Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Nyt kosmetologin käsittelyyn, pieni pakkaaminen, kynsihuolto ja mökille onkivavan/virvelin varteen. On sitten itikoidenkin kiva imeä kun on perushuolto suoritettu. Aaaah!
Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

AAARGH! Tulin töihin ilma energiajuomaa! Miten selviän tästä päivästä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Georgina kirjoitti:AAARGH! Tulin töihin ilma energiajuomaa! Miten selviän tästä päivästä!
Ota spiidiä, se piristää. Sumpin pihinää, jos olet kokeilunhaluton.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Riemumieli kirjoitti: Ota spiidiä, se piristää. Sumpin pihinää, jos olet kokeilunhaluton.
Täällei oo spiidiä ja kahvi on niin perkeleen pahaa. Enkä oo ikinä saanu niin paljoa juotua että oisin huomannu sen mua piristäneen. Mikään ei pelasta mua kofeiininpuutteelta tänään! Tunnen unen jo valtaavan tajuntani!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja sitten rannalle grillaamaan läskiä (omaa).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Nyt kosmetologin käsittelyyn, pieni pakkaaminen, kynsihuolto ja mökille onkivavan/virvelin varteen. On sitten itikoidenkin kiva imeä kun on perushuolto suoritettu. Aaaah!
Kuva
Paparazzit!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Täytin firman olymppijaveikkauksen, olipas työlästä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kävin syömässä. Olen töissä. Olen suorittanut yhden työtehtävän kahdessa päivässä. Jet Lag painaa. Nukuttaa. Vittuakkos minä täällä teen? Antakaa elämälle tarkoitus.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Mun Bolivian Rainbow on tehny nyt vaan yhden hedelmän. Tänään menin takapihalle katsomaan chilejä, niin tää hedelmä oli kadonnu. Raavin hetken päätäni, ja mietin onko unihiekkaa silmissä, mut ei, chili oli kadonnu. Sit huomasin pienen palan chiliä viereisen chilin lehdellä. Eli opin taas tänäänkin jotain uutta. Kun chilit alkavat kypsymään, ota chili sisälle etteivät linnut syö niitä... :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Linnut ei ilmeisesti maista sitä tulisuutta, mutta joku niitä chilissä kiehtoo. Kun edesmenneet tirpat kyttäsivät vapaana ollessaan lautaselta juuri chiliruokia. Muistelen myös papukaijafoorumilla puhutun lemmikkilintujen chilinharvennusinnosta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Manaaja

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:Linnut ei ilmeisesti maista sitä tulisuutta, mutta joku niitä chilissä kiehtoo.
Ei maista ei. Ainoastaan nisäkkäät maistaa. Linnut ovatkin useimpien chilien ensisijainen leviämiskeino, niiden siemenet kun toisaalta kestävät ogelmitta itämiskykyisinä läpi lintujen ruuansulatuksen.
Manaaja

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Emmä kyllä tiiä niistä puoliakaan...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Niinno, tää oli juuri sellaisen ison marjan näköinen ja kokoinen, eli se on voinu houkutella. Ja juu, jossain papukaijapalstalla neuvottiin antamaan chiliä kaijoille, samoin kun chili yksi keino pitää jyrsijät poissa lintulaudalta, laittaa siemeniin chiliä. Mut eipä ole tullut mieleenkään et meidän paikalliset pikkulinnut söis niitä! :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin