12-18 olutta, ei se ole ryyppäämistä vaan tissuttelua.


Mökillä voi rentoutua tai sitten hukata sen ajatuksen ja muuttaa paikan työleiriksi. IMO.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Yks meidän läheisimmistä kaveripariskunnista eros. On jotenkin vähän tyhjä fiilis. Pöljästi sitä kipuileekin muiden eroja, vaikka tää ei ihan puuntakaa tullutkaan. Onneksi ovat väleissä, ettei tarvitse lähteä valitsemaan puolia. Saa nähdä miten käy sitten, kun jompi kumpi uudelleenpariutuu.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exsu kirjoitti:Yks meidän läheisimmistä kaveripariskunnista eros. On jotenkin vähän tyhjä fiilis. Pöljästi sitä kipuileekin muiden eroja, vaikka tää ei ihan puuntakaa tullutkaan. Onneksi ovat väleissä, ettei tarvitse lähteä valitsemaan puolia. Saa nähdä miten käy sitten, kun jompi kumpi uudelleenpariutuu.
Ei kai ne siksi eroa, että tulee paha olo, vaan siksi että oli paha olo? Miksi sulle pitäisi tulla tyhjä fiilis?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ollaan tehty paljon yhteisiä juttuja joita ei enää tehdä. Ja ehkä vähän senkin vuoksi, että niiden ongelmat oli samankaltaisia mitä meillä on välillä ollut, ja tuli sellainen pakokauhu, että jos tästä ei selviäkään vain tahdolla. Pohjimmiltaan varmaan suurin ongelma on siinä, että mun semiautistimieli ei oikein sulata muutoksia kovin helposti, kaikki poikkeukset ahdistavat.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ok. Ymmärän kyllä noi yhteiset jutut. Minä lähestyin asiaa insinöörin logiikalla. 2 x paska mieli on sulle tuplasti huonompi mieli. Kun taas 2 x parempi mieli on sulle tuplasti parempi mieli. Siis luonnollisesti tietämättä asiasta sen enenpää. Mutta revi riemu irti siitä hyvästä mielestä.
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Voe helevettiläinen tätä nykyistä puhelinpalvelupelleilyä. Siinä missä ennen joutui näpyttelemään numeroita asiakaspalvelunumeroihin soittaessa ja valitessa erilaisia vaihtoehtoja, nykyään joutuu ääneen vastailemaan botin kysymyksiin. Oikein kiva tavata konttoritilassa esim postin 17 merkkisiä seurantakoodeja:

"FIJJ12345678901234"
"Pakettinne on rekisteröity"
"haluatteko että yhdistämme asikaspalvelijalle"
"KYLLÄ"
"tuu tuut tuut tuut"


Asikaspalvelu, missä luuraat?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Facebook kuoli, ainakin työpaikan verkon kautta. Minä olen virkaatekevä reagoimaan moiseen ongelmaan. Lienee aika mennä lounaalle...
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Maksoin juuri koko autolainan pois, enää olis 80k kämppälainaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mustikat haettu (ja vähän kanttarellejakin) ja niistä piirakka leipastu. Nyt kosmetologin käsittelyyn, pieni pakkaaminen, kynsihuolto ja mökille onkivavan/virvelin varteen. On sitten itikoidenkin kiva imeä kun on perushuolto suoritettu. Aaaah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Noni, tilasin leffoja sekä musa-DVD:n jonka kylkeen tuli yksi albumi (tai toisinpäin), tein pari rapsaa ja nyt sitten syömään kepappia lounasravinteliin.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Viitaten eiliseen, jee, töitä. Ainakin pari tuntia menee, sen jälkeen kotiin.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin