Toro-roro-rorstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Heippatihei!

Eka tpk. Nukkuminen meni eilen vähän puihin, nukuin 17-19 ja 0.30-5.30.
Eli tänään kahvinkulutus triplataan 2 litrasta 8 litraan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Toi kans! Tänään paltsua, en kehdannut skipata nuhan takia. Panadolia kofeiinilla höystettynä ja matkaan!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kolmas TPK!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Toi kans! Tänään paltsua, en kehdannut skipata nuhan takia.
Älä yritä! Kotona oot, nään IP:stä !11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mikä lie kukkakärpänen purassut kun jo toisen kerran tällä viikolla kävelin töihin. Kuinkahan sitä tsemppais itteään että tosta tulis tapa? Kotiinpäin kävellyt kyllä pari-kolme kertaa viikkoon..

Tänään on luksuspäivä muutenkin kun kaveri tulee kotiin hieromaan mut ja sen jälkeen saunaan :h: Ja sit onkin jo perjantai ja mökkiviikonloppu edessä!!!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Valkeakoskella illalla peli eli juhlapäivää pukkaa. Kolmas päivä töissä lomilta, jos sais piikin pois, olis niim pal mukavampi olla ja hengittää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Olipa mukava nukkua pitkään (puoli yhdeksään), kun poika ja vaimo jäi mummolaan yöksi. Pojalla tuntuu olevan periaatteena, että jos ei hän nuku niin ei kukaan muukaan nuku.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Tunnen oloni hiukka turhaksi konttorilla vastaillessani kerta toisensa perään puhelimeen, että kysytty henkilö on lomalla ja kantsii soitella sitten elokuussa. Lisäki Aku Ankassani on Don Rosan tarina. Miksei niitä voi julkaista omassa lehdessä, vaan niitä pitää tunkea MUN Aku Ankkaani?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

musta muumio kirjoitti:Lisäki Aku Ankassani on Don Rosan tarina. Miksei niitä voi julkaista omassa lehdessä, vaan niitä pitää tunkea MUN Aku Ankkaani?
:shock:

Don Rosathan on yleensä parhaita ankkatarinoita. Mikki Hiirelle sen sijaan vois antaa porttikiellon Akun sivuille.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Verkkokauppa ei ole vieläkään onnistunut toimittamaan tilaamaani tölsyä joten kyllästyin, järkeilin ja ostin käytetyn Panasonicin 46:sen plasman. Enhän nimittäin edes ehdi katsomaan sitä tölllöä, joten ei mun kannata siihen laittaa rahaakaan kiinni 1500-2000 ecua.

Jos vaikka parin vuoden päästä sitten laittaisi sen 80 tuumaisen..
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Mä oon barksisti enemmän. Sellasen pelkistetymmän ja perinteisemmän linjan kannattaja. Rosa puhkiselittää vanhoja Barksin juttuja ja täyttää aukkoja, joiden pitäis antaa jäädä lukijan mielikuvituksen varaan. Lisäks Rosa täyttää joka ruudunkin niin tarkkaan kaiken maailman sälällä, että melkein saa pään kipeeks jo kattomisesta. Mikki Hiiren salapoliisijutut varsinkin vois kyllä lopettaa.
masa

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja masa »

musta muumio kirjoitti:Mä oon barksisti enemmän. .
Joo, näiden seikkailujen jälkeen ei ole ollut enää kuin nojoo-tason tarinoita.

Kuva

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... verart.png
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mäkin oon töissä! Tai siis "töissä". Ei täällä mitään tapahdu. Lakiehdostus: Suomi suljetaan heinäkuuksi. Töpseli seinästä.
Who says you need to buy a guitar?
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Sola »

Ei täälläkään mitään tapahdu! Hyvää aikaa hoitaa kynnet, juoruta kavereiden kanssa, istuu jalat pöydällä ja kattella leffoja. Mä oikeestan alan nauttimaan tästä rauhallisuudesta ja kohta tää sit loppuukin :D
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Sola kirjoitti:Ei täälläkään mitään tapahdu! Hyvää aikaa hoitaa kynnet, juoruta kavereiden kanssa, istuu jalat pöydällä ja kattella leffoja. Mä oikeestan alan nauttimaan tästä rauhallisuudesta ja kohta tää sit loppuukin :D
Soittakaa mulle. Kimppakonferennsi kynsienhuollosta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näyttää siltä, että olen aivan pakotettu rakentelemaan uuden telineen poppivehkeille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jouduin siivoamaan työpöydän, kun ei ole muuta tekemistä. Onneksi kohtaa tulossa potilaita. Pari pikku paperihommaa on vielä jemmassa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:Nyt vois yrittää palata taas kunnollisen ja tunnollisen perheenäidin rooliin.
Mitäs oikein rietastelit?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kottarainen kirjoitti:DBTL kärsitty. Nyt vois yrittää palata taas kunnollisen ja tunnollisen perheenäidin rooliin.
Kärsitty? Ai niin se on se Turku. I feel ya.
Who says you need to buy a guitar?
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Sola »

Diddley Bow kirjoitti:
Sola kirjoitti:Ei täälläkään mitään tapahdu! Hyvää aikaa hoitaa kynnet, juoruta kavereiden kanssa, istuu jalat pöydällä ja kattella leffoja. Mä oikeestan alan nauttimaan tästä rauhallisuudesta ja kohta tää sit loppuukin :D
Soittakaa mulle. Kimppakonferennsi kynsienhuollosta.
Ei tässä mitään kerkee soittelee kun on tärkeämpääkin tekemistä kuten ristikon täyttö, Johanna Tukiaisen blogin luku ja nettishoppailu!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Sola kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Sola kirjoitti:Ei täälläkään mitään tapahdu! Hyvää aikaa hoitaa kynnet, juoruta kavereiden kanssa, istuu jalat pöydällä ja kattella leffoja. Mä oikeestan alan nauttimaan tästä rauhallisuudesta ja kohta tää sit loppuukin :D
Soittakaa mulle. Kimppakonferennsi kynsienhuollosta.
Ei tässä mitään kerkee soittelee kun on tärkeämpääkin tekemistä kuten ristikon täyttö, Johanna Tukiaisen blogin luku ja nettishoppailu!
Tuksun blogin pitäisi olla lailla kielletty!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jaada jaada. Koska tää jetlag loppuu? Mä heräsin kolmelta ja jantteri neljältä. Pitäisi olla joku lyömispalvelu joka pitää seivästäjät hereillä kympin pintaan. Onneksi on tulossa mökkireissu viikonlopuksi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mun rauhallista työviikkoa keskeyttää silloin tällöin soittavat idiootit jotka mielikuvitusvaivoinensa rutisevat kun ei ole kahteen viikkoon vapaata aikaa. Tsiisus. Omasta ystävällisyydestä 10 pistettä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:Wanna know more? :wink:
U bet I do 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Toro-roro-rorstai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Ostin pakettiautollisen konttorikalusteita virman jäännöspisteestä. Odotan riemulla sitä taivastelua "kauniista pyökkijäljitellyistä konttorikalusteista" meidän kotikonttorissa :D

Uffaffaa uffaffaa.
Vastaa Viestiin